2011-11-25, 01:00
Medlem
freXers avatar
Det är rätt sjukt den flickan som har en pojkvän boende samt en son på det :P
17 var sonen, 21 pojkvännen, 1 barnet. avsnitt nio pratar jag om.
Citera
2011-11-25, 11:32
Medlem
forattjagkans avatar
Alltså...Kevin, Damian...

Jag begriper inte varför inte den gode Kevin behövde betala något? Även om Mia har försörjningsplikt för sin dotter har hon inte försörjningsplikt vare sig för Kevin eller barnbarnet.
Jobbar Kevin ska han betala henne, jag förutsätter att han arbetar eftersom hon betalade hundvakter varje månad. Jobbar han inte ska han betala ändå! Verkade ju inte vara den bästa killen i världen direkt.

Sen kan jag säga att om det var min dotter som kom hem och var gravid när hon var typ 15 (eftersom barnet väl inte var helt nyfött) med en som var över myndig ålder hade jag anmält denne för sex med minderårig eller vad som helst. (ja, risken finns att min dotter kommer hata mig om jag skulle lyckas så kapitalt med min uppfostran att hon skulle göra något så otroligt korkat)

Och vilken otrolig förvåning att Kevin (eller kanske rent utav Cäwin ) hade en sån hund.
Citera
2011-11-25, 13:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Visst försörjningsplikt är det på ens 17:åring. Men är ens 17-åriga dotter gammal nog att skaffa unge så kan man tycka att hon är gammal nog att skaffa extrajobb och påsåsätt kunna försörja sig till viss del själv, framförallt försörja sin egen unge.

Kevin ska vi inte tala om, han ska kunna betala halva hyran.
Citera
2011-11-25, 16:05
Medlem
J.Ks avatar
Fina exotiska inslag i programmet, rasblandning och WT.

En nogger med kamphund som inte tar nåt ansvar, föga förvånande.

Det går stadigt utför det är en sak som är klar.
Citera
2011-11-25, 16:11
Medlem
TatueradeJohanssons avatar
Blir nog en trevlig framtid med Kevin för tjejen... Fattar inte vilka nötter såna tjejer är alltså. Man kan ju bara skratta åt dom. Tänkte förövrigt på att lägenheten var inredd på ett intressant sätt... Dörren till Marias rum t.ex. med en nummerskylt med hennes namn och katter och kaniner på en plansch, passar inte det bättre till en tolvåring?
Citera
2011-11-25, 18:29
Medlem
Trumpeters avatar
Bortklemad snorunge med pojkvän borde kunna pynta en del av hyran i alla fall.
Citera
2011-11-26, 10:24
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forattjagkan

Sen kan jag säga att om det var min dotter som kom hem och var gravid när hon var typ 15 (eftersom barnet väl inte var helt nyfött) med en som var över myndig ålder hade jag anmält denne för sex med minderårig eller vad som helst. (ja, risken finns att min dotter kommer hata mig om jag skulle lyckas så kapitalt med min uppfostran att hon skulle göra något så otroligt korkat)

Finns inget sånt brott. Efter 15 är det lagligt (om än kanske moraliskt fel), spelar ingen roll om han är 20 eller 70.
Citera
2011-11-26, 15:01
Medlem
"Jaha, ni bor alltså tre personer här."
Negern: "Fyra. Jag, hunden, ungens morsa och Dajmen".
"Ehh...."

Negermatematik på hög nivå.
Citera
2011-11-26, 15:51
Medlem
forattjagkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George Wittig
Finns inget sånt brott. Efter 15 är det lagligt (om än kanske moraliskt fel), spelar ingen roll om han är 20 eller 70.

Nej, men jag tänker mig att dottern och Kevin varit ihop ett tag innan hon blev på smällen. Och då kan hon mycket väl ha varit under 15.

I vilket fall så borde Kevin som familjefader stå för en stor del av hyran. Mamman är ju bara en och sen har hon sin son. Kevin, flickvän och Damien (jag kommer inte över att ungen heter Damien. Hur tänker man?!) är en familj. Tre personer gör gång på mer än två alltså borde han betala mer. Kan man skaffa unge bör man försörja dem också.

Man kanske skulle säga till sambon att vi kunde sälja vårt boende och flytta in med barnen hos någon av våra föräldrar ett tag.
Citera
2011-11-26, 20:44
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TatueradeJohansson
Blir nog en trevlig framtid med Kevin för tjejen... Fattar inte vilka nötter såna tjejer är alltså. Man kan ju bara skratta åt dom. Tänkte förövrigt på att lägenheten var inredd på ett intressant sätt... Dörren till Marias rum t.ex. med en nummerskylt med hennes namn och katter och kaniner på en plansch, passar inte det bättre till en tolvåring?

Kändes nästan som hon hade tagit över dotterns flickrum och låtit dottern flyttat in i hennes gamla.
Citera
2011-11-27, 00:54
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Trevlig pojkvän dottern hade.. man såg att situationen var lite udda när pojkvännen var närvarande.

Rasförrädare eller vad säger FB:s nationalistelit?

En satans nigger som naturligtvis inte gjorde ett dyft för att förbättra situationen
Citera
2011-11-27, 12:04
Medlem
Min brors kusins avatar
Hon var ovanlig på det sättet att hon hade bra koll på sin ekonomi, hennes siffror på budgettavlan stämde ju bra med verkligheten, verkade som killarna var lite imponerade av det.

Tycker hon var rätt ok, hon var bara för snäll vilket ett par idioter utnyttjade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in