• 1
  • 2
2006-12-01, 20:12
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swibban
Är inte nikotin extremt farligt och vid minimala mängder? (är mindre än minimala mängder i cigaretter vad jag vet)

har också hört de var farligt, så att vissa fångar gör självmord genom å lägga ciggpaketet/cigaretter i blöt å sen dricka vätskan. något som nu förvånade mig när ja kolla på wiki var att Cannabis faktiskt har en teoretiskt dödlig inverkan på kroppen i större doser. Om man tex väger 68kg och äter ca 1kg cannabis, med en THC halt på 5% så är man teoretiskt dödens, dock finns inga rapporterade dödsfall av THC eller marijuana. Man lär iaf bli ganska bäng.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrocannabinol
Citera
2006-12-01, 20:45
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Av de jag testat är absolut Syra det starkaste.
Tar jag tillräckligt där så lämnar jag ju verkligeheten totalt.
E är ju starkt på det sättet att det får en att må så jävla bra så det finns inte.
Har aldrig testat Salvia eller sånt DMT men det ska ju tydligen vara väldigt potent.
Citera
2006-12-01, 22:59
Medlem
Gurkangoessvamps avatar
ingen drog expert men har hört nånting om att man bara behöver några hundra mikrogram... (1/1000 miligram tror jag) för en dos och att 1 planta ska räcka för att få ungefär 4000 höga :S rätta mig om jag har fel ^^
Citera
2006-12-01, 23:59
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkangoessvamp
ingen drog expert men har hört nånting om att man bara behöver några hundra mikrogram... (1/1000 miligram tror jag) för en dos och att 1 planta ska räcka för att få ungefär 4000 höga :S rätta mig om jag har fel ^^
Ja, jag hade gärna rättat om jag förstod vad du menade..
Förklara gärna lite utförligare.
Citera
2006-12-02, 12:14
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrig
Kemiskt ren Carfentanil ?

Håller med där
Citera
2006-12-04, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkangoessvamp

De första jag kommer att tänka på när du skriver de där är en låt som 1200 Mics har gjort som handlar om salvia divinorum, där är de en röst som säger "'a substance so powerful that 300 micrograms is the dose. That means 1 gram will dose 1000 people"
Citera
2006-12-04, 13:55
Finns åtminstonde en fentanyl, som är 24 ggr mer potent än carfentanil. Än så länge bara kallat "Nr 19", se inlägg:

http://www.flashback.org/showpost.p...4&postcount=27
Citera
2006-12-04, 14:31
Medlem
furis avatar
Karfentanil(carfentanil), smärtstillande preparat som tillhör gruppen opioider och är narkotikaklassat. Det är upp till 10000 gånger starkare än morfin per viktenhet, och används för att söva stora vilda djur.

Haha då vet jag vad jag ska införskaffa om min granne skaffa en noshörning.
Citera
2006-12-04, 20:05
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Finns åtminstonde en fentanyl, som är 24 ggr mer potent än carfentanil. Än så länge bara kallat "Nr 19", se inlägg:

http://www.flashback.org/showpost.p...4&postcount=27
Jepp, har sett den där listan, och den är ganska fascinerande faktiskt... Ett rent gram av #19 räcker till ca 24 miljoner doser!

Annars så finns det även en namngiven fentanylanalog som är starkare karfentanil, ohmefentanyl...
Citera
2006-12-05, 10:17
Medlem
A-Dmps avatar
Vad jag har hört, jag har inte provat själv, men vad jag har hört från ett flertal personer är att fentanyl inte alls är något att hänga julgranen. Visst, det är jävligt tungt, riktigt jävla tungt, men det är också allt.

Enligt folk i min bekantskapskrets ska morfin eller heroin (när man inte får uppcuttat så in i helvete) vara väldigt mycket mer uppskattat.
Citera
2006-12-05, 12:27
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Vad jag har hört, jag har inte provat själv, men vad jag har hört från ett flertal personer är att fentanyl inte alls är något att hänga julgranen. Visst, det är jävligt tungt, riktigt jävla tungt, men det är också allt.

Enligt folk i min bekantskapskrets ska morfin eller heroin (när man inte får uppcuttat så in i helvete) vara väldigt mycket mer uppskattat.

Inte tycker jag att Fentanyl plåstret va så illa? Jag vart jävligt sänkt faktiskt... va tvungen att ta av mig plåstret efter nån timme... för starkt asså! Fast då har jag aldrig provat heroin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in