2023-06-12, 23:28
Medlem
Tog precis 100mg atarax samtidigt. Ska jag oroa mig?
Citera
2023-06-18, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0nkrs
Tog precis 100mg atarax samtidigt. Ska jag oroa mig?

Nej. Tror inte ens du blir trött av 100 mg.
Citera
2023-06-18, 20:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Nej. Tror inte ens du blir trött av 100 mg.
En stark tablett är på 25mg och tar jag en halv sådan så sover jag tungt och känner av mycket dagen efter också så klart att man blir trött
Citera
2023-06-18, 20:51
Medlem
NiceNameTwices avatar
Värsta som kan hända vid 100mg är väl kanske att du blir extremt torr i munnen
Citera
2023-06-19, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
En stark tablett är på 25mg och tar jag en halv sådan så sover jag tungt och känner av mycket dagen efter också så klart att man blir trött

Ok vi reagerar olika antar jag. Jag tog 500 mg igår för att bli trött o somna snabbare/lättare. Funkade bra, blev ej extra seg på morgonen idag.

Citera
2023-06-19, 09:21
Medlem
Citat:
Ok vi reagerar olika antar jag. Jag tog 500 mg igår för att bli trött o somna snabbare/lättare. Funkade bra, blev ej extra seg på morgonen idag.

Ska säga att jag blev extra seg på morgonen men inte sååå farligt
Citera
2023-06-19, 12:52
Medlem
frank_pes avatar
Citat:

Hmm antar att du ska skryta och överdriver eller så tar du andra mediciner som har höjt din tolerans men bättre då att ta något annat än att slösa med så många doseringar.
Citera
2023-06-19, 13:58
Medlem
Citat:
Hmm antar att du ska skryta och överdriver eller så tar du andra mediciner som har höjt din tolerans men bättre då att ta något annat än att slösa med så många doseringar.

Inget o skryta om att behöva ta stora doser så ataraxen tar slut så fort.

Nej jag har inte tagit något som korstoleransökat min tolerans till atarax.

Läs om vad folk tycker om atarax..många som behöver ta stora doser för att få effekt.

Atarax är känd för att vara en väldigt mild tablett, antihistamin, som många ogillar då den inte hjälper mot oro/sömn.

Jag behöver, och det är vanligt förekommande, väldigt stora doser av atarax för att få effekt.

Till sist om man tar mkt atarax för att skryta om det vet man nog inte vad atarax är egentligen .. för många, kanske flertalet
Citera
2023-06-19, 14:47
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Inget o skryta om att behöva ta stora doser så ataraxen tar slut så fort.

Nej jag har inte tagit något som korstoleransökat min tolerans till atarax.

Läs om vad folk tycker om atarax..många som behöver ta stora doser för att få effekt.

Atarax är känd för att vara en väldigt mild tablett, antihistamin, som många ogillar då den inte hjälper mot oro/sömn.

Jag behöver, och det är vanligt förekommande, väldigt stora doser av atarax för att få effekt.

Till sist om man tar mkt atarax för att skryta om det vet man nog inte vad atarax är egentligen .. för många, kanske flertalet
Har du tagit Atarax ofta så toleransen ökat? Nu var det ett tag sedan jag använde Atarax och får också vissa biverkningar som nedstämdhet och blir extra hungrig dagen efter så på sista tiden kör jag med Dormutil varvat med Hoggar Night istället som funkar okej om jag inte tar för ofta ...finns hos Tyska Amazon om du vill testa.
Kombinerar också CBD olja ihop.
Citera
2023-06-21, 08:05
Medlem
Citat:
Har du tagit Atarax ofta så toleransen ökat? Nu var det ett tag sedan jag använde Atarax och får också vissa biverkningar som nedstämdhet och blir extra hungrig dagen efter så på sista tiden kör jag med Dormutil varvat med Hoggar Night istället som funkar okej om jag inte tar för ofta ...finns hos Tyska Amazon om du vill testa.
Kombinerar också CBD olja ihop.

Tar atarax 1 gång i veckan bara. Behöver ta bisarra doser för att få effekt tyvärr.

Det komiska är att enligt min läkare ska jag ta 1 tablett åt gången mot oro

Ska kolla upp tipsen, tack!
Citera
2023-12-29, 19:19
Åh gode Gud. Jag fick utskrivet Atarax idag för akut PTSD. Tog en och nu känner jag mig jättekonstig, fick jätteont I huvudet och blev helt skev, ska det vara så här? Hur länge sitter effekten i? Fick Quetapin och Miratazapin också men jag vågar inte ta dem nu. Vill desperat bli av med den här känslan!
Citera
2023-12-29, 19:21
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
Åh gode Gud. Jag fick utskrivet Atarax idag för akut PTSD. Tog en och nu känner jag mig jättekonstig, fick jätteont I huvudet och blev helt skev, ska det vara så här? Hur länge sitter effekten i? Fick Quetapin och Miratazapin också men jag vågar inte ta dem nu. Vill desperat bli av med den här känslan!

Quetapin kommer du verkligen känna av. Varför fick du den?

Atarax, ja vissa kan känna sig skumma, mitt bästa tips är att gå och lägga dig och sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in