2009-02-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Filmen är iof inte ett år gammal den är ifrån slutet av sommarn eller våren ,typ då jag såg vagnen då .

Slutet på våren måste det vara ifall det ska gå ihop med att NUG gjorde den som examensarbete och gick ut förra våren. Oavsett vilket så låter det på SL som om de inte kände till att den vagnen vart vandaliserad förens filmen vart "offentlig".
Citera
2009-02-15, 19:20
Medlem
knasis.ones avatar
Vissa målar tåg, vissa spelar självmordsbenägna psykfall.. Känns som konstfacket har en fin utspridning på folk iallafall..

Förövrigt så verkar den där filmen gjort väldigt många svensson och dylikt rätt upprörda. Så konstfacket kommer nog få äta rätt mycket skit den närmaste tiden. Är det bra eller dåligt är ju då frågan?
Citera
2009-02-15, 19:22
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Slutet på våren måste det vara ifall det ska gå ihop med att NUG gjorde den som examensarbete och gick ut förra våren. Oavsett vilket så låter det på SL som om de inte kände till att den vagnen vart vandaliserad förens filmen vart "offentlig".

Finns tom folk som är misstänkta för den ena vagnen som inte har med nug att göra .
Citera
2009-02-15, 20:07
Medlem
albostyles avatar
Borde väl gå att få tag i filmen på något vis?
Citera
2009-02-15, 20:55
Medlem
storytellers avatar
Sett delar av videon och jag förstår vad han vill förmedla rent konstnärligt.
Men jag ställer mig väldigt delad till den här historien. Å ena sidan är det trist med såna här grejer som får allmänheten att hata graffiti och graffitimålare ännu mer, å andra sidan känns det som att vi writers redan är så pass utanför i samhället att det knappast går att ändra på bilden, lika bra att köra på och skita i alla andra.
Svårt det där... sen att den där fula Östermalmskärringen vi har som kulturminister sitter och snackar en massa skit överraskar väl ingen.
Citera
2009-02-15, 21:19
Medlem
albostyles avatar
Någon som har den kan ju gärna ladda upp.
Citera
2009-02-15, 21:25
Medlem
storytellers avatar
Jag såg ett klipp på någon nyhetssajt på nätet tror jag. Det var bara några sekunder. Lustigt nog kan jag inte minnas var...
Citera
2009-02-15, 21:53
Medlem
Rikard_s avatar
Ska finnas en film som heter 'Spag' också.
Citera
2009-02-15, 22:02
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Ska finnas en film som heter 'Spag' också.
Är inte det bara en låt, eller har jag fått det om bakfoten?
Citera
2009-02-15, 22:04
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Är inte det bara en låt, eller har jag fått det om bakfoten?
Både och.
Citera
2009-02-15, 22:06
Medlem
albostyles avatar
Dom snackar om det nu på tv4.
Citera
2009-02-16, 02:17
Medlem
Alaskas avatar
Är dessa filmer verkligen examensarbeten? Var det inte ansökningsfilmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in