2006-12-04, 01:03
Medlem
hörrni,

kan jag berätta för min pojkvän vad för typ av porr som jag tänder på, eller är det bäst att jag håller tyst om det? vad tror ni?

vet ju att det finns folk här av båda åsikterna om den porr jag tänder på... intresserad av att höra er åsikt.

den typen av porr jag menar är som jag tidigare efterfrågat i forumet (se http://www.flashback.org/showthread.php?t=407924) alltså hardcore/utnyttjande.

min pojkvän kollar mycket på porr själv, men då bara "vanlig" porr (knullande tjej-kille och alla är glada )...
Citera
2006-12-04, 01:14
Medlem
Azraels avatar
Går du själv igång på hårda tag? Och vet han i så fall om det?
Citera
2006-12-04, 02:06
Medlem
Inbredpetes avatar
Jag har svårt att tänka mig den killen som skulle bli förnärmad av att hans tjej gillar lite kinkigare porr. Men jag kan ju ha fel
Citera
2006-12-04, 02:19
Medlem
Byfnaskets avatar
Ja.
Citera
2006-12-04, 03:00
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
om inte annat r det väl ett smidigt sätt att visa pojkvännen vad du tänder på?
Citera
2006-12-04, 12:59
Medlem
d-kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lykisca
hörrni,

kan jag berätta för min pojkvän vad för typ av porr som jag tänder på, eller är det bäst att jag håller tyst om det? vad tror ni?

vet ju att det finns folk här av båda åsikterna om den porr jag tänder på... intresserad av att höra er åsikt.

den typen av porr jag menar är som jag tidigare efterfrågat i forumet (se http://www.flashback.org/showthread.php?t=407924) alltså hardcore/utnyttjande.

min pojkvän kollar mycket på porr själv, men då bara "vanlig" porr (knullande tjej-kille och alla är glada )...
asså om detta nu e på allvar så kan jag säga så här jag kollade adlrig på filmen du hade länkat men antar att du gillar lite hårdare porr sex typ asså berätta för din snubbe och se vad han säger i ett förhållande så ska man ju kunna göra det har väldigt svårt att tro att han skulle ta illa vid sig snarare tvärtom han skulle nog bara bli glad berätta lr visa han annrs kanske du går miste om ngt riktigt nice hehe mvh d.
Citera
2006-12-04, 13:13
Medlem
freeplays avatar
Du kan väl säga att du vill prova något nytt i sänghalmen. Inte det vanliga in och ut, och säga att du vill testa detta!

Vad är det värsta som kan hända om du säger det? Förmodligen vill han gärna prova lite nya saker, och vill han inte så vill han inte. Då får du väl söka det du behöver på annat håll!
Citera
2006-12-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeplay
vill han inte så vill han inte. Då får du väl söka det du behöver på annat håll!

hehe, det har du ju rätt i
Citera
2006-12-04, 16:58
Bannlyst
Länken fungerar ej. vad är dte för ngt?
Citera
2006-12-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lykisca
hörrni,

Skulle du själv vilja bli tagen på den där sättet - hårt och omilt i röven? Om så är fallet kanske du skulle berätta det för pojkvännen, så att han vet att han får leva ut sina drömmar? Jag tror säkert han fantiserar om att sätta på dig riktigt hårt analt ibland...

Jag bara önskar att min fru vore lite mer som du. Analsex har vi jämt och ständigt, med så särskilt hårt och dominant blir det inte. Det skulle jag önska att det blev, men det gör inte hon...
Citera
2006-12-06, 03:02
Medlem
Kaustis avatar
Tjänster å gentjänster? Du säger vad du vill ha, å låter honom få vad han vill. Bör väl funka?
Citera
2006-12-07, 00:12
Medlem
SweHackers avatar
Håller med, säg att du vill testa på hårdare tag eller liknande.. dom flesta killar skulle nog bara bli glad att höra det av sin flickvänn (well, iaf jag)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in