2006-12-04, 05:09
Medlem
Tuesdays avatar
Jag skådade nyss forumets absoluta bottennapp till tråd där någon undrar hur man kan lukta om fittor är ö v e r a n v ä n d a och kan inte låta bli...

Nå tjejer, hur försäkrar ni er om att killen inte har använt sin penis för mycket i onani och samlag? Har ni några knep att dela med er? Hur luktar man sig fram till svaret. Luktar oerfarna killar söt persika och finns det en fruktskala att följa för att få vetskap om det totala antalet användningar sedan? Har ni någon gång idkat könsumgänge med en karl utan att ha full kännedom om den avgörande faktan?

Är det någon som över huvud taget bryr sig så länge sexet är tillfredsställande och inga sjukdomar sprids?
Citera
2006-12-04, 05:22
Medlem
Cylotecs avatar
hur kan man ha använt kuken för mycket? det går inte att använda den för mycket, ofta den skulle börja lukta röv om man har knullat varje dag i 10år och sköter hygienen.
Citera
2006-12-04, 05:26
Bannlyst
Lukter är olika

Har du luktat på en riktig hora nån gång.
Då vet du vad jag menar med Ananas.
Citera
2006-12-04, 06:58
Medlem
Spegelbolls avatar
Well... överanvänd... felanvänd har jag ju hört talas om, men överanvänd? Hm... jo, iofs, min kompis fick en enorm blåsa på sin kuk efter att ha knullat i dagarna sju, hans flickväns fitta krampar så mycket när hon kommer förstår ni
Citera
2006-12-04, 07:59
Medlem
strömelins avatar
Har inte något generellt svar här men med vissa pojkar kan man ju veta att snorren är överanvänd. De som har en lång "reload-tid". T.ex. när jag hade ett distansförhållande och inte hade träffat killen på länge och när vi väl sågs har han passat på att runka innan jag dyker upp. Dålig stil.
Citera
2006-12-04, 08:05
Bannlyst
Hur vet man om en kuk är överanvänd egentligen? Gills det bara om man har doppat i fittan för mycket, eller också om man runkar för mycket. För jag har runkat minst 4ggr om dagen sen jag var 12, är min kuk överanvänd? Knulla gör jag inte så ofta, nån gång i veckan kanske.
Citera
2006-12-04, 08:31
Medlem
Har hört att kuken kan böja sig lite om man onanerar mycket med samma hand...
Citera
2006-12-04, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swanen
Har du luktat på en riktig hora nån gång.
Då vet du vad jag menar med Ananas.

Jag tror faktiskt inte det är så många här på FB som har varit nere och tagit sig en ordentlig lukt på en riktigt hora
Citera
2006-12-04, 10:06
Bannlyst
Skavsår skulle jag tro Luktar anorlunda gör den nog inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in