2011-04-28, 21:51
  #7693
Medlem
n00bwinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Nja, 7.5k på uteliv i månaden och 3k hos frisören var det.

Det var väl 7,5k på övrigt, rökte för 2k i månaden. De sa att hon bara gjorde av med 3k per månad på krogen om jag inte har fel.
Citera
2011-04-28, 21:53
  #7694
Medlem
cosmic_dancers avatar
3500 kronor i månaden hos frisören
Citera
2011-04-28, 21:58
  #7695
Medlem
christopher82s avatar
Så levde dom lyckliga i alla sina dar
Citera
2011-04-28, 21:58
  #7696
Medlem
Snubchurps avatar
Dåligt!
Citera
2011-04-28, 22:02
  #7697
Medlem
pyttefnaxs avatar
Detta lär med råge ha varit det sämsta avsnittet av lyxfällan någonsin.

Dom sålde TVn, och hon fick inte slösa så mycket, klart...
Citera
2011-04-28, 22:04
  #7698
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Slackernegress varken orkar eller vill jobba. Snälla gå och dö..

Kunne inte sagt det bättre själv. Fyfan att ha så lite energi i kroppen, helt stört...
Citera
2011-04-28, 22:06
  #7699
Medlem
Corrans avatar
Hur slutade de? Jag klarade faktiskt inte av att se slutet...

F-n inte konstigt att man kan betala av skulder om man får en sån lön...efter skatt...första dagen på jobbet. Och återvinningsföretaget, som hon sen kallar för "soplager"...kanske inte direkt va företaget är. Och de skulle sen betala ut en sån lön?

Men neeej, hon fick ju en sån otrolig omvändning efter att ha talat med en som jobbat där i 30 år. Ena sekunden säger hon..."jag kan ju inte jobba på ett soplager". Och nästa att hon fått en annan syn på livet efter att ha talat med en som jobbat där i 30 år. Det går inte Riktigt ihop.

Verkar som Tv3 MÅSTE...till varje pris få ett någorlunda vettigt slut (även om jag nu inte såg hela).

En patetisk barnslig tjej, som inte har hjärna nog att fatta hur världen fungerar. Sen får hon ju betala allt själv ute på krogen, ingen kille som vill bjuda den feta korkade bruden på ett glas vatten ens.

"Jag kan inte hjälpa att jag har en mulatt rumpa, kläderna är så tajta". HAHA, jo...det va ju bara rumpan som va fet? Hon har nog inte sett sig i spegeln på ett bra tag. Duktigt tjock av all mat hon äter...sen så slapp och lat så hon aldrig tränar bort de.

Så fet att arbetskläder blir tatja på henne. Påminner mig om ett Simpsons avsnitt där Homer tar på sig clownkläder, och är så nöjd över att de sitter skönt
Citera
2011-04-28, 22:07
  #7700
Medlem
Smurfkonto2010s avatar
Ingen annan som reagerade på att Jackie plötsligt (när de "arbetade") pratade skånska?
Citera
2011-04-28, 22:10
  #7701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Ingen annan som reagerade på att Jackie plötsligt (när de "arbetade") pratade skånska?
Var det inte då dom "flamsade"? Tycker ifs att hon drar till med lite skånsk dialekt ibland...
Citera
2011-04-28, 22:10
  #7702
Medlem
Smurfkonto2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
En patetisk barnslig tjej, som inte har hjärna nog att fatta hur världen fungerar. Sen får hon ju betala allt själv ute på krogen, ingen kille som vill bjuda den feta korkade bruden på ett glas vatten ens.

"Jag kan inte hjälpa att jag har en mulatt rumpa, kläderna är så tajta". HAHA, jo...det va ju bara rumpan som va fet? Hon har nog inte sett sig i spegeln på ett bra tag. Duktigt tjock av all mat hon äter...sen så slapp och lat så hon aldrig tränar bort de.

Så fet att arbetskläder blir tatja på henne. Påminner mig om ett Simpsons avsnitt där Homer tar på sig clownkläder, och är så nöjd över att de sitter skönt

Hon kan i alla fall stava rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
Var det inte då dom "flamsade"? Tycker ifs att hon drar till med lite skånsk dialekt ibland...

Hon har bott i Skåne ett tag vet jag, kanske är därför.
__________________
Senast redigerad av Smurfkonto2010 2011-04-28 kl. 22:15.
Citera
2011-04-28, 22:16
  #7703
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfkonto2010
Så hon ska dra in 30.000 i månaden som säljare efter en månad?

Men jag förstår inte varför ni blir så upprörda, hon är inte korkad utan smart för att vara med i programmet. Hon kommer på TV = Kändis. Det är ju det hon är ute efter, att bli känd, och Lyxfällan hjälper henne med målet.

varför är det så roligt?
Citera
2011-04-28, 22:23
  #7704
Medlem
Smurfkonto2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
varför är det så roligt?

Att tjäna 30.000 på jobb som säljare kräver att man är riktigt duktig på det och har en bra rutin för jobbet. Här valsar bruden in och jobbar en vecka innan hon är sjukskriven lika länge, och tror sig ändå kunna dra in 30k. Humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in