Vart fan köper Charlie platt tv? 24k?. Jag köpte min för det priset han just sa en CRT-TV kostar 4k(32 tummare SAMSUNG LCD). Han verkar inte ha någon större koll.....
Vart fan köper Charlie platt tv? 24k?. Jag köpte min för det priset han just sa en CRT-TV kostar 4k(32 tummare SAMSUNG LCD). Han verkar inte ha någon större koll.....
Senast han köpte platt-tv var uppenbarligen i början av 2000-talet.
Golfklubborna började han nästan gråta över..gåva från en död släkting eller så?
Skulle ingen kunna skapa en nätbaserad bingobricka där rutorna slumpas fram med de saker som finns på listan så skulle man kunna kryssa av under kvällens gång Vet att det finns nåt liknande när Apple har sina keynotes.
Haha Charlie med stenkoll på platt-tv. Lika bra bild på en tjocktv som en plattv. Jojo på gammal sd-signal kanske. Och det spelar väl ingen roll hur stor tvn är det beror bara på avståndet till tvn
Haha Charlie med stenkoll på platt-tv. Lika bra bild på en tjocktv som en plattv. Jojo på gammal sd-signal kanske. Och det spelar väl ingen roll hur stor tvn är det beror bara på avståndet till tvn
Reagerade också på det. Vilken tid lever han på egentligen? Skulle inte förvåna mig om han själv satt med en splitterny platt-tv hemma, fast tydligen inte det.