2013-03-07, 20:06
Medlem
*lyktor
*carpe diem
*pizza, läsk, chips
*"hus de inte egentligen hade råd med"

Känns som en repris?
Citera
2013-03-07, 20:07
Moderator
v50s avatar
Det här programmet har potential att bli intressant, massa skräputgifter och båda är hos kronofogden samt låga inkomster för tjejen m.m
Citera
2013-03-07, 20:07
Medlem
Trumpeters avatar
Räcker inte med enbart fredasmys, utan de har hela-veckan-mys
Citera
2013-03-07, 20:08
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Räcker inte med enbart fredasmys, utan de har hela-veckan-mys

Förmodligen tröstäter de pga att de mår skit av hela situationen.
Citera
2013-03-07, 20:09
Medlem
SithBoboSiths avatar
http://www.expressen.se/gt/foraldrarna-kopte-pizza-pa-avbetalning/

Citat:
Familjen har en lång bit kvar men är på god väg och följer den betalningsplan de fick hjälp av experterna i "Lyxfällan" att lägga upp.
– Målsättningen är att vara så gott som skuldfri inom fem år. Det känns jättebra nu. När alla räkningar är betalda har vi fortfarande kvar pengar på kontot.

Fem år är hur länge en skuldsanering tar, vågar man hoppas att det slutar med en sån?
Citera
2013-03-07, 20:10
Medlem
LastCaresss avatar
Inga bokhyllor med böcker i sikte i det hemmet heller.
Citera
2013-03-07, 20:11
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
http://www.expressen.se/gt/foraldrar...a-avbetalning/

Fem år är hur länge en skuldsanering tar, vågar man hoppas att det slutar med en sån?

För att få skuldsanering krävs det att skulderna är så höga att de inte ska kunna betalas på överskådlig tid det verkar ej vara fallet här om de kan betala skulderna på fem år.
Citera
2013-03-07, 20:13
Medlem
Bam.Bams avatar
Åh herregud, de här två borde avlivas! För allas bästa. Fy fan vilket korkat trash, jag blir sjukt provocerad bara av att se dem. Fattar inte hur programledarna kan hålla masken, jag hade blivit tokig om jag satt mitt emot de där två innehållslösa blobbarna.
Citera
2013-03-07, 20:17
Medlem
Cliffaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam
Åh herregud, de här två borde avlivas! För allas bästa. Fy fan vilket korkat trash, jag blir sjukt provocerad bara av att se dem. Fattar inte hur programledarna kan hålla masken, jag hade blivit tokig om jag satt mitt emot de där två innehållslösa blobbarna.

Ja, de är väl bra kandidater till "årets WT".

Skulder, övervikt, smaklös inredning, ett hus man inte har råd med, alla pengar går till skräp, noll ekonomisk förmåga, lågutbildade, låga inkomster, barn som tyvärr hamnar i kläm..
Citera
2013-03-07, 20:20
Medlem
Stackarens avatar
Carpe Diem Det är min frus motto
Precis som alla andra feta WT-kärringar eller? Fattar inte vad det är som är så speciellt med det mottot. Känner sig folk intelligenta för att de vet vad något på latin betyder? Nej, jag fattar ingenting.
Att damen i programmet tar vara på dagen är det ju i och för sig inget snack om. Spontanköper snask och tjuväter när barnen sover. Vad i hela
Citera
2013-03-07, 20:21
Moderator
v50s avatar
Fler som reagerar på att killen ser allmänt bister ut hela tiden?

5500 kr i mat varav 1800 kr utgörs av snabbmat, inte illa faktisk men där har de bra potential att dra ner på kostnaderna.

De går -6000 kr back i månaden, inte så farligt ändå det finns dem som gått back ca 20 000 kr varje månad om jag inte minns fel.
Citera
2013-03-07, 20:22
Medlem
SithBoboSiths avatar
Åh men fy faan, när hon stod vid tavlan med ryggen mot kameran fick jag ett ögonblicks inlevelse hur det lär se ut när dom två väldigt fula personerna har sex, det var ingen vacker syn. Tror att dom är ett typexempel på hur man kan sluta bry sig om allt, pengar, mat utseende osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in