2006-12-10, 23:20
Medlem
final_cuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Britneys? Var fan sitter man så och visar skrevet när dom vet 100 fotografer är och tar bilder?
Så att de efteråt kan säga "åh jag visste inte att jag hade en fotograf uppkörd i fittan". Klart som fan de gillar att visa upp sig annars hade de knappast glömt trosorna hemma. Sedan om man väljer att kalla det slampighet eller exhibitionism är upp till var och en
Citera
2006-12-10, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Britneys?

Var fan sitter man så och visar skrevet när dom vet 100 fotografer är och tar bilder?

Eller så gör dom det för att röra runt i grytan med vilje?

Samma fråga slog mig när jag fick se bilden...om det är med vilje kunde hon väl åtminstone ha gjort det på ett snyggare sätt... vet inte vart jag får det ifrån men jag tycker att det är något "Brittiskt-white-trash" över hennes henns underliv - blek och inte förvånande om man fann en röd finne någonstans...
Citera
2006-12-10, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.
Samma fråga slog mig när jag fick se bilden...om det är med vilje kunde hon väl åtminstone ha gjort det på ett snyggare sätt... vet inte vart jag får det ifrån men jag tycker att det är något "Brittiskt-white-trash" över hennes henns underliv - blek och inte förvånande om man fann en röd finne någonstans...

Lite den känslan jag fick, inte vackert alls utan bara lite svettigt sådär. Såg slitet ut och allmänt knarkigt över hela henne.

Sen kunde hon väl ha fått 5 miljoner från en tidning om hon gjort så mer privat, nu ger hon bara bort den gratis. Jag antar att hon tröttnat på att vara rik.
Citera
2006-12-10, 23:49
Medlem
final_cuts avatar
Blek, svettig, sliten, finnig... Imponerad av att ni kan se allt detta! Låter i mina öron som att någon isn't getting any
Citera
2006-12-10, 23:51
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mr.

Ähhh, frågar du mig så såg de nog ganska bra ut för att vara papparazzi bild. Silverstedt såg ju också ganska sliten ut mot vad hon gjorde i playboy... oder?
Smäll av ett kort på tjejens mus när hon går ur bilen så skall du allt se hur jäkla snyggt de blir...
Citera
2006-12-11, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av final_cut
Blek, svettig, sliten, finnig... Imponerad av att ni kan se allt detta! Låter i mina öron som att någon isn't getting any

Jo, vi har bra syn jag och mr.mr.
Citera
2006-12-11, 00:39
Medlem
Lorelais avatar
Ska man förstå det som att tjejer med "streckfitta" borde ta livet av sig då?
Citera
2006-12-11, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Ska man förstå det som att tjejer med "streckfitta" borde ta livet av sig då?

lägg du fram den streckfittan så ska jag slicka den så den blir sladdrig.

Jag älskar alla sorter, sålänge den sitter på en underbar tjej som är hygienisk i övrigt.
Citera
2006-12-11, 01:35
Medlem
De inre blygläpparna ska inte vara för stora tycker jag. Den ska heller inte vara för hårig.
Citera
2006-12-11, 19:41
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lykisca
men hallå, nån har ju fingrarna i rumpan på na å trycker upp fittan, så klart att det ser ut så då...

Nä du!! Där har du fel!!! Fittan är ju sönder-missbrukad eller nåt... Det är iaf INTE som han trycker upp fittan!!! Det kan vara så som vem-det-nu-än-var skrev att hon har blivit fistad...?!
Citera
2006-12-13, 01:51
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Tack! Lite nytt runkmatrial. Den va riktigt vacker!

/Fordie

Du SKÄMTAR va?? Det e fan den mest VIIIDRIGA bild jag någonsin sett!!! Vanskapt ju ffs :P
Citera
2006-12-13, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
En riktig muff ska absolut inte vara rakad eller ens tunnhårig, den ska helst ha mörk och riklig behåring. Så här:
http://img398.imageshack.us/my.php?i...anyon16li1.jpg

Jävlar anagga! Jag får alltid stånd så fort jag kollar på den där bilden.

örkepi den muttan skulle jag inte ens ta med tång i .

Rakade och slickvänliga ska dom vara *Slurp*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in