2006-12-05, 01:38
Bannlyst
FÖRORD: INNAN NI STÄLLER FRÅGOR ELLER KONSTATERAR OM HUR IDIOTISK JAG ÄR FÖR ATT JAG LÄGGER SÅ MYCKET SKULD PÅ MIN KOMPIS SOM JAG GÖR, SÅ BER JAG ER LÄSA IGENOM TRÅDEN FÖR ATT FÅ SVAR PÅ ERA FRÅGOR OM VARFÖR JAG GÖR DET. HAR DU ÄNDÅ NÅGRA FUNDERINGAR GÄLLANDE SAKEN SÅ KAN DU FRÅGA.

Substans: Amfetamin, benzo & thc
Dos: runt 25-30 gram amfetamin
Ålder: 20
Kön: Man
Vikt: ~68kg
Tid: 10 dagar lång trip utan sömn
Beskrivning: Jag beskriver exakt hur allt gick till under hela trippen, tänkte försöka göra så ni fick lite inlevelse i de hela, vaken i 10 dagar på amfetamin....
Utvärdering: Hände rätt roliga grejer men omständigheterna blev för negativ för att kunna sätta ett bra betyg på trippen :/

Det är överdrivet mycket text men det är för att jag verkligen går in på detaljer och de gäller trotts allt en trip på 10 dagar... hoppas ni orkar läsa, har setat i säkert 3 timmar nu och skrivit den här rapporten, den handlar om ett 10 dagar långt tjackrace som förändrade mitt liv, blev nu arbetslös och de va på fitthåret att jag blev hemlös också.

Jag försöker beskriva händelserna så gott det går, fick klagomål på min förra rapport för att det var dåligt med punkter och radbrytningar men försökte få till det så bra som möjligt här, har satt ut för mycke punkter nästan tror jag men jag är inte den bästa på svenska,

Funderar på att lägga upp det i olika avsnitt så det blir Del 1, Del 2 & Del 3 för det blev en jävla massa text, hoppas någon orkar läsa igenom all text och kan kritisera den lite även fast den är så lång. tro mig den är spännande från början till slut =)

BÖRJAN PÅ MISÄRET

Det hela började på en tisdag när jag satt för mig själv och skjöt mitt tjack och gjorde inget speciellt, satt och väntade tills helgen skulle komma för då skulle en kompis från stockholm komma och hälsa på, vi kan kalla han för Erik. Erik har lite dålig hörsel vilket gör att man ofta får upprepa saker för han inte hör, vi skulle ha en jävligt nice knarkarhelg hade vi tänkt.

[Tisdag, onsdag, torsdag & fredag förmiddag]

Varit vaken sen tisdags, inget speciellt har hänt sitter enbart och väntar på att Erik ska komma.

[Fredag (Dag 3)]

Erik anländer till Borlänge

Erik kom med tåget runt 5 på eftermiddagen, jag åker och hämtar upp han och vi drar hem till mig.
Det är första gången mina föräldrar träffar Erik och dom får ett bra bild av honom. Vi sitter på mitt rum och dricker några öl och beger oss sen iväg för att inhandla kvällens tjack och verktyg.
En timme senare är vi hemma igen med 5gram fin fint tjack och 2 gram av något annat helt ok tjack och lite verktyg.

Båda är sugna som fan på en panna och eftersom Erik inte är så erfaren när det gäller IV (Inte tjack heller för den delen) så är jag tvungen att fixa allting och sätta pannan åt han.
Jag tar nästan allt i påsen med 2 gram i och löser upp med 4ml vatten, gör iordning en varsin panna och sätter en på mig själv först, jag kände direkt att det här var en stark panna. Sätter den på Erik som förövrigt inte har någon tolerans, Sist han tog tjack var 1 månad före detta.

Jag skjuter i de snabbt i venen på han för att de ska slå på ordentligt, jag ser hur kraftfull pannan är och de första han gör är lägger en rejäl spya och börjar hyperventilera och att döma av de han försöker säga så tror jag att han blev tillfredsställd, Jag tror han sa nåt i stil med "Åh jävlar vilken kick fan va skönt".
Jag ser hur svetten börjar droppa från hans huvud & det ser nästan ut som att han hade precis gått ur duschen fast det bara var svett.

Jag påbörjar fredagskvällen med att försöka förklara för Erik hur min hjärna fungerar och hur smart jag blir av tjack, jag försöker på alla olika sätt ge exempel och förklara saker för att han ska förstå vad jag försöker komma fram till, men förgäves.

[Lördag (Dag 4)]

Irritation, tjacksnack & tv-spel

Efter 8-10 timmars pratande sitter jag fortfarande och försöker förklara för Erik hur min hjärna fungerar (Har tagit en å annan panna undertiden också) men han förstår fortfarande ingenting av vad jag försöker säga, av allt jag har sagt till han i 8-10 timmar (Jag pratade verkligen nonstop, jag vägrade låta han säga nånting) så hade absolut INGENTING fastnat i hans hjärna.

Jag börjar bli jävligt irriterad dels för att han har dålig hörsel som gör att jag får lov att upprepa det jag säger och dels för att han kan inte stila sig.

Jag sa till han att vi skulle använda kodord som "Göran" och "Torgny" istället för "Gräs" och "Tjack", sa även att om vi skulle kalla vårat tillstånd för Full istället för påtänd eller tjackad.

Han säger att han förstår men sekunderna efter säger han "GRÄS OCH TJACK" rakt ut så mina föräldrar skulle kunna höra de.
Allt som han inte ska säga vräker han ur sig lite då och då, det var ett under att vi inte torskade, detta hände i princip hela tiden att han inte tänkte sig för vad han sa eller hur högt tonläge han hade.

Vi drog iväg och hämtade en till 5a tjack och cyklade hem igen, satt på rummet och bestämde oss för att koppla in mitt playstation och spela tekken, har igentligen ingen aning om hur mycket klockan är men vi kan säga att de kanske är runt 6 på lördagseftermiddagen.

Något playstation blev aldrig ikopplat.
Vi satte oss ner och tog en panna och jag fortsatte förklara för han hur min hjärna fungerade och hur smart jag var. Hållde på i nån timme.

Sen bestämde vi oss för att dra ut en sväng och kolla om man träffade på nån bekant i området, jag sa till Erik att se till att inte lämna några verktyg eller något som har med droger att göra överhuvudtaget synligt i rummet.

Jag gömde 10 set med verktyg under täcket och allt annat nån annanstans.

Gräs, benzo & 2 yra tjacknissar

Vi gick ut och träffade en polare (Kallar han för Tommy) som undrade om vi ville köpa gräs eller benzo, så vi funderade lite och kom överens om att köpa en 5a gräs och några xanor.
Jag gav Tommy pengar och så cyklade han iväg och hämtade grejerna, när vi stog och väntade dök en tjej upp som jag känner lite halvt med sina polare.

Den här bruden (Kallar hon för Elin) ser rätt bra ut, de tyckte både jag och Erik.
Elin frågade mig om jag hade nåt rökbart, och jag sa som de va att vi väntade på att få gräs och att hon kunde få röka om hon ville de.
Jag sa att jag skulle ringa henne när vi fått grejerna och att hon skulle komma hem till mig då, (Hon + hennes polare drog in till en kompis som bor nästan granne med mig)

Jag förklarade för Erik att hon var nu min ägodel och att han skulle låta henne vara.

Grejerna blev levererade och vi började cykla mot Statoil för att köpa rizla, När vi börjar närmar oss statoil börjar jag fundera vart fan jag har lagt gräset, Jag kollar igenom alla mina fickor ungefär 3-4gånger undertiden jag cyklar men hittar det inte.

När vi kommer fram så frågar Erik vad jag letar efter, Jag säger att jag undrar vart fan jag har lagt gräset och frågar Erik om han har det.
Erik svarar att han inte har det och går in i affären, jag säger åt han att handla en läsk åt mig och han svarar att han ska göra det.

Ut kommer han efter 4-5 minuter, utan läsk och jag står fortfarande och letar igenom mina fickor efter gräset, Han undrar vad jag letar efter ännu en gång och jag svarar lite halvsurt att jag inte kan hitta gräset att jag måste ha tappat det.
Jag säger åt Erik ännu en gång att kolla i sina fickor om han har det men som svar får jag bara en tom blick stirrandes på mig.

Jag kollar igenom mina fickor 2 gånger till och sen säger han "Jaha är det gräset du letar efter" så tar han fram det ur fickan, blir rätt lättad men ändå jävligt sne med tanke på att han har stått och kollat när jag letat efter gräset som han haft i sin ficka hela tiden.

Spyor,en brud & kanyler på bordet

När vi kommer hem är mina föräldrar inte är hemma så vi kan röka gräs och punda loss bäst fan vi vill.
Vi ringer bruden som dissar sina kompisar för att komma hem till mig och röka.

Vi går upp på mitt rum och när jag kommer in i rummet ser jag direkt att Erik låtit sin pump och kanyl ligga framme, det sista jag sa innan vi gick ut var att han skulle se till så ingenting låg framme!
Jag hann precis ta undan det innan Elin kom in i rummet.
Snöar in rejält på mitt joint rullande så de tar säkert 30 minuter innan jag rullat klart, vi går ut och sänker den och Erik står och spyr fortfarande efter tjacket.
Efter han rökt lite gräs så lugnar det ner hans mage och han slutar spy.

Vi går upp på mitt rum och jag sätter mig i soffan brevid Erik, Elin sätter sig framför min dator ett litet tag.
När hon insett att jag och Erik är helt inne i att diskutera något med varandra samtidigt som vi pumpar psytrance ur högtalarna tar hon på sig sin mp3 och lyssnar på sin musik.
Efter ett tag lägger hon sig ner i min säng utan att vi tänker på det, Jag får för mig att jag vill berätta nåt roligt om den här bruden men vågar inte viska det med risk att hon kan höra, så jag sätter mig framför datorn och öppnar ett textdokument och skriver vad jag tänkte säga och ber Erik läsa det.
Detta gjorde jag ju enbart för att hon inte skulle höra men vad fan gör idioten, jo han läser upp det jag skrivit högt.

Är inte långt ifrån att slå till han men lyckas behärska mig iallafall, Vi fortsätter någon helt meningslös diskussion och sen insér jag att Elin ligger i min säng, och att verktygen ligger under täcket!
Vi börjar fundera på hur fan vi ska lyckas flytta på henne och ta verktygen, innan hon hittar dom.
Hon har somnat av gräset så jag och Erik smyger fram till sängen, Jag lyfter på henne lite och Erik plockar fram alla verktyg, hon var nära på att vakna men vaknade aldrig helt.
Vi sätter oss och tänker inte mer på att hon är närvarande.
Vi sätter oss och tar en panna och fortsätter en diskussion och jag ska förklara nånting.

Fortsättning följer....
Citera
2006-12-05, 01:39
Bannlyst
Fortsättning från föregående....

En förvirrad själ

Jag får för mig att Erik inte är Erik utan att det är en kompis vid namn Chrille, Jag börjar prata med Chrille om saker som vi varit med om förut (Har känt han sen barnsben) han vill helt plötsligt dra lite tjack och jag är förvånad för han brukar bara röka brass.
Men jag är jävligt sugen så jag går med på det, men jag insér att jag ska få lov att snorta det efter som jag inte kan visa för Chrille att jag är sprutnarkoman.

Helt plötsligt hör jag han säga att vi ska göra en fet lösning, då hajjar jag vinkeln att han också är sprutnarkoman.
Jag hjälper han att sätta sin panna och vi diskuterar vidare, Jag lägger några kommentarer om hur efterbliven Erik är som inte förstår vad jag menar när jag försöker förklara massa saker och försöker förklara för Chrille vad jag försökt förklara för Erik, men han reagerar exakt lika som Erik.

Då insér jag att jag gjort bort mig rätt rejält, att det är verkligen Erik jag sitter och pratar med och inte Chrille.
Men Erik har inte förstått nånting av vad jag sagt, Han förstår verkligen inte att jag har setat och kallat han för Chrille i över 2 timmar (Tur de)

Minnesluckor & Misstag

....(Minnesluckor fram till hit)......
Vi håller på att sätta en panna när farsan knackar på dörren.
Vi lägger undan alla grejer och jag går och öppnar dörren, när jag öppnat dörren och står öga mot öga mot farsan insér jag att jag fortfarande har stasen på armen och att min vackra arm är fullt synbar.
Han verkar inte märka någonting, han frågar om vi är hungriga men vi svarar att vi inte är hungriga nu.
Jag stänger dörren i panik och låser och säger till Erik "Fyfan vad full jag är, börjar fan bli trött!" och blinkar för att han ska spela med, säger enbart de där för att farsan ska tro att vi är fulla.
Men istället för att spela med så skriker Erik rakt ut "Vadå full? Du är ju fan tjackad!" Då höjer jag näven och är precis på väg att slå till han när han insér sitt misstag. Jag skiter i att slå han och ger han en chans till.

Slut på tjack, Sovande brud i sängen & En efterbliven Erik

Vårat tjack har tagit slut än en gång, har slagit i oss 10 g och klockan är väl runt 01.00 på lördagsnatten.
Elin ligger fortfarande kvar i min säng och sover.
Vi bestämmer oss för att åka och hämta mer tjack och funderar hur vi ska göra med henne, ingen av oss vågar väcka henne så jag kommer på idén att vi skriver en lapp och sätter på dörren

"Vi drog ut och fixade en sak, kommer runt 2-3 på morgonen, om du vaknar kan du sova vidare om du vill"

Sen smög vi ut.

Vi drar ut och sätter oss på cyklarna......(stor minneslucka är de här) ..... klockan halv 3 sitter vi nästan vid mitt hus och rullar en joint innan vi ska gå in igen.
Vi ser en brud komma gåendes en liten bit bort och insér sen att det var bruden som somnat i min säng, vi går hem och sätter en varsin panna...(liten minneslucka).......sitter nu vid min dator och försöker få Erik att förstå hur min hjärna fungerar fortfaranade.

Jag drar exempel efter exempel och kommer in på dom mest långsökta exemplaren som finns, jag försöker få han förstå vad som menas om jag säger "Föreställ dig att......", Erik verkar ta allting seriöst, Jag säger till han så här: "Föreställ dig att du står på ett tak och målar graffiti, vad känner du för känsla då?" först hör han inte vad jag säger, jag upprepar igen och då svarar han "Ja men vi kan ju inte gå ut och göra de nu eller de e för sent!" då blir jag irriterad eftersom han inte förstår vad jag menar.

Jag gör ett textdokument och skriver: "Föreställ dig vad du känner för känsla när du står och målar graffiti" 10 gånger på raken, säger åt han att läsa det och förstå vad jag menar, han sitter och läser de om och om igen och säger till mig att han är klar.

Jag frågar om han förstår vad jag menar nu, och han svara "Ja det gör jag"
Men jag ser i hans blick att han inte förstår någonting.
Så jag säger "Ok, vad menar jag då?", Lite tystnad och sen klämmer han fram "Jag vet inte".

2 yra graffitimålare

Det är lördagsnatt och klockan är runt 4.30, vi bestämmer oss för att dra ut och måla graffiti som vi tänkt göra hela tiden.
Vi går ut och går upp på ett tak där vi utsett en plats som vi skulle måla på, när vi väl är uppe på taket så kommer vi inte överens om vad vi ska måla, tillslut är vi överens om vad vi ska göra.
När vi börjar måla så håller burkarna på att jävlas och färgen fungerar inte som den ska.
Det blåser så innihelvete mycke ute och efter en timmes kaotiskt och helt förvirrat målande så anser vi att de e klart.
Vi går hem och jag kollar mig i spegeln och inser att hela mitt ansikte är täckt av chrome.
[Söndag(Dag 5)]

Araben & Playstation

Vi sätter oss och tar en varsin panna, vi kom på den geniala idén att Erik kunde hålla sin hand hårt på min arm som stas istället för att sitta och jävlas med skärp och grejer.
Han brukar alltid släppa för tidigt vilket stör mig jävligt mycket då jag får lov ta ut och sätta om hela tiden.
Jag får helt plötsligt för mig att det inte alls är Erik som brukar hålla som stas åt mig utan en kille som vi betalar för att göra det som heter Araben.

Jag förklarar för Erik att jag stör mig som fan på att Araben alltid släpper stasen för tidigt, att jag gång på gång har sagt till han att han ska släppa när jag säger till och inte en sekund tidigare.
Erik frågar mig vem Araben är och jag börjar håna han och klassa han som en idiot för att han inte vet vem jag menar, Jag förklarar att Araben är han som alltid är stas åt oss när vi ska skjuta.
Erik kollar frågande på mig, jag slänger ur mig ännu en kommentar om hur hjärndöd Erik är som inte förstår vem jag menar.....(....Minneslucka....)....

Klockan börjar närma sig 8-9 på morgonen och jag sitter fortfarande och försöker förklara för han hur jag tänker, Vi kommer på att vi skulle ju bara ta en panna och sen skulle vi spela playstation, vi har sagt det lite då och då ända sen vi kom på idén att spela, det har hela tiden varit "Vi tar en panna sen kör vi"

Vi bestämmer oss för att ta en varsin panna och sen koppla in mitt playstation, Jag säger åt Erik att koppla in de, det enda han behöver gör är att stoppa in strömsladden i ett uttag.
Efter 30 minuter sitter jag fortfarande och håller på med lösningen och Erik håller fortfarande på att koppla in mitt playstation, han förstår inte vart sladden ska in nånstans.
Jag tar sladden från han och frågar om han är helt jävla oteknisk och stoppar in i ett kontaktuttag.
Playstationet är nu redo att spelas.

Mordiska taktiker & En paranoid Erik

Vi sätter en varsin panna och börjar genast diskutera hur min hjärna fungerar igen.
Vi glömmer helt av att vi skulle spela playstation och snöar in på den gamla vanliga diskussionen igen.
Helt plötsligt reser sig Erik upp och är på väg ut ur rummet, Jag säger åt han att han inte kan gå ner för då skulle morsan se direkt att han är pundig.
Han kollar sorgset på mig och går ner iallafall.

Jag följer efter och ser att han gått ut, jag går efter han och frågar vad han håller på med, han backar och håller ett avstånd på 1-2 meter från mig hela tiden.
Sen säger han nästan gråtfärdig "Snälla mörda mig inte"
Jag frågar varför jag skulle mörda han, då säger han att jag har sagt det, han påstår även att jag har fått långt hår.

Tillslut vågar han sig upp igen och jag går in på mitt rum, han kommer efter men stannar i dörröppningen, jag frågar han vad fan han håller på med och säger åt han att gå in och stänga dörren, då blir han nojjig och tror att jag tänker mörda han och säger att han inte vågar.
Han stänger dörren efter lite tjat och jag ber han låsa, men givetvis så vägrar han det också.
Tillslut går hans nojja över och vi återgår till våran gamla vanliga diskussion.

Mördarblickar & Smarta idéer

Jag har börjat yra som fan och sitter och rör händerna hela tiden när jag pratar.
Erik påpekar att jag verkar väldigt hatiskt när jag stirrar på han och pratar samtidigt som jag rör på händerna.
Jag försöker låta bli men det går inte, yxmördarblicken i all ära.
Jag snöar in i min dator och Erik i sin, Efter en timme kollar jag vad Erik har för sig, han sitter och har skrivit ett skit långt dokument med smarta metaforer och meningar som han har kommit på.
Jag sätter mig och läser och ser att det inte finns nån logik alls i de han skriver.
Jag knuffar bort han och börjar skriva lite smarta idéer i dokumentet, skriver ner lite historier och sen tillslut ska jag förklara för Erik hur en snetripp utlöses.

Fortsättning följer.....
Citera
2006-12-05, 01:40
Bannlyst

Snetrippar, En hjärndöd tjackis & Vänner som inte existerar

Jag förklarar hur hjärnan tänker för att att snetrippen ska utlösas och påpekar att det jag skriver nu är ingen verklig händelse utan bara ett exempel så han ska förstå vad jag menar.
Gång på gång påpekar han att min berättelse inte har något bra slut, att den inte är verklig och att han inte skulle ha tänkt likadant.
Jag förklarar att hjärnan kan arbeta på det sättet när man är påverkad av syra men han förstår verkligen inte.

Efter att ha fyllt hela dokumentet med smarta idéer, förklaringar och tankar så får man en kommentar av Erik "Fan du är verkligen smart! Man hör verkligen att du är smart när du förklarar saker"
Vi kommer fram till att vi ska skicka in detta dokument som faktablad till någon drogorganisation.
Jag sätter mig vid min dator och får för mig att det är en brud i rummet, vi kan kalla henne för Sara.
Jag förklarar för Sara det jag försökt förklara för Erik ända sen i fredags, hon förstår vad jag menar efter första försöket.
Jag inséer att det är Erik som är dum i huvudet och inte jag som är dålig på att förklara.

Jag sätter mig och visar lite saker på min dator för Sara för att imponera henne och sen går jag ner på toaletten.
När jag kommer tillbaks är hon inte kvar, det enda jag ser är Erik som sitter i soffan.
Jag frågar han vart Sara tog vägen och han undrar vem jag menar, Jag börjar idiotförklara han än en gång för att han inte sett att det varit en brud med oss.
Efter en kvarts käftande med han insér jag att det bara är jag som har fantiserat om den här bruden, att det i själva verket var Erik som verkligen förstog vad jag menade och att det är Erik jag har visat mina special skills på datorn för.

Hela söndagen har runnit iväg nu, och det börjar bli måndagsmorgon, att tillägga så har Erik fortfarande problem med att hålla en låg ton och säga fel saker hela tiden. Vilket skulle kunna skapa rätt stora problem, han hör också fel saker rätt ofta, jag sa någonting om tjack och han svarar "Ja, franska brudar är snygga"

[Måndag (Dag 6)]

Poliser, Förlusten & Besvikna föräldrar

Runt 6-7 på morgonen...

Vi sätter oss vid min dator och studerar en bild på en tjej, Jag lägger märke till att det är vatten i bakgrunden och vi målar upp ett scenario hur det skulle kunna se ut runtom bruden, hur många som står brevid kameran osv.
Efter 2 timmars spekulationer kommer vi på att vi skulle spela tekken.
Precis när vi sätter oss för att dra igång spelandet så knackar det på dörren. Det är morsan som står utanför och låter jävligt upprörd, Hon undrar om jag glömt av att jag ska till jobbet och de hade jag helt glömt bort.
Jag svarar att jag inte ska till jobbet idag.

Morsan börjar jiddra med mig och farsan kommer upp också.
Dom börjar misstänka att vi är påtända eftersom vi varit vakna hela helgen.
Hon börjar anklaga mig för att ha massa piller på mitt rum och sen säger hon något i stil med "Du är alltid på det här humöret när du är påverkad"
Jag försöker förklara för hon att det inte är det som är anledningen till att jag är sne.

Från ingenstans kommer Erik och vräker ur sig först kommentaren "GRÄS"
Jag kollar argt på han med höjd näve beredd att sänka han och då inser han precis sitt misstag.
Risken att morsan eller farsan inte skulle ha hört det där finns inte.
Nu var dom ganska säkra på att vi hade pundat.
Jag fortsätter jiddra med morsan som anklagar mig för att vara påtänd men jag säger emot, och helt plötsligt vräker Erik ur sig "Kanyler, Jag är fan lite spruträdd"

Då säger farsan något om kanyler också och undrade vad fan vi snackade om.
Morsan sa att hon ville veta vad anledningen var att jag var sur och säger att jag ska öppna dörren och prata med dom.
Jag öppnar dörren och går fram till dom och ska säga "Jag är sur bara för att Erik hör dåligt och jag får lov att upprepa samma saker hela tiden"
Istället vräker jag ur mig nåt helt galet, vet att jag sa men det blev ungefär vad jag skulle säga men jag råkade säga helt fel ord på vissa ställen och morsan säger till farsan "Han är ju helt borta"

Jag går in på mitt rum och börjar dampa loss riktigt ordentligt för jag är så jävla sne efter Erik's jävla enorma tabbar.
Morsan säger till oss att vi har 1 timme på oss att packa våra saker sen ska vi va ute ur huset.

Vi börjar packa, Erik har 2 väskor med sig och jag har bara en inne på mitt rum, jag fyller min med lite kläder och mobilladdare och lägger alla mina vapen, droger, massa kläder, ja allt av värde i Erik's väska.

Erik undrar om jag är arg på han och jag svarar att det är klart som fan jag är arg på han.
Vi packar klart och börjar gå ner, Erik går ner först och jag hör hur farsan börjar prata med han och fråga vad vi tagit för något, Erik säger nåt i stil med att vi bara har druckit.

Jag går ner efter Erik stängt dörren.
Farsan ställer sig och stirrar på mig och säger "Man ser på dina ögon att du är påverkad" jag svarar att de ska dom skita i om jag är och lämnar huset.
När jag kommer ut insér jag att Erik inte är utanför, jag cyklar runt lite i området och letar efter han men hittar han inte.
Alla mina saker av värde och mina droger är borta, jag måste verkligen ha det tänker jag.

Fortsättning följer....
Citera
2006-12-05, 01:41
Bannlyst

Punktmarkering, Torsk & Kompistjuvar

Jag tänker att han måste ju hem nån gång och då måste han till tågstationen. Jag åker till tågstationen och sitter där i några timmar men han dyker aldrig upp, Jag ser att det rullar in 3 polisbilar vid tågstationen och jag börjar sakta röra mig åt andra hållet.
När jag insér att de kommer poliser från varje håll så ställer jag mig vid biljett automaten och låtsas boka en biljett.

Jag hör någon säga mitt namn och påtänd som jag är trodde jag att det var Erik.
Jag vänder mig om och står öga mot öga med 3 snutar, dom börjar ställa massa frågor sen säger dom att jag ska följa med in till stationen och lämna pissprov för dom tycker jag ser yr ut.
Dom säger också att dom redan plockat min kompis som hade gått runt helt vilse i mina kvarter.

Mitt på tågstationen börjar snutarna visitera mig och jag ser massa gamla vänner gå förbi.
Jag insér att hela mitt rykte är förstört och när folk ser mig bli tagen av snuten lär dom undra vad jag är för person.
Jag tackar gud att jag hade lagt ner alla olagliga saker i Erik's väska.

När jag väl kommen in i snutbilen håller dom upp ett foto på mig och säger "Känner du igen den här ligisten?"

Åker in till snutstation och erkänner att jag brukat amfetamin.
Jag undrar om jag kan få mina saker som Erik har i sina väskor, Jag visste att det va massa droger och skit i dom så jag sa att de bara va kläder jag skulle ha för jag tänkte att dom redan hittat drogerna.
Men då säger dom att Erik har dumpat väskorna (Innehållandes alla mina saker + Hans digitalkamera för 12.000 och hans dator) får sitta på stationen i nån timme och av nån anledning så sitter Erik inlåst i en cell.

När dom förhört mig och ska släppa mig frågar en snut "Vad har du igentligen gjort med Erik? Han är helt förstörd"
Dom släpper mig iallafall och jag börjar gå mot tågstationen för att hämta min cykel.
Tänkte cykla till mitt kvarter och leta efter väskorna, men min cykelnyckel är borta.
Jag börjar vandra hemåt och ser 2 snutbilar åka mot mitt område, jag insåg att de troligtvis var Erik som setat och golat ner mig och åkte för att visa snutarna vart väskorna låg.

När jag kom hem och gått runt och letat efter väskorna utan resultat satt jag mig vid busshållplatsen och väntade på bussen, då glider en snutbil förbi och stannar mig.
Dom vevar ner rutan och säger att jag tappat min cykelnyckel och ger mig den.
Jag frågar om Erik blivit släppt och dom säger att han borde ha blivit de, jag sitter och väntar på bussen när jag helt plötsligt ser Erik kolla fram från ett hörn, jag kollar tillbaks och så fort han märker att jag sett han sprang han iväg och gömde sig.

Jag sprang efter men lyckades inte hitta han.
Jag stog och kollade runt lite och ser att han kommer gående nästan från mitt hus, Jag börjar gå emot honom och ser att en snutbil kommer åkandes bakom han.
Jag vänder mig om och låtsas ringa i telefon och när jag kollar tillbaks är han borta och snutbilen är på väg in mot stan.

Bussen kom 20 minuter senare och när jag kom fram drog jag direkt till tågstationen och började punktmarkera stället.
Precis när jag kom fram såg jag att ett tåg skulle avgå precis till Stockholm. och om det nu var så att Erik hade fått poliseskort dit för han var så rädd för mig så hade hon precis hunnit med det tåget.
Jag hoppades att han inte hade gjort de så jag satt mig och väntade några timmar till.

Efter 2 timmar ringde jag hans mobil som var på för första gången.
Han svarade och jag frågade om han var kvar i borlänge, "Nej jag sitter på tåget" säger han
Jag frågar varför i helvete han stack med alla grejer utan att säga nåt till mig och lämna mina saker, då säger han att han trodde att jag skulle mörda han för att han fixat så jag blev arbetslös och hemlös, Jag svarade ironiskt "Nej varför skulle jag vara arg för de?"

Frågar han vart mina grejer är och han säger att han gömde båda väskorna för dom var jobbiga att bära på och han kommer inte ihåg vart nånstans. (Troligt att han skulle gömma sin digitalkamera och dator och sen glömma av vart) jag säger åt han att han får tänka efter vart fan de ligger för jag ska ha mina grejer, han säger att han gömde tjacket på min grannes gård iallafall. Så jag går dit och visst fan låg tjacket kvar där iallafall.
Efter 100 års jiddrande med han så satt han ändå och sa att han inte kommer ihåg vart de ligger nånstans.

Vänner som ställer upp & Poker

Jag hade tänkt att inte vara vaken längre men nu hade jag inget annat val när jag var hemlös och hade ingenstans att ta vägen.
Jag åkte iväg och köpte ännu mer tjack och verktyg och levde livet, en tjejkompis ringde mig och jag berättade vad som hänt, hon sa att jag fick komma upp till henne om jag ville.
Jag åkte dit och satt där och pratade till 12-1 på natten, sen ringde jag min tjackkran och frågade om han ville vara med på lite poker, jag behövde verkligen nånstans att vara för de va svinkallt ute och som tur var så ville han köra lite.

[Tisdag(Dag 7)]

Åkte dit och satt och spelade poker och mulle fram till 3-4 på morgonen och torskade runt 400 spänn, vi avslutade med Monopol och insats på 300 spänn per person, efter 3 timmars spelande så vann jag, Köpte en gubbe tjack till av han och hade gått 400 kr back igen nu, klockan började närma sig 7-8 på morgonen och morsan och farsan hade nog precis åkt till jobbet, så jag tänkte att jag kunde åka hem och slänga i mig lite mat nu när dom va borta.

Överraskad av farsan

Åkte hem och käkade och helt plötsligt kom farsan in genom dörren som nån jävla soldat.
Han stog och glodde besviket på mig och frågade om jag verkligen ville knarka borta hela mitt liv, jag svarade att jag ville göra det och gick upp på mitt rum och låste dörren.
Jag ringde min kontaktperson och bad hon ringa och prata med mina föräldrar så jag fick bo kvar hemma och de gjorde hon och de löste sig me den biten.

[Onsdag(Dag 8)]

Trasiga vener & Flashback

Har nu varit vaken i 8 dagar
Hjärnan hade börjat tagit jävligt mycke stryk och jag hade hallisar i princip hela tiden.
Skulle iväg och handla tjack på natten, så jag drog på mig skidglasögon för att dölja mina ögon och insåg att jag var jävligt snygg i dom.
Jag cyklade till stan och gled runt precis när krogarna började stänga och när stan va full av brudar.

Jag trodde seriöst att jag var skitsnygg och åkte och stirrade sexigt på brudarna i hopp om att få ett ligg, tyvärr lyckades jag inte få nånting.
Jag åkte vidare upp mot min dealer när jag kommer fram till sportfältet som är omringat av skog, där börjar jag höra musik och se folk dansa mellan träderna.

Jag går fram och frågar om det är fest och då försvann allihop, festen flyttade s längre å längre bort ju närmare jag kom, tillslut gav jag upp och åkte å handlade mitt tjack och drog hem.

[Torsdag(Dag 9)]

Sitter hemma framför datorn och skjuter tjack i princip hela dagen, börjar känna att kroppen verkligen börjar utdö och hallucinationerna har blivit mer och mer intensiva och jag börjar nästan bli livrädd för mig själv, jag börjar prata med mig själv hela tiden och beté mig allmänt konstigt, venerna var skitsvåra att träffa och det tog ungefär 15-20 stick innan jag träffade en ven, hade troligtvis punkterat alla vener nu så jag började insé att jag skulle dö och accepterade det, satt framför flashback hela natten tror jag och körde på som vanligt.

[Fredag(Dag 10)]

Kroppen har gett upp

Hade 3 gram kvar och endast 2 använda verktyg med halvtrubbiga nålar.
Jag försökte förgäves att sätta en panna och efter 2-3 timmar när jag väl träffade venen efter 20000e försöket och fick svar så började hela jag skaka för jag blev så upphetsad för jag ville verkligen få i mig de.
När jag skulle skjuta i de så skakade jag så mycket att jag lyckades oftast köra igenom venen, men jag fick i mig en halv panna tillslut.
Jag fick i mig kanske 0.5g av 3gram resten gick åt helvete.
Det var nu jag insåg att jag inte skulle kunna ta några mer pannor och slängde i mig xanoren som fanns kvar och la mig och sov.

Huvudpersonen "Erik" har även en användare på flashback, kan inte nämna vem eftersom de bryter mot regler men skulle ägna ett lycka till te dom som har han vid sin sida....
Tycker synd om såna tragiska personer som måste sno saker av kompisar osv. och inte nog med det, du ska förstöra för min familj också..fan va en man och stå för dina misstag och lös detta istället, vågar inte ens träffa mig inna ndu åkte...... och jag har inte ens hört ett förlåt när det är du som är grunden till alting som hänt mig nu...

THE END
Citera
2006-12-05, 01:56
Medlem
nops avatar
Läsvärt och intressant. Det osar tjackskribent. Längden var först lite skrämmande men fan den som ger sig

Nu ska jag reflektera och ta en kopp thé

// nop
Citera
2006-12-05, 01:57
Medlem
WOW, imponerande, man blir verkligen inspirerad till att ha sina egna liknande äventyr.
Hoppas allt löser sig med jobbet o så
Citera
2006-12-05, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nop
Läsvärt och intressant. Det osar tjackskribent. Längden var först lite skrämmande men fan den som ger sig

Nu ska jag reflektera och ta en kopp thé

// nop

givetvis hehe, har även fört anteckningar under nästan varje dag =)
Citera
2006-12-05, 02:09
Medlem
sinologens avatar
Långt och intressant. Men hur förändrade den ditt liv, att du bara förlorade jobbet eller ska du lägga av med tjacket?
Citera
2006-12-05, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinologen
Långt och intressant. Men hur förändrade den ditt liv, att du bara förlorade jobbet eller ska du lägga av med tjacket?

Förlorade mitt jobb, mitt hem och mina föräldrars respekt + hälften av alla mina värdefulla ägodelar som huvudpersonen "Erik" stal med sig hem....
Citera
2006-12-05, 02:29
Medlem
nops avatar
Otroligt att du orkade köra så pass länge ändå innan kroppen började svikta. Allt över en vecka är fan "respekt" i den mening att jag skulle aldrig klara det.

Lite nyfiken på vad du ger för en gubbe, samt vad rabatten blir på en 5:a.

Om det är som här, dvs 300 pickadoller per gubbe så var det ett dyrt äventyr

// nop
Citera
2006-12-05, 02:40
Medlem
woow sicken berättelse!
Jag är mållös!
edit: han erik gav mig ett antal skrattattacker, låter som han är otroligt pantad... Var han smått dum när han var nykter oxå?
Citera
2006-12-05, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
woow sicken berättelse!
Jag är mållös!
edit: han erik gav mig ett antal skrattattacker, låter som han är otroligt pantad... Var han smått dum när han var nykter oxå?

Mjo han va lite bränd nykter också, men när han var pundig var det nåt överdrivet efterbliven han blev... han kanske sitter och läser detta nu och då vill jagbar asäga att jag vill ha tillbaks mina saker =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in