2009-03-06, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Ingen som tänkte på Kronofogdkärringens herpessår i avsnittet med stureplansblondinen?
Jag såg det direkt.

Tjejen är riktigt grundlurad, köper en väska för 15 000, vilken ärthjärna!
Vissa verkar tro att hon är smart också, korkade människor burkar ha en tendens att ge en illusion av att dom är smarta fast dom egentligen är helt korkade.
Denna tjej är ett bra exempel.

Notera hur hon väldigt noga lägger till "bara alkohål" när hon snackar om krogen, hon vill inte ta upp hur mycket kokset egentligen kostar.
Citera
2009-03-06, 04:09
Medlem
Fan vad dåligt lyxfällan har blivit. Jag vill se när dom hjälper folk som verkligen är nere på botten och som har det förjävligt. Inte någon bortskämd och rik stureplanstjej som bara behöver sluta få pengar från sin pappa och så är det ordnat sen

Och sen fyller dom ut avsnittstiden med att prata med hennes dumma farsa på ett cafe och att låta en jävligt tråkig herpessmittad kronofogdekärring komma och berätta vad som händer om tjejen kommer i knipa. Som att inte hennes farsa skulle gå in och hjälpa henne den dagen hon är nära kronofogden

Jag blir arg. Ge oss tillbaka Charlie och Mattias som var tio gånger bättre
Senast redigerad av mysen 2009-03-06 kl. 04:15.
Citera
2009-03-06, 10:31
Medlem
roras avatar
Ja, jag håller med. Charlie och Mattias gjorde det mycket intressantare.
Citera
2009-03-06, 10:48
Medlem
Morgonkrööks avatar
De senaste avsnitten, har medfört att Lyxfällan tappat sin charm. Börjar snart bli dags att se sig om efter ett nytt Torsdags-nöje, om de inte skärper till sig.

De nuvarande programledarna är alldeles för mesiga i sin framtoning. Det danska klippet som länkades tidigare i tråden visade mera hur det skall vara.

Mattias han sa i alla fall i från ordentligt och visade var skåpet skulle stå. Medans Lasse saknar pondus i sin röst. Går ju knappt att skilja från när han är arg till han är glad. Låter lika hela tiden.

Men framför allt, tror jag de får (som stor företagen säger) återgå till kärnverksamheten och göra sevärda program som det var från början.

Hoppas på bättring, snarast!!!
Citera
2009-03-06, 10:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Haha! En polare ringde igår:

"Kolla på lyxfällan ikväll, det var den bruden jag berättade om som lät som ett ånglok"

Vilket jävla stolpskott!!!! Kan man verkligen vara så korkad som henne??

Nu är min polare mobboffer för resten av livet.....
Citera
2009-03-06, 10:59
Medlem
Krellyans avatar
Ja, fy helvete vilken bortskämd liten sköka! Jag störde mig nåt enormt på henne under hela avsnittet igår, i synnerhet när hennes farsa skulle berätta hur läget låg till och hon nästan skriker "Det där behöver du inte berätta!"

Ser verkligen inte hur hon kan driva ett företag..
Citera
2009-03-06, 11:11
Medlem
knoxahs avatar
Mjo, hon var en äcklig jävla människa som man bara hatar. Hennes farsa var ju dum i huvudet också. Varför pratade han inte svenska när han uppenbarligen kunde det!? Är han tuff eller?!

Sen, vad var det där för jävla alvband från LOTR hon hade i håret? Slyna.
Senast redigerad av knoxah 2009-03-06 kl. 11:17.
Citera
2009-03-06, 12:32
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag gillar inte heller de nya programledarna. Den manliga har ju så hemskt fula tänder. Jag stör mig på det hela tiden. Sen är dom jävligt menlösa. Trist.
Citera
2009-03-06, 12:59
Medlem
Kitzbühels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jag gillar inte heller de nya programledarna. Den manliga har ju så hemskt fula tänder. Jag stör mig på det hela tiden. Sen är dom jävligt menlösa. Trist.

Hacka inte på Gollum så mycket! Han kan inte rå för hur han ser ut
Citera
2009-03-06, 13:01
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Jag gillar verkligen inte det uppgjorda manusskrivna samtalen de två har med varandra.
Det är så förbannat töntigt att se på så man skulle nästan hellre se på "Den Arge Snickaren" istället - om man ska överdriva...
Varför gör de så för?!
Citera
2009-03-06, 15:31
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Hacka inte på Gollum så mycket! Han kan inte rå för hur han ser ut

Men... jooo....

Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Jag gillar verkligen inte det uppgjorda manusskrivna samtalen de två har med varandra.
Det är så förbannat töntigt att se på så man skulle nästan hellre se på "Den Arge Snickaren" istället - om man ska överdriva...
Varför gör de så för?!

Jag begriper inte heller. Tror dom inte man fattar att dom läser från manus?
Citera
2009-03-06, 20:07
Medlem
Modruzs avatar
Hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av julmusttomten
Ta av den där skiten från skallen!
Hon hade csnskulder, vad f-n har hon läst?

Ja där fick man sig en riktigt gott skratt och då också en riktig tankeställare ??? Vad & var i helafridens namn har hon läst, och definitivt lärt sig totalt inget ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in