2008-10-09, 21:57
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Hoppas dom bjuder honom på en kurs i personlig utveckling.
Jackpott!
Citera
2008-10-09, 22:07
Medlem
trickydicks avatar
Synd att man inte fick se mamman. Skulle vara roligt att se vad för psyco bitch hon var
Citera
2008-10-09, 22:13
Medlem
radiorakels avatar
Att han behöver bättra sin egna självkänsla är det inget snack om, tyckte riktigt synd om honom, men samtidigt så är det upp till var och en, han har trots allt satt sig i skiten själv, hade vart mycket intressant att få se ex-flickvänen, hon måste ju tydligen vara en riktig häxa, han har ju uppenbarligen inte så mycket att säga till om.

Hans ska ha cred när det gäller barnen, dem verkar betyda mycket för honom och han vill ha dem i sitt liv.
Citera
2008-10-09, 22:33
Bannlyst
Är kärringen en psykolog eller? (programledaren)
Tycker de ska skita i att analysera hans personlighet annars.
Citera
2008-10-09, 22:44
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimothyPrice
Är kärringen en psykolog eller? (programledaren)
Tycker de ska skita i att analysera hans personlighet annars.
Det är därför hon är med, hon är inte ekonom.
Citera
2008-10-09, 22:52
Medlem
kalaas avatar
Herregud, jag ville bara ge killen en kram. Han sa ju mer eller mindre rätt ut att hans ex har barnen så att hon ska kunna försörja sig på föräldrapenning och barnbidrag. Någon mer än jag som undrar om subban någonsin haft ett jobb?

Fy fan, ibland skäms jag över mitt eget släkte. Nej, det tar jag tillbaka. Det är inte bara ibland utan ofta. För mig är det helt obegripligt hur man kan låta sin sambo skuldsätta sig upp över öronen och sedan ha mage att roffa åt sig alla lyxprylar (och barnen) när man separerar. Jag vill tamejfan åka ner till Limmared och plantera en rejäl stilettklack i hennes garanterat feta röv. Det är parasiter som hon som ger oss andra kvinnor dåligt rykte.

Hoppas killen får lite bättre självförtroende och lär sig det användbara ordet "nej".
Citera
2008-10-11, 12:18
Medlem
Var det Curre Lundmark som gick förbi utanför banken och tittade förvånat på kameran i senaste avsnittet?
Citera
2008-10-11, 19:34
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalaa
Herregud, jag ville bara ge killen en kram. Han sa ju mer eller mindre rätt ut att hans ex har barnen så att hon ska kunna försörja sig på föräldrapenning och barnbidrag. Någon mer än jag som undrar om subban någonsin haft ett jobb?

Fy fan, ibland skäms jag över mitt eget släkte. Nej, det tar jag tillbaka. Det är inte bara ibland utan ofta. För mig är det helt obegripligt hur man kan låta sin sambo skuldsätta sig upp över öronen och sedan ha mage att roffa åt sig alla lyxprylar (och barnen) när man separerar. Jag vill tamejfan åka ner till Limmared och plantera en rejäl stilettklack i hennes garanterat feta röv. Det är parasiter som hon som ger oss andra kvinnor dåligt rykte.

Hoppas killen får lite bättre självförtroende och lär sig det användbara ordet "nej".

Åh andra sidan måste han ju sätta ner foten nån gång. Ja, det är synd om honom, och exet är utan tvekan en tjock aggro-skata utan samvete eller verklighetsförankring, men någonstans kan man inte vara så flat som denna killen var. Då överlever man inte i längden.
Citera
2008-10-11, 19:57
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Åh andra sidan måste han ju sätta ner foten nån gång. Ja, det är synd om honom, och exet är utan tvekan en tjock aggro-skata utan samvete eller verklighetsförankring, men någonstans kan man inte vara så flat som denna killen var. Då överlever man inte i längden.

Så fick de in lite smygreklam för Comunicera på slutet också. Ett av kollegan Jonas "Grannfejden" Gådhe's många företag som är skapade för att tjäna pengar på svaga människor.
Citera
2008-10-11, 20:23
Medlem
schabo-labos avatar
Det var en osäker kille den där Nicklas, hoppas det slutar bra för honom.
Citera
2008-10-11, 21:55
Medlem
BePositives avatar
Jag tycker att lyxfällan börjar bli jävligt enformig, samma sak varje vecka. Det enda som skiljer sig är personligheterna på de drabbade, tråkigt att dom lyckas reda ut det varje gång . Nu vet man precis vad som ska hända, dom besöker någon Kille/Tjej som har skulder upp till halsen. Dom gör en ny budget och bakar ihop lånen och vipps så är det sluttext.

Vilken mes till kille, och vilket svin till ex. Han verkar jävligt osäker och det har säkert exet tagit fördel av.
Citera
2008-10-11, 22:17
Medlem
schabo-labos avatar
Jag håller med dig. Skillnaden är ju de avsitt som spelas in nu.. om de går in på banken och vill låna pengar ----> icke sa nicke kommer de få. Så de kan lägga ner programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in