Tyvärr platsar denna tråd desvärre inte i Övriga droger, men fan vad gott det skulle vara med en pizza just nu! Kanske går det att ringa nummerupplysningen och fråga om de vet något? Hm, kanske vet ett ställe nu- men det är bara hamburgare och kebab de har där.
Nåja, låser denna tråd och önskar trådskaparen lycka till. Mycket beror nog på i vilken stad du bor i, här bör det inte vara helt omöjligt, omän jag inte har sett något ställe förrutom något fåtal som har BRA saker med HEMKÖRNING. Det sista är för mig viktigt.
*Klick*
Må väl
GaiN
EDIT: Eftersom jag ser att du postat en likadan tråd i Övrigt (http://www.flashback.org/showthread.php?t=409762), och således korspostar, erhåller du (trådskaparen)- en tillsägelse i enighet med Flashbacks regelverk.
0.4. Korspostning är förbjudet
Att korsposta, det vill säga att posta samma inlägg i flera olika forum, är inte tillåtet. Välj vilken avdelning du tror passar bäst innan du postar inlägget, och håll sedan diskussionen i detta forum. Korsreferenstrådar är tillåtna.
Det är dock tillåtet att exempelvis diskutera en enskild händelse från flera olika perspektiv, i helt olikas forum, ifall det skulle vara motiverat.
/Moderator