• 1
  • 2
2007-04-30, 11:39
Medlem
othalas avatar
Hur är det? Är det segt att levla på spelet? Jag minns att Flyff var så in i helvete segt.
Citera
2007-04-30, 11:45
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av othala
Hur är det? Är det segt att levla på spelet? Jag minns att Flyff var så in i helvete segt.

Jag tycker inte att det är särskillt segt.

Snabbare än flyff skulle jag vilja påstå att det är.
Citera
2007-04-30, 12:13
Medlem
Nahibos avatar
något annat mmorpg som borde iallafall ges en chans är Trickster Online.
www.tricksteronline.com/

riktigt kul, bara att någon säger till om han vill bli powerlvlad
Citera
2007-05-02, 08:39
Medlem
Rappelz hjälp

Tjena

Tänkte börja spela Rappelz i skolan på våra feta håltimmar och installerade det nyss. Men det stod naturligtvis : could not connect to server.

Alltså har skolan blockat online spel med en brandvägg\portar inte vet jag.

Nån som vet hur jag kommer förbi detta? nåt program?

tack för tips
Citera
2007-05-02, 22:19
Medlem
Gurkish1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paek20
Tjena

Tänkte börja spela Rappelz i skolan på våra feta håltimmar och installerade det nyss. Men det stod naturligtvis : could not connect to server.

Alltså har skolan blockat online spel med en brandvägg\portar inte vet jag.

Nån som vet hur jag kommer förbi detta? nåt program?

tack för tips

Du kan ju först ge oss en länk till spelet så man överhuvudtaget har en aning om vad du pratar om,dessutom ska väll det här vara i Datasäkerhet?
Citera
2007-05-03, 10:14
Medlem
Buzzers avatar
De har troligtvis blockat portarna ja.
Enda chansen är att sätta upp en proxy hemma så du kan koppla igenom en anna port.
Citera
2008-12-08, 14:26
Medlem
Ehfraims avatar
Bump

En ganska hård bump, men eftersom att detta är i princip den enda "officiella" tråden om Rappelz kör vi på!

Jag har börjat lira Rappelz igen, efter cirka 1 års paus. För ett år sedan körde jag med en Sorcerer, blev tillslut lvl 63 innan mina vänner jag lirade med la av. Men nu har jag och 3 till återigen tagit klivet in i Rappelz, denna gång med högre mål . Jag har tyvärr inte kvar min Sorcerer, så började på en ny och kör DM, lvl 23 atm. Dem 3 övriga är 2st Fighters, en som är bågskytt medans den andre kör med dubbelyxa, och den sista kör spellsinger. Alla 4 har kvar saker från förr, så vi har en del Stamina Savers m.m, så pengar är inget vi oroar oss för!

Vi undrar helt enkelt om det är någon som lirar Rappelz på Flashback och är sugna att teama ihop, vent osv? Om ni gör det får ni gärna pma mig ingame till Ehfesios, vi lirar på servern Tortus.

MvH/
- Ehfraim

EDIT: Denna ligger väl ändå fel? Släng in den i Spel ?
Senast redigerad av Ehfraim 2008-12-08 kl. 15:06.
Citera
2008-12-08, 19:29
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncle3
Tråkigt som fan..

Motivera dig gärna?

OnT: Någon som har koll på om dem har ändrat något i Moon 1/2 och Lost mine1/2 under den senaste updaten?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in