2006-12-06, 17:26
Medlem
Wylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSO
Det här var ju bland det dummaste jag läst på FB någonsin.

Då kan du inte läst nå vidare mycket
Citera
2006-12-06, 20:40
Medlem
BSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyld
Då kan du inte läst nå vidare mycket

Mja, ok, top 5 i alla fall! Det var ju det imbecilla i att tro att min avatar föreställer mig (speciellt med en photoshoppad tomteluva dessutom) i kombination med den besinningslösa aggressionen som gjorde det så komiskt.
Citera
2006-12-07, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizza
Men hoppla vad dåligt humör man var på här då?!
Det händer en hel del att du sprider sura eller dryga kommentarer omkring dig? Hur mår du egentligen Mysk?.

Åhå du har följt mina inlægg en beundrare de kan man ju bara ta possitivt

Citat:
Aha, där ser man, jag har alltså en riktig proffsfjäder.

Ja men du hör ju hur det låter..jag har en proffsfjäder..
Citera
2006-12-07, 11:13
Medlem
BSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
Ja men du hör ju hur det låter..jag har en proffsfjäder..

Vad fan bryr jag mig om hur det låter för dig?

Tragiskt hur du griper efter halmstrån nu för att försöka rädda ansiktet efter fadäsen med avatarbilden. :tease:
Citera
2006-12-07, 12:52
Medlem
Citat:
Vad fan bryr jag mig om hur det låter för dig?

Tragiskt hur du griper efter halmstrån nu för att försöka rädda ansiktet efter fadäsen med avatarbilden. :tease:

Hey ja har inte mycket jag behvöver backa upp eller rädda...vi befinner oss på ett träningsforum o de enda som talar är fysik och med tanke på att du tränar med en fjäder!! så kan du ju dra dina egna paraleller???
Citera
2006-12-07, 13:58
Medlem
BSOs avatar
Citat:
Hey ja har inte mycket jag behvöver backa upp eller rädda...vi befinner oss på ett träningsforum o de enda som talar är fysik och med tanke på att du tränar med en fjäder!! så kan du ju dra dina egna paraleller???

Precis, ett forum, där folk diskuterar och - som jag - frågar om råd. Jag har inget som helst behov av att mäta varken kuk eller biceps med dig, så vill du brösta upp dig, så gör det för någon som bryr sig.

Det enda som talar är fysik? Det här är som sagt ingen tävling, din hormonstinna idiot.
Citera
2006-12-10, 19:28
Medlem
Mizzas avatar
[quote=mysk]Åhå du har följt mina inlægg en beundrare de kan man ju bara ta possitivtQUOTE]

Nja, jag har knappast läst och följt några inlägg ifrån dig.
Men du drygade dig i min tråd om att träna rumpan, och gjorde allmänt fjantiga inlägg helt oprovocerat när jag var seriös.
Jag kände liksom igen din stil i denna tråd med, att hoppa på folk och sedan inte skriva något vidare seriöst eller smart.
Förstår inte vad du får ut av det bara?
Tycker det verkar både omoget och provocerande.
Citera
2006-12-11, 14:34
Medlem
timpa86s avatar
Skada i vänstra armen

POSTADE DETTA FEL. ber om ursäkt
Citera
2006-12-11, 17:53
Medlem
[quote=Mizza]
Citat:
Åhå du har följt mina inlægg en beundrare de kan man ju bara ta possitivtQUOTE]

Nja, jag har knappast läst och följt några inlägg ifrån dig.
Men du drygade dig i min tråd om att träna rumpan, och gjorde allmänt fjantiga inlägg helt oprovocerat när jag var seriös.
Jag kände liksom igen din stil i denna tråd med, att hoppa på folk och sedan inte skriva något vidare seriöst eller smart.
Förstår inte vad du får ut av det bara?
Tycker det verkar både omoget och provocerande.

Själv kallar jag det underhållning under många långa ensamma timmar på jobbet....sen skulle ja kunna lämna en liten diss på din oförmåga att citera folk..men det låter jag vara..sen om man orkar ta åt sig av det hela personligt ska man kanske syssla med annat än kroppsfixering? så hur går de med stjärten din???
Citera
2006-12-13, 09:22
Medlem
Mizzas avatar
[quote=mysk]
Citat:

Själv kallar jag det underhållning under många långa ensamma timmar på jobbet....sen skulle ja kunna lämna en liten diss på din oförmåga att citera folk..men det låter jag vara..sen om man orkar ta åt sig av det hela personligt ska man kanske syssla med annat än kroppsfixering? så hur går de med stjärten din???

Då jag själv är en "underhållare" så säger jag inget om det! Men det är skillnad på att vara rolig och göra inlägg med "extra krydda på" till folk, och på att bara vara allmänt dryg och dissande som du är.
Men men...vi är väl alla olika.

Angående att ta åt sig personligt så är det lite svårt att låta bli ibland att inte reagera, när någon skriver helt vansinniga eller onödiga saker till en.
Jag låter en hel del passera men det är inte alltid det går att ignorera vissa inlägg ifrån andra (tex ifrån dig).
Nåja, men om det roar dig att vara sådan så fortsätt med det du! Du är väl allmänt olycklig antar jag.

Jag är förresten inte mer kroppsfixerad än andra som gillar att träna och ta hand om sin kropp!
Vad gör du härinne i trådarna som har med träning att göra om du inte har något intresse av det förresten?

Avslutningsvis: Ett förlåt till Moderatorerna för ett inlägg som var off-topic.
Citera
2006-12-13, 13:46
Medlem
[quote=Mizza]
Citat:

Då jag själv är en "underhållare" så säger jag inget om det! Men det är skillnad på att vara rolig och göra inlägg med "extra krydda på" till folk, och på att bara vara allmänt dryg och dissande som du är.
Men men...vi är väl alla olika.

Angående att ta åt sig personligt så är det lite svårt att låta bli ibland att inte reagera, när någon skriver helt vansinniga eller onödiga saker till en.
Jag låter en hel del passera men det är inte alltid det går att ignorera vissa inlägg ifrån andra (tex ifrån dig).
Nåja, men om det roar dig att vara sådan så fortsätt med det du! Du är väl allmänt olycklig antar jag.

Jag är förresten inte mer kroppsfixerad än andra som gillar att träna och ta hand om sin kropp!
Vad gör du härinne i trådarna som har med träning att göra om du inte har något intresse av det förresten?

Avslutningsvis: Ett förlåt till Moderatorerna för ett inlägg som var off-topic.

fortfarande problem med QUOTE ser jag men låter det passera även denna gång. Om du läser några fler av mina inlägg så märker du ätt jag är seriös till dom som skriver seriösa inlägg. Jag har svårt o se ett inlägg om hur man bäst använder en kungsfjäder på ett seriöst vis. Och återigen tar han illa upp av vad jag skriver så ska han nog ägna sig åt nått annat än träning och internet surfning då detta drar till sig pikar från alla håll o kanter.

Sen vet ja inte var du fått att jag inte är intresserad av träning ifrån. kollar du bloggen min får du en insikt hur intresserad jag är av träning!!

Sen till sist kan ja informera dej att hela de här jävla forumet är offtopic.
Citera
2006-12-13, 15:41
Medlem
Mizzas avatar
[quote=mysk]
Citat:

fortfarande problem med QUOTE ser jag men låter det passera även denna gång. Om du läser några fler av mina inlägg så märker du ätt jag är seriös till dom som skriver seriösa inlägg. Jag har svårt o se ett inlägg om hur man bäst använder en kungsfjäder på ett seriöst vis. Och återigen tar han illa upp av vad jag skriver så ska han nog ägna sig åt nått annat än träning och internet surfning då detta drar till sig pikar från alla håll o kanter.

Sen vet ja inte var du fått att jag inte är intresserad av träning ifrån. kollar du bloggen min får du en insikt hur intresserad jag är av träning!!

Sen till sist kan ja informera dej att hela de här jävla forumet är offtopic.

Jaja...kolla dina egna inlägg i denna tråd (nr 21 o 23) så ser du att du själv har problem med Quote!
Sluta tugga om oväsentliga saker!! Det är fler än jag som har bråttom ibland när de skriver, eller inte bryr sig om huruvida de citerar rätt eller inte! Snacka om petig!

Förresten, om du tycker hela FB är offtopic, och fyllt av oseriösa (enligt dig) människor som skriver, eller undrar om saker som du tycker är helt värdelösa, varför är du här då?
Vi har väl olika saker som bekymrar oss ellerhur? Du kan väl låta bli att läsa eller göra inlägg i trådar du finner fjantiga då?
It´s as simple as that!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in