2006-12-03, 15:28
Medlem
Slave Marks avatar
Nån som vet hur man får bort ett lymmigt "skritsch/skratsch"ljud ovanför vissa ljudfiler el. Och det fanns inte där innan
Är det är nån form av virus för det verkar sprida sig till den ljudfil som jag öppnar.
Vad är detta och hur kan man få bort det undrar jag? Någon som har nån kännedom om detta problem.
Citera
2006-12-03, 16:29
Medlem
Slave Marks avatar
Kör en genomsökning med Ewido och får se om det hjälper!
Citera
2006-12-03, 16:33
Medlem
analpluggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Nån som vet hur man får bort ett lymmigt "skritsch/skratsch"ljud ovanför vissa ljudfiler el. Och det fanns inte där innan
Är det är nån form av virus för det verkar sprida sig till den ljudfil som jag öppnar.
Vad är detta och hur kan man få bort det undrar jag? Någon som har nån kännedom om detta problem.

Nåt som hänt på datorn på sistone?
En okvalificerad gissning vore att hårddisken börjar ge upp.
Eller kanske nåt plugin nergraderats på din mediaspelare.
Citera
2006-12-03, 17:04
Medlem
Slave Marks avatar
Jag har installerat nytt moderkort och nytt allting! XPP uppå XPHE inkl. formatering.Så det var således tomt sen har jag naturligtvis börjat att hämtat en del en del program och en torrent i bitcomet hmm och där misstänker problemet uppstod . Vad snabbt det kan gå om det är så?
Filen har tagits bort nu och det mest skrämmande är att när jag körde externa hårddiskar mm så kvarstod problemet efter det!
Har kört allting genom Ewido och ska gå och kolla ! om det hjälpte?
Citera
2006-12-03, 17:52
Medlem
Slave Marks avatar
Nja! Nu var det så att problemet var det samma i Foobar 2000, Real player 10 samt Winamp och Windows Media Player men det verkar som Ewido (jag var nyss och körde igenom dom låtar som det tidigare var problem med och problemet verkar ha lösts) Får avakta i veckan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in