Man kan köpa dessa stämplar på internet.
Vet själv en bekant som stämplade sina egna plattor med nå jävla S och folk i stan vad helt till sig när dom hörde att det fanns S stämplat hasch.
Vanliga plattor med en S stämpel.
Tro fan inte att det betyder nånting!
Jag vet inte mycket av dagens cannabis, men ett hasch som heter "volkswagen"? Allt ska ha ett brandname idag för att sälja men detta var ju ett väldigt dåligt namn.
Jag vet inte mycket av dagens cannabis, men ett hasch som heter "volkswagen"? Allt ska ha ett brandname idag för att sälja men detta var ju ett väldigt dåligt namn.
Säljsnack och väldigt cannabis 2013
Stämplarna är till för bönderna och grossisthandlarna. Inte den vanliga brukaren egentligen.
AS och AL är ganska kända plattor som går genom landet just nu. Det finns en till men jag kommer inte ihåg stämpeln. Om jag inte minns helt galet nu så ligger även plattorna på 50 gram?
Av erfarenhet är det bra röka. Inte dunder röka men inte långt ifrån heller. I Chris hade jag inte betalat mer eller mindre än 100 kr grammet.
Av min kran så kommer dom tydligen garanterat från Marocko, men jag tycker han snackar jävligt mycket skit rätt så ofta också.
Rökat får 3 Kenta utav 5 enligt mig.
Jag har även för mig att askan var helt vit = rent röka.