Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Du kan stryka "verkar". Jag tror inte han gick ut skolan alls (han drack t ex ganska friskt i riktigt ung ålder) och som sagt är jag positivt överraskad att han inte sitter i fängelse eller är död.
Sammanfattningsvis: Han är inte ett spån som haft otur. Han är en ungdomsbrottsling/missbrukare som haft tur! Jag hade gissat något mycket värre ang. hans öde.
Citat:
Ursprungligen postat av Cardy
E väl samma sak med henne då hon har bott på behandlingshem
Tack för infon, de sa något om att de hade haft en trasslig bakgrund i början men inte vad.
Som sagt verkade de ha lagt mycket saker på heminredning (fin soffa, köksbord och stolar), vinkyl när man inte ens gillar vin känns faktiskt onödigt även om man gillar att skryta med fina saker

Även att tvätta bilen två gånger i veckan låter ju sjukt onödigt kan ju inte märkas överhuvudtaget.
Är det nån som vet varför vissa på Lyxfällan har så extremt många mobiler, är dom någon form av målvakter eller tar dom telefon+abonnemang och säljer mobilerna för att få snabba pengar?
Jag menar det är ju ganska extremt att komma upp i 100 000kr på obetalda mobiler redan när man är 20år även om man alltid har nyaste iPhonen med överlappande abonnemang.