• 2
  • 3
2006-12-07, 15:24
Medlem
Venues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thc__stoned
tigerofsweden osv är för bögar

Vad får dig att tro det ?
Citera
2006-12-07, 15:43
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venue
Vad får dig att tro det ?

många blonda strandpojkar har sånna kläder.. samt. brats.. å alla dessa killsorter ser ut som ett packe gays ?
Citera
2006-12-07, 15:55
Medlem
Venues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
många blonda strandpojkar har sånna kläder.. samt. brats.. å alla dessa killsorter ser ut som ett packe gays ?

Haha de är så roligt med folk som har fördomar. Bakåt slickat hår,blond, och killar på stranden är alltså alla gays ?

Roligt att veta..
Citera
2006-12-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Eyy, jag varnar bara. Så du inte behöver ångra dig när du blir mobbad. Om du nu blir det.

Precis, om jag nu blir det
Citera
2006-12-07, 16:28
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrak
Precis, om jag nu blir det
Vilket är troligt.
Citera
2006-12-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Vilket är troligt.

Haha nej :tease:
Citera
2006-12-08, 18:02
Bannlyst
tycker du ska satsa på en sådan här istället: http://tinypic.com/view/?pic=35ba7vk

nämen alvarligt, tiger har en del relativt snygga tröjor i nyare kollektioner, satsa på en från en senare kollektion istället.

fö tog jag bilden från blocket, så tröjan går faktiskt att få tag på idag om någon är intresserad!
Citera
2006-12-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d.S
tycker du ska satsa på en sådan här istället: http://tinypic.com/view/?pic=35ba7vk

nämen alvarligt, tiger har en del relativt snygga tröjor i nyare kollektioner, satsa på en från en senare kollektion istället.

fö tog jag bilden från blocket, så tröjan går faktiskt att få tag på idag om någon är intresserad!

Inte JL ...

Men dom är skitsnygga dom me tigerface på bröstet
Citera
2006-12-09, 00:28
Medlem
Citat:
Tjaa,

Jag tycker tigerofsweden tröjorna med ett tigeransikte på magen/bröstet är så sjukt snygga ( ), men tyvär har jag inte sett till några såna längre, dom verkar ha slutat att gjort dom
så undrar om nån vet nån affär/hemsida elr nått annat som säljer såna tröjor ?
Skulle vara fint med tips

Jag har en som jag köpte för länge sedan en svart med ett grönt tiger huvud
på magen. Andvände den nån gång bara. Du kan få köpa den, det är strl M
Citera
2006-12-09, 00:30
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venue
Haha de är så roligt med folk som har fördomar. Bakåt slickat hår,blond, och killar på stranden är alltså alla gays ?

Roligt att veta..

självklart är dom de.. där de går å spänner sin muskulösa kropp som bara har bröstmuskler å biceps
Citera
2006-12-09, 01:12
Medlem
Algifaris avatar
Citat:
Seriös jag bad om svar, inga dumma kommentarer

Fast det är väll coolt att vara kaxig på internet...
De som inte har någonting bättre att komma med verkar alltid kunna dra till med sånna komentarer
Citera
2006-12-09, 13:33
Medlem
kolsvarts avatar
men bor du under en sten eller?

så här ligger det till, tiger jeans slutade att tillverka tröjorna för ett bra tag sedan och har sedan dess kämpat för att tvätta bort stämplen märket fick efter att för många snorungar sprang omkring med tröjan i fråga. nu finns den inte och jag tycker inte att du ska skaffa dig en, gå som någon sa och köp en tröja från nuvarande tiger jeans eller tiger of sweden kollektionen, skit snygga plagg och glöm den andra FFS.

/kolsvart
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in