2007-02-09, 14:53
Medlem
Hokkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkan
Får inte regnamn + regkod att funka, nån som har en annan? tack.

BUMP!
2007-02-13, 20:46
Medlem
thatdudes avatar
"failed to send the SMTP message"

help?
2007-02-13, 22:43
Medlem
thatdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatdude
"failed to send the SMTP message"

help?

vill lägga till (men hitta inte edit knappen) att detta medelande kommer fram när jag trycker på "test" bredvid "send to"
2007-02-13, 23:12
Medlem
thatdudes avatar
Citat:
vill lägga till (men hitta inte edit knappen) att detta medelande kommer fram när jag trycker på "test" bredvid "send to"

Hittade det!, körde genom telias smtp, funka då
2007-02-15, 08:04
Medlem
Tack!

Jätte bra guide, fungerade utmärkt. Tack ska du ha
2007-02-23, 01:12
Medlem
Sitter nu framför offrets data. hur gör man då för att instalera key logger. När man inte behöver skicka nån fil till han?
2007-02-23, 22:21
Medlem
Tack för denna kanonguide måste jag börja med att säga!
Tog mig igenom och lyckades skapa denna Keylogger. *JrB känner sig lite stolt*
Men det är en sak bara. Jag skickade filen till en person som öppnade den, han berättade att programmet inte fungerar utan han fick meddelande om något systemfel eller något med "system" iallafall fick jag reda på.
Då är min fråga om jag lyckades få in det i hans dator och om jag kommer börja få mail nu? Eller misslyckades det pga detta systemfel eller vad det nu stod på offrets dator då han öppnade filen?
Går det att få reda på om man lyckats innan första mailet kommer fram?
Även min dator blev lite mystisk vid samma stund, den blev otroligt seg? Kan jag få skit med min dator när någon annan använder den? Det tror jag väl ändå inte Var i alla fall tvungen att starta om datorn direkt efter detta.

Tack i förhand! Mvh
2007-02-28, 01:10
Medlem
konstigt

Jag fick det till o funka o skicka loggen till min e-mail genom att använda home.se smtp.
Men nu helt plötsligt så har jag slutat få loggar.... jag satte aldrig något datum på innan den skulle ta bort sig själv... vad har hänt? nissen som har datorn säger sig inte ha gjort något... den bara dog.
Några ideer?
2007-02-28, 08:58
Medlem
Logga "säkra sidor" i Vista.

Lyckas inte få Ardamax att logga tangenter i https-inloggningsfönster. Funkar det i XP eller är det en inställningsfråga? Någon som testat?
2007-03-02, 18:07
Medlem
Dölja ikonen vid start av dator.

För att dölja ikonen måste jag vara reggad men jag har ingen kod och vet ej hur jag ska få tag på en. Någon som är snäll och hjälper till??
2007-03-03, 08:50
Medlem
bubsys avatar
Citat:
Hittade det!, körde genom telias smtp, funka då

Har samma fel.

T ex,

Kör Gmail och home.se. fick inte smtp att fungera med dom.

Någon med tips för annan smtp host?
2007-03-03, 12:45
Medlem
Den filen man tillverkar som läser av vad man gör osv. Jag startade den på min andra dator för att prova och det funkar alldeles utmärkt.

Men jag undrar bara hur man får bort den här filen nu? jag har kört antvirus och har brandvägg osv, men hittar den inte. Vad heter den här filen? Kan man söka på den och ta bort den på något annat sett?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in