2006-12-28, 13:51
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrillos
Men då passar ju guldbollen perfekt för Zidane, ett pajaspris för en pajas.
Jag förnekar dock inte att han är en otroligt bra fotbollsspelare.

Att gå runt och skalla folk (i bröstet av alla ställen) är inte särskilt respektingivande.
Italienarna är fjollor, vart vill du komma?
Citera
2006-12-28, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Italienarna är fjollor, vart vill du komma?

Vilken meningslös kommentar. Vad menade du med den?

Tycker du att Cannavaro en fjolla?
Citera
2006-12-28, 21:00
Medlem
Och så var det visst ett aprilskämt från spanien.

Hur fan kan man ha sånt 28 december? Jävla siesta dårar.
Citera
2007-01-29, 15:11
Medlem
Kan inte fatta att Cannavaro fick guldbollen.. Han har ju inte direkt övertygat i Real Madrid, så jag tycker inte riktigt att han förtjänar det. Nästa år får guldbollen fan gå till Cristiano Ronaldo. Gudomliga fötter...
Citera
2007-01-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePartyBoy
Kan inte fatta att Cannavaro fick guldbollen.. Han har ju inte direkt övertygat i Real Madrid, så jag tycker inte riktigt att han förtjänar det. Nästa år får guldbollen fan gå till Cristiano Ronaldo. Gudomliga fötter...

Nu handla det ju om va cannavaro gjorde under förra säsongen och i vm,real gick han till efter fotbolls vm...
Citera
2007-01-29, 18:13
Medlem
petsetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baux
Nu handla det ju om va cannavaro gjorde under förra säsongen och i vm,real gick han till efter fotbolls vm...

Om jag inte har fel så spelade cannavor i Real madrid i ungefär 2månader innan han blev utsedd till världens bästa fotbollspelare. Under dem 2 månaderna så övertygade han inte särskilt mycket. Eller så är det jag som är ute och cyklar
Citera
2007-01-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petsets
Om jag inte har fel så spelade cannavor i Real madrid i ungefär 2månader innan han blev utsedd till världens bästa fotbollspelare. Under dem 2 månaderna så övertygade han inte särskilt mycket. Eller så är det jag som är ute och cyklar

Jo d stämmer att han va där 2 månader innan guldbolls avgörandet kom,men om du kollar dom resterande 10 månaderna och va han gjorde i vm,så tror jag inte det e många som kan mätas med va han gjorde...tyckte det va ett riktigt bra val..
Citera
2007-01-29, 19:50
Medlem
petsetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baux
Jo d stämmer att han va där 2 månader innan guldbolls avgörandet kom,men om du kollar dom resterande 10 månaderna och va han gjorde i vm,så tror jag inte det e många som kan mätas med va han gjorde...tyckte det va ett riktigt bra val..

Tycker ju själv att han den bästa spelaren under vm, men om det var ett bra val så är jag inte 100 på det, för om vi tittar på dem resterande 10 månaderna så tyvker jag att Ronaldinho var helt klart en av favoriterna. Spelade fantastiskt under Liga spelet och Champions League men under vm så gick det åt skogen.
Mitt val skulle nog vara Ronaldinho, fattar inte ens varför eller hur Zidane kunde komma 2?!? :S
Citera
2007-01-30, 22:14
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsets
Tycker ju själv att han den bästa spelaren under vm, men om det var ett bra val så är jag inte 100 på det, för om vi tittar på dem resterande 10 månaderna så tyvker jag att Ronaldinho var helt klart en av favoriterna. Spelade fantastiskt under Liga spelet och Champions League men under vm så gick det åt skogen.
Mitt val skulle nog vara Ronaldinho, fattar inte ens varför eller hur Zidane kunde komma 2?!? :S
Zidane var VM:s bästa spelare och blev även utsedd till det.
Citera
2007-02-01, 15:23
Medlem
nazgul4s avatar
Hur Cannavaro blev världensbästa är ett mirakel.
Han gjorde ett bra VM men absolut inte den bästa spelaren.
Han har varit rent ut sagt, dålig! I real i höst. Han gjorde en helt ok säsong i Juve innan det, men inget överdrivet?

Bäste spelaren i VM var Zidane eller Viera (som med all rätt ej blev vald bland de m 3). Zidane blev iofs vald till VM´s främste sedan också. Men gjorde väl inte heller någon direkt bra säsong i Real innan det? Och han spelade inte ens efter VM.

Det Ronaldinho presterade innan VM och efter vm (innan röstningen) var i en klass över alla världens spelare någonsin. Han dominerad i stort sett varje match. Han hade EN dålig period 2006, det var i 1 månad under VM, men vem var bra i Brasilien?
Jag vet att VM är viktigt, men om brasilien hade vunnit VM fastän Ronaldinho spelat så dåligt hela vägen fram... hade han inte varit 100% säker på priset som världens bästa spelare då?

Jag tycker att priset borde gått till Ronaldinho, sedan Zidane, sist Cannavaro.
Citera
2007-02-01, 15:28
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazgul4
men vem var bra i Brasilien?
Någon måste varit bra eftersom de vann alla matcher fram till kvarten och endast släppte in 1 mål fram till kvarten.
Citera
2007-02-01, 15:35
Medlem
nazgul4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Någon måste varit bra eftersom de vann alla matcher fram till kvarten och endast släppte in 1 mål fram till kvarten.

beror väl på hur du definerar bra när det gäller brasililen?
Tycker du att dem var bra i VM så har du nog aldrig sett brasilien när dem spelar bra fotboll.
Bara för att man vinner behöver man inte spela bra fotboll eller få ut det bästa av spelarna. Eller i brasiliens fall... få ut ens 50% av spelarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in