Hur slutade de? Jag klarade faktiskt inte av att se slutet...
F-n inte konstigt att man kan betala av skulder om man får en sån lön...efter skatt...första dagen på jobbet. Och återvinningsföretaget, som hon sen kallar för "soplager"...kanske inte direkt va företaget är. Och de skulle sen betala ut en sån lön?
Men neeej, hon fick ju en sån otrolig omvändning efter att ha talat med en som jobbat där i 30 år. Ena sekunden säger hon..."jag kan ju inte jobba på ett soplager". Och nästa att hon fått en annan syn på livet efter att ha talat med en som jobbat där i 30 år. Det går inte Riktigt ihop.
Verkar som Tv3 MÅSTE...till varje pris få ett någorlunda vettigt slut (även om jag nu inte såg hela).
En patetisk barnslig tjej, som inte har hjärna nog att fatta hur världen fungerar. Sen får hon ju betala allt själv ute på krogen, ingen kille som vill bjuda den feta korkade bruden på ett glas vatten ens.
"Jag kan inte hjälpa att jag har en mulatt rumpa, kläderna är så tajta". HAHA, jo...det va ju bara rumpan som va fet? Hon har nog inte sett sig i spegeln på ett bra tag. Duktigt tjock av all mat hon äter...sen så slapp och lat så hon aldrig tränar bort de.
Så fet att arbetskläder blir tatja på henne. Påminner mig om ett Simpsons avsnitt där Homer tar på sig clownkläder, och är så nöjd över att de sitter skönt