2009-07-08, 21:36
Medlem
Statics avatar
han verkar inte bry sig ett skit om vad han har gjort med hennes pengar.. spelat m.m .. tycker synd om henne dock har hon nog inte fattat var pengarna försvunnit "inget intresse" jag kollar mitt konto var och annan dag och kollar var mina pengar försvinner .. har aldrig gillat delad ekonomi . man kan gärna hjälpa varandra men fan inte ha samma konto där båda lönerna går in =/..

hon va dock söt
Citera
2009-07-08, 21:44
Medlem
Ja man blir ju tokig av detta program! Fan tänker folk med. Idioten står som sagt och garvar och tycker att han är ball. Ett beteende man känner igen från den typen av "folk".
Citera
2009-07-08, 21:47
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Static
man kan gärna hjälpa varandra men fan inte ha samma konto där båda lönerna går in =/..

Han hade ju ingen lön
Citera
2009-07-08, 21:47
Medlem
birabirabiras avatar
det ska kosta o va dum! (bruden som valde en blattekicker med mellanösternattityd)
Citera
2009-07-08, 21:50
Medlem
Statics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birabirabira
det ska kosta o va dum! (bruden som valde en blattekicker med mellanösternattityd)

hahaha
Citera
2009-07-08, 21:54
Medlem
Fredagsmannens avatar
Söt tjej! Hon har helt klart valt fel kille!
Citera
2009-07-08, 21:56
Medlem
Majavas avatar
Någon som vet ifall de är ihop fortfarande? Det finns en aziz och en nanna i enskede som har rätt åldrar...
Citera
2009-07-08, 21:58
Medlem
birabirabiras avatar
vågar sätta 3 000 000 av min a 22 000 000 på att dom idag lever i misär.

Snubben har nog inte ens varit på behandlingshemmet. Bruden får fnaska för att finansiera hans spelande.
Citera
2009-07-08, 22:02
Medlem
Svensson181s avatar
För 2 veckor sedan gick jag förbi när de höll på att spela in Lyxfällan. Det var i Frölunda området som ligger i Göteborg.

Så nu undrar jag, kan jag på något sätt få reda på när detta kommer sändas. Står det t ex någon lista var och när programmen visas.

Någon?
Citera
2009-07-08, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Jag har sett några avsnitt nu och jag undrar hur folk tänker igen?
Nu senast var det en kille som tokköpte elprylar,men var det inte lite riggat när han köpte väderstationen?
Ekonomkillen fick spel iaf.

Någon som känner några av de medverkande?

Jag köper också dumma onödiga saker för alla mina pengar...tex vuxenblöjor för 1000 i månaden,,, (kan torka mig själv)
Citera
2009-07-08, 23:10
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Han hade ju ingen lön
Nä jävlar.
Jag har aldrig sett detta program tidigare, såg bara början på detta också - men snälla sig att detta inte var på riktigt. Skriv att det var Lars Norén som stod för produktion för "illustrera" nysvensk socialrealism?

För inte fan i helvete kan det finnas ungdomar som flyttar ihop med varandra för att länsa varandras konton?

Jag kan erkänna att jag inte var fullt koncentrerad på att följa programmet, men det här med att finansiera förra månadens räkningar med telefonlån OCH ha nästan 40 papp i "utgifter" kan inte vara annat än riggat. Eller?

Hette fanskapet Aziz? Vad är det? En egyptisk eller palestruntisk ziggis. Nä, herrejevvlar. Vi skickar ner en lastbil med stöldgods till fukkin Kongo. Nice entrepenör Einstein.

Nu såg jag inte slutet, lyckades de lägga upp en plan för hur de skulle hålla tjejen borta ifrån Kronofogden?

Blatten kommer aldrig att fatta, så han lirar väl fortfarande Jack Vegas för att täcka räkningarna - när han inte går på Mensa-möten vill säga.

Fullkomligt riggat av rasisterna på TV3.
De HATAR fattiga och dumma!
Citera
2009-07-08, 23:17
Medlem
toppseNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birabirabira
vågar sätta 3 000 000 av min a 22 000 000 på att dom idag lever i misär.

Snubben har nog inte ens varit på behandlingshemmet. Bruden får fnaska för att finansiera hans spelande.

Du va tvungen att skriva hur förmögen du var, enda anledningen till att man skriver de är för att man sitter och hittar på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in