2007-02-18, 18:35
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
Kontentan är att offren inte kände till gatuöverlevnadsregel 1: har du hamnat i slagsmål, lämna platsen med detsamma. Stanna aldrig kvar i samma krog, område, stadsdel mm. Räkna alltid med en hämndaktion inom kort. Efter ett dygn har risken oftast minskat något enormt.

Hoppas förövarna döms till fängelse förresten. Lär aldrig hända, men man kan alltid hoppas.

Helt rätt ka kui! Vinn och försvinn är modellen. Det är inte modigt att tro att utelivet ska fortsätta gå sin gilla gång under kvällen och natten sedan man tryckt till någon, utan det är rent vansinne.
Citera
2007-02-19, 12:22
Medlem
vet någon en bra plats att ladda upp filer på? vet inte vart ja ska lägga upp domen..
Citera
2007-02-19, 12:37
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yogga
vet någon en bra plats att ladda upp filer på? vet inte vart ja ska lägga upp domen..
www.imageshack.us för bilder
Citera
2007-02-19, 12:37
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:

http://www.wikiupload.com/

Så, skynda dig att ladda upp. Är jättenyfiken på domen.
Citera
2007-02-19, 17:03
Medlem
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=84281

där är domen
Citera
2007-02-19, 17:40
Bannlyst
Har tagit mig och läst igenom domen,

Vilka jävla äckel. Hoppas Polackerna har lite kontakter så det blir nån jävla rättvisa.

btw Svensken som avr med i misshandeln oscar W*idman är ju dumhet personfierad. Han skickar sms till tjejen : Jag tror att jag åker in för mord. Kan döda en kille ikväll eller nått.
Citera
2007-02-19, 17:59
Medlem
Erzengels avatar
Ibland önskar man sig en psg-90.
Citera
2007-02-19, 17:59
Medlem
riktiga idioter, tycker alla borde dömas för skyddande av brottsling också pga att dom inte anger sina "vänner" då tingsrätten anser det styrkt att dom vet vilka det var.

3 år är ett hån när det lika gärna kunde ha varit mord.
Citera
2007-02-19, 18:01
Medlem
Lord Humunguss avatar
Tack för den. Någon som vet hur den värst misshandlade mår idag? Tre år är ju ingenting för att göra någon till invalid för livet. För övrigt blir man spyfärdig när man läser sån här skit. En ful och otrevlig babbe har fått lite stryk i en fair fight och det vidriga aset återvänder med 10-15 kompisar en stund senare för att upprätta sin "heder".
Citera
2007-02-19, 18:19
Medlem
den värst misshandlade mår väl ganska bra, han har lite minnesluckor över hur han kom till sverige osv för misshandeln skedde ju veckan efter han hade kommit till sverige, men inga skador o sånt är kvar just nu iaf
Citera
2007-02-19, 18:24
Bannlyst
Citat:
den värst misshandlade mår väl ganska bra, han har lite minnesluckor över hur han kom till sverige osv för misshandeln skedde ju veckan efter han hade kommit till sverige, men inga skador o sånt är kvar just nu iaf
hur känner du de inblandade?

jag är bekant med ett av vittnena Lisa B. visste inte att hon var ett vittne i den rättegången.
Citera
2007-02-19, 19:04
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=84281

där är domen

Har också tagit mig tid att läsa domen. Fy fan alltså vilka jävla svin. Familjen Sek*er känns som en trevlig familj/ släkt. Vad kul det känns att vi släpper in sådana härliga nysvenskar till landet.

Sen vill jag också påpeka att det är skrämmande att det finns MINST 30 vittnen och ingen ingriper. Känns tryggt att veta den dagen man själv åker på stryk.

(Obs. Inlägget ovan kan innehålla viss ironi.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in