2006-12-01, 15:06
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpa_mkt
Så, istallerade hos en polares dator för att testa men det håller ju bara 5 dagar???? man behöver registeringskod och sånt?? hjäälp..går det inte tanka hem en full version eller?

Löst problemet..läste mer i tråden och hittade fireman och lösenordet
QOTJOKPHUBINLTD...Men jag aktiverade install filen igen och tröck in detta...men förra gången tröck jag på trial..vilken är det som gäller nu?=
Du ska som sagt trycka in det i "Enter Registration Key"
2006-12-01, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z4W
Du ska som sagt tryck in det i "Enter Registration Key"

tack för en underbar guidetråd!
2006-12-01, 17:21
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vad jag (Z4W) skrev i trådstarten
Nere i aktivitesfälet så finns nu ardamax loggan, det är en penna och ett papper. Högerklicka på denna och tryck Enter registration key.
.
2006-12-02, 13:16
Medlem
Jag skulle behöva er hjälp grabbar

Det är så att denna trojan funkade ju fint. Dock så när jag skulle prova köra den på en annan dator vi har här hemma så skickas alla kanpptrycknigar från min dator till den andra datorn. Det har förstört det mästa här hemma. Så jag ber er att skriva vart alla filer lägger sig efter man har "installerat" trojanen på datorn. Har tage bort några filer jag tror ska ha med denna o göra. Men skriv vars dom hamna. När jag gjorde den trycke jag in att den skulle hammna i "Windows folder" ?

Tacksam för svar.
2006-12-02, 15:39
Medlem
Ett problem.

Inte fått något mail än.

Igår tröck jag på install filen hos en polare dator.
Inget hände. (eftersom det skulle köras i smyg)
efter 10h skall jag fått mail.
gått 24 och inte fått något än.
Vad kan detta bero på? på test mail grejen fick jag ett test epost från ardamax men du funkar det ej.?
2006-12-02, 18:27
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Det är så att denna trojan funkade ju fint. Dock så när jag skulle prova köra den på en annan dator vi har här hemma så skickas alla kanpptrycknigar från min dator till den andra datorn. Det har förstört det mästa här hemma. Så jag ber er att skriva vart alla filer lägger sig efter man har "installerat" trojanen på datorn. Har tage bort några filer jag tror ska ha med denna o göra. Men skriv vars dom hamna. När jag gjorde den trycke jag in att den skulle hammna i "Windows folder" ?

Tacksam för svar.
C:\Windows

Den här datorn-C-Windows .

Den heter det du skrev in i executable name. På vilket sätt har det förstört någonting?
2006-12-02, 18:28
Bannlyst
Jag har fått det att fungera nu men jag verkar ha fixat det på mig själv så den tar kort på vad jag gör och alla knapptryckningar och sånt. Hur får man bort den själv? Vad heter själva trojanen så man kna deleta den?
2006-12-02, 18:28
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpa_mkt
Ett problem.

Inte fått något mail än.

Igår tröck jag på install filen hos en polare dator.
Inget hände. (eftersom det skulle köras i smyg)
efter 10h skall jag fått mail.
gått 24 och inte fått något än.
Vad kan detta bero på? på test mail grejen fick jag ett test epost från ardamax men du funkar det ej.?
Hans brandvägg kanske har blockat den. Om du har tillgång till hans dator så kan du alltid lägga till din fil som tillåten i hans brandvägg.

Det kan också vara så att den har kommit till din epost skräppost mapp.
2006-12-02, 18:31
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orr3
Jag har fått det att fungera nu men jag verkar ha fixat det på mig själv så

Citat:
Hur får man bort den själv?
Använd valfritt bra antivirus program. Norton ingår inte i den listan, om man inte känner för att byta anti-virus så kan man alltid tanka ner AVG-Antispyware.

Citat:
Vad heter själva trojanen så man kna deleta den?
Om du kan engelska så stog det "Det du skriver in här kommer filen att heta när den ligger i windows foldern" när du skrev in executable name.
2006-12-02, 18:32
Medlem
Z4Ws avatar
Nu när det har blivit så många inlägg om hur man får bort Ardamax keylogger så tänkte jag bara skriva detta.

Tanka ner AVG Antispyware, den kommer att hinna din keylogger.
2006-12-02, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Z4W

Om du kan engelska så stog det "Det du skriver in här kommer filen att heta när den ligger i windows foldern" när du skrev in executable name.

Nee det stog faktiskt inte det kanske har en annan version för mitt Ardamax ser inte ut som på bilderna.
Är inte norton bra? Det är ju det jag använder! Det är ju de mest använda tycker det borde vara bäst av alla. Är kaspersky eller NOD32 bra då?
2006-12-02, 19:24
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orr3
Nee det stog faktiskt inte det kanske har en annan version för mitt Ardamax ser inte ut som på bilderna.
Synd

Citat:
Är inte norton bra? Det är ju det jag använder! Det är ju de mest använda tycker det borde vara bäst av alla. Är kaspersky eller NOD32 bra då?
Norton är väldigt användar vänligt men det kan inte få bort några virus, om du vill ha ett användrarvänligt och bra Antivirus så rekommenderar jag dig trendmicro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in