[quote=mysk]
Citat:
Ursprungligen postat av Mizza
Själv kallar jag det underhållning under många långa ensamma timmar på jobbet....sen skulle ja kunna lämna en liten diss på din oförmåga att citera folk..men det låter jag vara..sen om man orkar ta åt sig av det hela personligt ska man kanske syssla med annat än kroppsfixering? så hur går de med stjärten din???
Då jag själv är en "underhållare" så säger jag inget om det! Men det är skillnad på att vara rolig och göra inlägg med "extra krydda på" till folk, och på att bara vara allmänt dryg och dissande som du är.
Men men...vi är väl alla olika.
Angående att ta åt sig personligt så är det lite svårt att låta bli ibland att inte reagera, när någon skriver helt vansinniga eller onödiga saker till en.
Jag låter en hel del passera men det är inte alltid det går att ignorera vissa inlägg ifrån andra (tex ifrån dig).
Nåja, men om det roar dig att vara sådan så fortsätt med det du! Du är väl allmänt olycklig antar jag.
Jag är förresten inte mer kroppsfixerad än andra som gillar att träna och ta hand om sin kropp!
Vad gör du härinne i trådarna som har med träning att göra om du inte har något intresse av det förresten?
Avslutningsvis: Ett förlåt till Moderatorerna för ett inlägg som var off-topic.