2026-02-25, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hon fick hjälp av Philip med städningen. Hon betalade en räkning också, hennes livs första, och där var Magnus behjälplig hela vägen.
Hon lärde sig laga mat med Magnus..och fanskapet är 28 år.
I slutet när det sammanfattas hur det har gått efter en månad, meddelar hon att allt är kaos.
Fattar inte att hon kallades charmig och sprallig i programmet..för mig framstår hon som gravt erferbliven.

Mamman nämnde väl ADHD, typ "rejäl sådan."
Citera
2026-02-25, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ja, det nämnde hon. Jag missade att skriva det.
Tror dock att hennes beteende inte bara beror på denna diagnos.
Citera
2026-02-25, 12:05
Medlem
Slug2s avatar
Verkar ju inte finnas någon egentlig vilja till förändring heller, varken hos henne eller hos mamman. Så det kommer nog aldrig bli det heller.

Hos James och Filippa kunde Magnus ryta till lite grann, här framstår han som närmast konflikträdd. Även om hon i princip är på samma nivå, och nog hade behövt höra lite skarpa ord.
Citera
2026-02-26, 02:28
Medlem
Kukdukens avatar
Kul med en deltagare som helt bryter mönstret!

Hon var konstig, men ändå rolig och levnadsglad.

En udda typ, sådana som alltid funnits, så man får hoppas att det går någorlunda bra i livet med hjälp av stöd.
Citera
2026-02-27, 11:24
Medlem
Capstans avatar
Linus enda sätt att klara sig i framtiden är om en god man tar hand om hans finanser.
Han är för klen uppe och lättlurad.
Citera
2026-02-28, 20:27
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
Kul med en deltagare som helt bryter mönstret!

Hon var konstig, men ändå rolig och levnadsglad.

En udda typ, sådana som alltid funnits, så man får hoppas att det går någorlunda bra i livet med hjälp av stöd.

Håller med.
Sympatisk morsa med.
Citera
2026-02-28, 22:50
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hon fick hjälp av Philip med städningen. Hon betalade en räkning också, hennes livs första, och där var Magnus behjälplig hela vägen.
Hon lärde sig laga mat med Magnus..och fanskapet är 28 år.
I slutet när det sammanfattas hur det har gått efter en månad, meddelar hon att allt är kaos.
Fattar inte att hon kallades charmig och sprallig i programmet..för mig framstår hon som gravt erferbliven.
Allt blev kaos igen.....oväntat.

När jag såg tallriken med torkad mat gömd under en möbel blev det för mycket för mig och att hon åt chips till frukost i sängen plus alla kläder som låg slängda, var jag tvungen att byta kanal - orkade inte se mer.

Varför kunde inte mamman vara ett stöd där och städa undan eller betala en räkning tillsammans med sin dotter.... Hon behandlade henne fortfarande som ett barn.
Citera
2026-03-01, 19:13
Medlem
Bustamantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

När jag såg tallriken med torkad mat gömd under en möbel blev det för mycket för mig och att hon åt chips till frukost i sängen plus alla kläder som låg slängda, var jag tvungen att byta kanal - orkade inte se mer.

Varför kunde inte mamman vara ett stöd där och städa undan eller betala en räkning tillsammans med sin dotter.... Hon behandlade henne fortfarande som ett barn.
Linn utnyttjar sin mor rakt igenom, hennes mor har råd att föda sin dotter då hon lyfter runt 900000 om året i lön.
Citera
2026-03-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bustamante
Linn utnyttjar sin mor rakt igenom, hennes mor har råd att föda sin dotter då hon lyfter runt 900000 om året i lön.

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Vilken säsong är denna människa med i?
Citera
2026-03-01, 19:49
Medlem
Bustamantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppelinkan71
Vilken säsong är denna människa med i?
Säsong 37 avsnitt 6
Citera
2026-03-02, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capstan
Linus enda sätt att klara sig i framtiden är om en god man tar hand om hans finanser.
Han är för klen uppe och lättlurad.

Läste först fel och tyckte det stod Linn. Men det gäller kanske även henne.

De var förstås väldigt olika som personer/personligheter. Men båda klarade (åtminstone) att dra in pengar via eget arbete. Men sedan…
Citera
2026-03-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille

Ja. Men kändes som att det var ”nåt mer”? Eller så är det bara att rejäl adhd blivit ”osynligt” iom alla kändisar som tycks ha en light-version av ADHD. Kändisarna har tagit upp mediautrymmet med sina mini-problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in