2020-09-22, 00:43
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nytt svsnitt imorgon
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Står så här om avsnittet imorgon...
Konstigt, ingenting på Viafree om avsnittet, bara på den finska sidan. Men det dyker kanske upp i kväll.
Citera
2020-09-22, 10:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Konstigt, ingenting på Viafree om avsnittet, bara på den finska sidan. Men det dyker kanske upp i kväll.

De kanske inte släpper just de avsnittet på förhand. Verkar vara ett verklighetsfrånvänt par ikväll som tror att det per automatik ger glada barn om de ger dem allt de vill ha.

En sak jag tänkt på dock. Hur många säsonger av lyxfällan behövs det egentligen. De som är med i de senare säsongerna måste ju kollat på åtminstone ett par avsnitt. Folk måste ju veta hur man kan göra för att få ordning på sina krediter och hur de kan göra en mer hållbar budget.
Citera
2020-09-22, 10:45
Medlem
Citat:
De kanske inte släpper just de avsnittet på förhand. Verkar vara ett verklighetsfrånvänt par ikväll som tror att det per automatik ger glada barn om de ger dem allt de vill ha.

En sak jag tänkt på dock. Hur många säsonger av lyxfällan behövs det egentligen. De som är med i de senare säsongerna måste ju kollat på åtminstone ett par avsnitt. Folk måste ju veta hur man kan göra för att få ordning på sina krediter och hur de kan göra en mer hållbar budget.

Tror bara de släpper i förhand på Viaplay. Hade varit väldigt kontraproduktivt att släppa det i förtid på en gratissida.
Citera
2020-09-22, 10:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Tror bara de släpper i förhand på Viaplay. Hade varit väldigt kontraproduktivt att släppa det i förtid på en gratissida.

Har inte sett att det släppts på Viaplay heller så jag tänker att de kanske inte släpper detta alls på förhand. De senare avsnitten kanske men inte detta

Hade dock fel både avsnitt 1 och 2 finns på Viaplay
Citera
2020-09-22, 10:51
Medlem
Citat:
Har inte sett att det släppts på Viaplay heller så jag tänker att de kanske inte släpper detta alls på förhand. De senare avsnitten kanske men inte detta

Det finns på Viaplay. Två avsnitt t.o.m, iaf när jag loggar in på mitt konto.
Citera
2020-09-22, 12:47
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/dinapengar/koper-lyxleksaker-till-sina-barn-skulder-pa-800-000/

"De senaste åren har Per och Jael slösat hundratusentals kronor på teknikprylar och lyxleksaker.

Deras totala skuld: över 800 000 kronor.

– Jag är orolig att vi ska hamna någonstans där vi inte har ett hem, säger Per i ”Lyxfällan”."
Citera
2020-09-22, 20:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
47 000 och typ bara 3500 back. Fy fan va arg jag blir på sådana här par, de hade enkelt kunna lösa detta själva. Säg nej till ungarna för fan och dra ner på mat och likande
Citera
2020-09-22, 21:38
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
47 000 och typ bara 3500 back. Fy fan va arg jag blir på sådana här par, de hade enkelt kunna lösa detta själva. Säg nej till ungarna för fan och dra ner på mat och likande
Skulden var hög!
Citera
2020-09-22, 21:50
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Skulden var hög!

De var den ja och det var ju på grund av alla krediter som de verkade tagit för att typ leva och köpa prylar. Inkomsterna var så pass höga att det inte borde vara något problem att betala de skulderna men istället skämde de bort barnen
Citera
2020-09-23, 00:28
Medlem
dem ville egentligen hoppa av programmet.
Men kontraktet hade redan skrivits på
det skulle kosta 100000 kr att bryta det kontraktet.
Om du undrar hur jag vet kanske du kan lista ut själv.
Citera
2020-09-23, 00:57
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
Dem, dem... du menar antagligen de.

Förklara istället för att hitta på om dem. Menar såklart de.
Citera
2020-09-23, 09:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555

Varför ville de hoppa av då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in