2009-10-22, 21:41
Medlem
zizacons avatar
vad ska han jobba som.. ekonom?
Citera
2009-10-22, 21:41
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Givetvis inte bara på utseende men i dom allra flesta fall, så ligger dom båda personerna i ett förhållande på ungefär samma nivå. Om så inte är fallet så brukar de i dom allra flesta fall vara andra orsaker till de. Exempelvis pengar, kändsiskap m.m.

Därför blir man alltid lite chockad när en sån dunderloser fixar någon så många divisioner över sig själv. Trots att hon inte är vidare snygg.

Han kanske var lite fagrare för 10år sedan när de träffades?
En "sexig byggare"?

Ska jag också vara fördomsfull så ser hon ut som en tjej som faller för den typen av killar.

Han kanske inte är en looser på alla plan, bara för att man har misskött sin ekonomi och stoppat ner huvudet i sanden så betyder inte det att alla (förutom här på FB) tycker att man är en dunderlooser.

Och de har väl misskött ekonomin tillsammans, hon verkar ju spendera ganska "mycket" också (mer än de har råd med), även om det är hans företag som konkat.

EDIT:

Föresten så är hon väl inget speciellt?
En halvsöt blondin med runt ansikte.
what's the dealio?
Senast redigerad av TrumanBurbank 2009-10-22 kl. 21:44.
Citera
2009-10-22, 21:44
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per aspera
Han verkar inte fatta allvaret öht, han verkar mest bli förbannad när han får förklarat för sig hur situationen ser ut. Fotboja verkar helt "OK"...

Hur f-n tänker man då ? Villa han sitta hemma och kolla på platt - TV´n så kommer han nog att bli förvånad över att den är såld.

vad i helvete är inte platt-tvn kvar
Citera
2009-10-22, 21:44
Medlem
rostkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Han kanske var lite fagrare för 10år sedan när de träffades?
En "sexig byggare"?

Ska jag också vara fördomsfull så ser hon ut som en tjej som faller för den typen av killar.

Han kanske inte är en looser på alla plan, bara för att man har misskött sin ekonomi och stoppat ner huvudet i sanden så betyder inte det att alla (förutom här på FB) tycker att man är en dunderlooser.

Och de har väl misskött ekonomin tillsammans, hon verkar ju spendera ganska "mycket" också (mer än de har råd med), även om det är hans företag som konkat.

Är du hans morsa eller?

Känns som det här fallet kommer att bli löst halvdant. Alldeles för mycket skulder.

Ungarna kommer bli kriminella.
Citera
2009-10-22, 21:46
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostkorv
Är du hans morsa eller?

Känns som det här fallet kommer att bli löst halvdant. Alldeles för mycket skulder.

Ungarna kommer bli kriminella.

Njet, men har en annan åsikt

Och 5år, sedan skuldfria.

Prima.
Citera
2009-10-22, 21:48
Medlem
Trumpeters avatar
Har svårt att tro att de kommer kunna klara av att hålla budgeten långsiktigt. Känns som om de är lite för glada i att spendera pengar på "det goda livet".
Citera
2009-10-22, 21:49
Medlem
Per asperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
vad i helvete är inte platt-tvn kvar

Fan jag tog för givet att den skulle ryka, enda chansen att de håller trenden är om TV´n är avyttrad efter reklamen - annars blir detta ett historiskt program; kriminell hantverkarslusk med kvarvarande tjollablängstor plattis - TV
Citera
2009-10-22, 21:49
Medlem
diedarlings avatar
TV är kvar... det var den iaf när jag gick förbi i Lördags!
Citera
2009-10-22, 21:51
Medlem
Frontschweins avatar
Mannen i hushållet här, har gett i alla fall för mig ett ansikte till företagare som inte har någon koll alls.

Pratar dagligen med småföretagare i mitt jobb och nästan varje dag så stöter man ju på den där enskilda företagaren som inte vet ett dugg vad denne gett sig in på.

Hur som helst, bra avsnitt idag!

Gillade biten med advokaten, överklassnubbe av rang men han var ju tydlig med sitt argument: GE FAN I ATT HA FÖRETAG!
Citera
2009-10-22, 21:52
Medlem
Per asperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
TV är kvar... det var den iaf när jag gick förbi i Lördags!

...och bilstereon oxå tydligen. Detta var verkligen ett avsnitt som stack ut.

Först får de den värsta utskällningen hittills, de är i tingsrätten och sedan får de BEHÅLLA allt junk de har köpt, var är TV3 på väg egentligen
Citera
2009-10-22, 21:54
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Har svårt att tro att de kommer kunna klara av att hålla budgeten långsiktigt. Känns som om de är lite för glada i att spendera pengar på "det goda livet".

Jag vet inte.. Det är den här formen av uppvaknande som dessa familjer behöver.. Det är som när du har ett sparkonto (eller jag relaterar till hur det var för mig)... Innan jag kom upp i 10 000 så var det lätt att plocka ut lite pengar när jag kände att jag ville ha något som inte spenderkontot täckte. Men så fort man såg att något hände på kontot, att det faktiskt satt ett gäng tusen där, då blev det lättare att låta dom vara. Precis så tror jag det är när dom ser dom två budget-tavlorna. Efter några månader, när dom verkligen ser skulden minska, så är det lättare att betala..

Jag önskar alla familjer som varit med och kommer vara med i lyxfällan lycka till, hoppas ni håller planen.. Ni får ju fan en unik chans, glöm inte det.
Citera
2009-10-22, 21:55
Medlem
universes avatar
Citat:
Först får de den värsta utskällningen hittills, de är i tingsrätten och sedan får de BEHÅLLA allt junk de har köpt, var är TV3 på väg egentligen

Allt för 'bra' tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in