Citat:
Ursprungligen postat av
Yolo1234
blir spännande och se hur deras förhållande utvecklas om dom skulle gå in o läsa i denhär tråden

jag tkr synd om killen faktiskt, får se om jag ändrar åsikt efter att ha sett programmet. Vet själv att livet inte är så lätt alltid och ingen av oss vet något om honom eller hans problem, kanske han har självöftroende och eller depression/socialfobi whatever som sätter käppar i hjulet för honom.
Jag förstår vad du menar! Det kan ju klippas så att man framstår som en idiot och man kan ha haft otur, eller må dåligt psykiskt, det har jag full respekt för, det har jag själv gjort och jag dömer ingen för att denne skulle råka vara arbetslös, det har jag själv vart. Men när det berättas att hon, står för allt på i och utanför hemmet, han behandlar henne som skit lånar pengar till höger och vänster och dessutom får inte hon röra HANS mjölk i kylen, eller att HON ska Swisha så fort han betalar en jävla chockladbit, då blir det liksom bara för mycket! Dessutom om man ska vara riktigt ärlig ger han ett lite sinneslött intryck faktiskt, hans andas tungt och ser liksom tom ut, det måste ni ju ha sett.
Så kan jag inte för mitt liv komma på en anledning utan att känna dem att hon ska stanna kvar som mjölkkossa och extramamma åt honom. Han kanske är världens snällaste...mm det är ju bra men så säger tjejer som blir slagna också, att han EGENTLIGEN är vääärldens gooaste, bara det att han slår mig, det är samma sak här fast ekonomiskt! Som jag sade hon borde flytta till e större stad, skaffa lite bättre självförtroende än hon troligen har (tyvärr) och börja leva lite! Elin du har framtiden för dig!