2007-03-15, 12:23
Medlem
Det är så att jag slutat få logg filerna skickat till mej,men ja vet att programmet fortfarande körs på minst en annan dator..samt att det kommer massa fel meddelnade till min home address "Undelivered Mail Returned to Sender"

någon som har en aning vad som hänt?,och om det går att få det att fungera igen?
kan tillägga att jag provat den på mej själv,och hade lite problem att få bort den..kan jag ha tagit bort nåt viktigt på min dator som har gjort att de inte fungerar?/Väldigt tacksam för svar
2007-03-15, 16:35
Bannlyst
Var ett tag sen jag höll på att fibbla med detta, men går det att binda det till en mp3 med microjoiner? och hur osynlig blir den då? Har fått den att bli svårupptäckt, men då var det massa meck ,med encrpyter & winrar grejsimojs tror jag.
2007-03-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kappy
Var ett tag sen jag höll på att fibbla med detta, men går det att binda det till en mp3 med microjoiner? och hur osynlig blir den då? Har fått den att bli svårupptäckt, men då var det massa meck ,med encrpyter & winrar grejsimojs tror jag.
Den blir inte alls mer UD för att du binar den med en vanlig fil.
2007-03-15, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Den blir inte alls mer UD för att du binar den med en vanlig fil.

Nej iofs. Det blir väl inga konstiga efterfix om man binder den med en mp3a? t.ex. .mp3.exe osv?

Och om jag då ska binda den med en mp3a, går det då att köra den med diverse encrypters för att sedan binda den så att den blir svårare att detecta?
2007-03-16, 07:13
Medlem
Citat:
Nej iofs. Det blir väl inga konstiga efterfix om man binder den med en mp3a? t.ex. .mp3.exe osv?
Efter bindningen kommer den vara en .exe fil men om du vill kan du då lägga .mp3 framför .exe .
Citat:
Och om jag då ska binda den med en mp3a, går det då att köra den med diverse encrypters för att sedan binda den så att den blir svårare att detecta?
Japp.

Citat:
Ursprungligen postat av Tibble
Hej, allt fungerade bra enda tills jag skulle installera den på en dator i skolan, då detta fel kommer upp:

http://img294.imageshack.us/img294/5...e=errorux8.jpg

Om/när jag ignorerar de så blir de bara att filen saknas, och de går inte att starta pogrammet, utan de bara bläddrar efter, ja, filen.

Vad ska jag göra? :>
Ser ut som att det är ditt Antivirus som tar bort den.
2007-03-16, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Efter bindningen kommer den vara en .exe fil men om du vill kan du då lägga .mp3 framför .exe

okej. då känns det inte som om det hjälper så mycket, då det varken blir en wmp ikon eller går att skicka på msn? ;/
2007-03-16, 16:36
Medlem
Citat:
okej. då känns det inte som om det hjälper så mycket, då det varken blir en wmp ikon eller går att skicka på msn? ;/
Det blir en wmp ikon men nej den går inte att skicka via msn.
2007-03-17, 10:26
Bannlyst
Okej. tack. Men hur gör ni grabbar och tjejer då när ni vill keylogga någon på ett snyggt och oupptäckt sätt? Msn känns ändå rätt så simpelt, så finns det inga andra sätt som går lite smidigare, (ev. att personen inte vet att de fått filen). osv?
2007-03-25, 17:35
Medlem
Skulle va kul, om någon kom med en guide hur man gör exe filen man skapat, undetected
2007-04-11, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorre
Skulle va kul, om någon kom med en guide hur man gör exe filen man skapat, undetected

skulle blivit väldigt snabbt upptäckt av dom som jobbar med AV's

@Upp upp, själv så gör jag mig känd på det spelet jag spelar med filmer. Skapar en eller 2st så man blir riktigt känd sen min tredje film är det en keylogger i som credit .txt fil eller filmens "logo.jpg"
2007-04-11, 23:13
Bannlyst
Serienummer!

Nya serienummer!

Här kommer nya serienummer om det är någon som har problem med de andra.

Dessa serienummerna är för version 2.7!

Citat:
Name: Flashback
Serial: QRLQRLOJSHPJSNO

Citat:
Name: Niggerfan
Serial: YOFLGUHHNPUHFKF

Citat:
Name: A BillioN
Serial: PQRNNNWVUAATTRQ

Citat:
Name: KiCKaSS
Serial: VOQWKDVKUCPJAYO
2007-04-13, 03:37
Medlem
WTF?s avatar
Undrar om man kan lägga in den filen man har gjort i typ en bild så att man ska kunna länka till en sida där bara den bilden är och så vips så har dom den på deras dator.. är detta en möjlighet ??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in