Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Nej det borde den inte. 4-ho-met är helt jävla värdelöst om man jämför med 4-aco-det.

mvh

Jo, relativt likt är det allt. Har i och för sig begränsad erfarenhet av båda substanserna. Men jag tycker ändå personligen att 4-ho-met är skit i jämförelse eftersom jag får en massa obehagliga känslor av det. Av 4-aco-det minns jag att man inte behövde oroa sig någonting alls över bodyload och underliga kroppskänslor i största allmänhet.

Ahhh... gamla goda tider... beställa från sajberäcid -> få både små och stora rosa tabletter i ett DVD-fodral trots att man inte ens var myndig -> knapra dem och ha skitroligt.

EDIT: Om någon mot förmodan skulle hitta en shop som säljer detta så uppskattas PM.
Senast redigerad av Vetrarmegin 2011-02-24 kl. 20:23.
Citera
2011-02-27, 20:40
Medlem
tommy_yongs avatar
Hehe.. Ja det var tider det. Kan rekommendera MDMA+4-aco-det+n2O Mycket, mycket rolig kombo Gärna långt ute i skogen under högsommar med. Fast sånt är man ju för gammal för nowadays
Citera
2011-02-27, 22:53
Medlem
Salmons avatar
nu blev jag lite nostalgisk, 4-aco-det tog min psychedelia oskuld, och det är fortfarande en av de trevligaste halucinogener jag tagit, 2cb hamnar ju ganska högt upp också, men det är inte riktigt samma sak.
mycket trevligt och speedat tryptaminrus, med mycket hallucinationer, men visst höll det i sig i mer än 3 timmar? uppåt 6 vad jag minns.
Jag beställde också sånna där dvdfodral från cyberacid, det var tider det
Citera
2011-02-27, 22:57
Totally jätte-agreed, 4 aco-det är en tryptamin som jag högaktar. Dock verkar den vara helt död på marknaden, vilket ändå får anses vara rätt underligt?
Citera
2011-02-28, 07:59
Medlem
tommy_yongs avatar
Blev den inte klassad? Jag har för mig att det var därför LL slutade sälja den. Som sagt så var den mycket trevlig

EDIT: https://www.flashback.org/t232070p2

klassad som hälsofarlig tydligen.
Senast redigerad av tommy_yong 2011-02-28 kl. 08:03.
Citera
2011-02-28, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_yong
klassad som hälsofarlig tydligen.

Att en substans är klassad som hälsofarlig vara verkar inte knarkshopar av den nya skolan bry sig om ett jota, så man kan ju alltid hoppas att nån av dem tar in lite!
Citera
2011-02-28, 10:02
Avstängd
Borde inte vara så svårt att få tag på denna tryptamin...
Gäller bara hitta ett lab som kör custom synth och be dom om den, visst?

Ett problem kan väl vara att man oftast måste köpa en hel del om dom nu ska synta den

Om man går ihop ett gäng och delar så kan det va värt
Senast redigerad av chrissepisse 2011-02-28 kl. 10:07.
Citera
2011-02-28, 17:13
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetrarmegin
Att en substans är klassad som hälsofarlig vara verkar inte knarkshopar av den nya skolan bry sig om ett jota, så man kan ju alltid hoppas att nån av dem tar in lite!

Om inte annat så kommer drösvis med scammare att börja skicka PM p.g.a den här tråden
Citera
2011-02-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_yong
Om inte annat så kommer drösvis med scammare att börja skicka PM p.g.a den här tråden

Ja, fyfan! Nu blir det återigen nostalgivarning, men det var faktiskt betydligt enklare att beställa forskningskemikalier för några år sedan än det är nu. Det var ytterst sällan man blev scammad. Visst var Läder-Lasse lite slö ibland, men tjatade man bara på honom tillräckligt länge så fick man till slut sitt knark. Och internetkranarna man stötte på verkade också vara mer pålitliga på något vis. Inte för att jag någonsin beställt nåt olagligt över nätet, men man har ju bekanta som har hört talas om människor som gjort det.
Citera
2011-02-28, 19:07
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetrarmegin
Ja, fyfan! Nu blir det återigen nostalgivarning, men det var faktiskt betydligt enklare att beställa forskningskemikalier för några år sedan än det är nu. Det var ytterst sällan man blev scammad. Visst var Läder-Lasse lite slö ibland, men tjatade man bara på honom tillräckligt länge så fick man till slut sitt knark. Och internetkranarna man stötte på verkade också vara mer pålitliga på något vis. Inte för att jag någonsin beställt nåt olagligt över nätet, men man har ju bekanta som har hört talas om människor som gjort det.

Det var väl bättre förr helt enkelt Utbudet har varit lite större på senare år dock. Läderlasse är ju big time crime lord i OG nu för tiden. Jag vill minnas att det mesta han sålde inte fungerade heller. Minns att jag köpte ett gram methylon för 1000spänn från vikingchem när dom fanns Så priserna är ju iaf bättre nu.

EDIT: Sorry för OT
Citera
2011-03-06, 19:51
Medlem
fenazepams avatar
så efter litet letande har jag nu hittat ett ställe som har bm3.
hur ligger doseringen till?
samt vilken ROA är bäst?
Citera
2011-03-06, 22:06
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
så efter litet letande har jag nu hittat ett ställe som har bm3.
hur ligger doseringen till?
samt vilken ROA är bäst?
Beror ju på hur pass stor du är tidigare erfarenhet käkat mat innan mm
men 20-30mg är en lagom dos att börja med tycker jag sen så är det bara att ta ytterligare en om du inte är nöjd å fortsätta så
tar ca 30-40 minuter innan det börjar att slå så tänk isåfall på att ta tiden mellan varje intag så att du inte doserar för möe å flippar ur.

Hade för övrigt en underbar dröm igår natt om att jag hittade 2,5 tabs här hemma
visserligen så var det tvättmedel på dom men det hindrade inte mig från att sluka dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in