Citat:
Ursprungligen postat av murvel_
Att jag känner mig värdelös har jag nästan alltid gjort men de blir bara värre å värre.. kan bero på att mina föräldrar aldrig säger att dom är nöjda utan hellre säger att ja kunde gjort de lite bättre.
Känns verkligen igen.
Citat:
Ursprungligen postat av murvel_
sanningen är att under mitt första år bodde ja mycket med min bror å sov hos en kompis i nästan ett halvår så då var jag inte ensam mycket.. har sökt hjälp hos kuratorn har itne fått ut så mycket av de ännu men ska fortsätta efter jul lovet, har även pratat med en läkare som bad mig ringa efter nyår om det inte blev bättre.
Vad jag förstår så mår du riktigt överjävla dåligt psykiskt just nu, även om du kanske inte riktigt erkänt det ens för dig själv? Antagligen har varken läkaren eller kuratorn heller fattat det eftersom de inte verkar bry sig så mkt.
Jag känner igen mig mycket i det du skriver, hade lika gärna kunnat varit jag som skrev det här för två år sedan. Blir så arg när jag läser att läkaren "bad dig ringa efter nyår" då du verkar haft det här problemet en lång tid. Jag mådde ungefär som du en tid, sedan kollapsade allt och det blev 10ggr värre.
Har du verkligen förklarat hur du mår för läkaren/kuratorn? Ofta har man ju en tendens att hålla inne med saker tills det är försent.
Hoppas det löser sig snart.