* Kvinnan i paret är jättfet
* Barnen heter Kevin, Liam, Tindra etc.
* De lägger typ 100 spänn i månaden på kläder
* De talar alltid om sig själva som "man". "Man skäms, man känner sig dum" - sluta dra alla över en kam och stå upp och säg "JAG skäms, JAG känner mig dum"
(undantaget är typ bimbobrudar med shoppingberoende)
Hur kan man tro att man går +/- 0 när man är tvungen att ta SMS-lån för att överleva?
Det kallas att leva i förnekelse vilket många deltagare i lyxfällan gör, de vill inte inse hur illa ställt det är utan kör då ner skallen i sanden och inbillar sig att det inte är något större problem.
Rätt tragiskt att se hur människor kan bli. Förnekar sitt hjärntvättade konsumtionsbeteende. Alla är vi på väg åt samma håll om vi inte bryter det här sjuka mönstret som blir allt tydligare i samhället.
* Kvinnan i paret är jättfet
* Barnen heter Kevin, Liam, Tindra etc.
* De lägger typ 100 spänn i månaden på kläder
* De talar alltid om sig själva som "man". "Man skäms, man känner sig dum" - sluta dra alla över en kam och stå upp och säg "JAG skäms, JAG känner mig dum"
(undantaget är typ bimbobrudar med shoppingberoende)
lägger till * Har alltid krediter på fula klädköp från CELLBES, ELLOS, LAREDOUTE & HALÉNS!
Cellbes och Ellos har jättefina kläder ju (ja, jag tycker det på riktigt). De är bra för oss fattiga.
Okejdå vissa grejer där är säkert inte dumma! Men det blir mönstret som gör det så WT dvs köper massor varje månad av de "billiga topparna", carpe-diem inredningen och tyllgardinerna med änglar på..sedan tar vi allt på avbetalning och slänger dessutom in i köpet ett Ellos privatlån på 50 000 papp med en ränta på 30 %