2017-09-15, 13:08
Medlem
Schnyggves avatar
Fina Elin! Lämna denna fullblodsloser på en gång! flytta till en större stad, bre ut dina vingar! livet är större än någon överviktig Volvoraggare i Storuman!
Citera
2017-09-15, 14:06
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
En av hans positiva sidor, 'alltid glad', han verkar ju totalt nollställd hela tiden. På flera bilder ser han antingen nygråten eller benzad ut, samt att han får 8000:- från försäkringskassan, är han så pass mentalt retarderad att han får handikappersättning för det?

Och vilken söt liten Elin, saknar ord, hon sitter fast i ett ankare i form av en fet ful slusk utan något som helst värde för henne eller någon annan. Hoppas innerligt att hon kommer ifrån honom, och Storuman, och får leva som en söt liten prinsessa någon annanstans.
Citera
2017-09-15, 14:47
Medlem
Elins blogg: http://nouw.com/elinottosson

Tyvärr har hon inte tagit sitt förnuft till fånga och lämnat grabben ännu, utan tvärtom försvarar honom. Det är möjligt att han egentligen är en bättre person i grunden än vad som framställs i programmet, men det är svårt att se det som utomstående.

Hon skriver själv att hon lider av dåligt självförtroende, och att hon fick panik över att se sig själv i trailern på grund av att hon såg "så fruktansvärt hemsk ut".

Sorgligt att hon lever med en så skev bild av sig sjäv. Förmodligen är det samma dålig självförtroende som gör att hon tror att han förtjänar att leva med det här rötägget. Hon borde söka hjälp för det där.
Citera
2017-09-15, 14:53
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos

Tyvärr har hon inte tagit sitt förnuft till fånga och lämnat grabben ännu, utan tvärtom försvarar honom. Det är möjligt att han egentligen är en bättre person i grunden än vad som framställs i programmet, men det är svårt att se det som utomstående.

Hon skriver själv att hon lider av dåligt självförtroende, och att hon fick panik över att se sig själv i trailern på grund av att hon såg "så fruktansvärt hemsk ut".

Sorgligt att hon lever med en så skev bild av sig sjäv. Förmodligen är det samma dålig självförtroende som gör att hon tror att han förtjänar att leva med det här rötägget. Hon borde söka hjälp för det där.
På hennes facebook finns bilder från när hon var korthårig och såg ut som en kille, kanske det har något samband. Hon fyller 22 år idag, hoppas hon får nåt fint av honom i födelsedagspresent, något finare än han skulle köpa till sig själv.

På hans facebook verkar han ha en rätt okej skoter, tror lyxfällan missade den. Och varför fick han inget jobb närmre, inom bildemontering t ex, för välkänd?
Citera
2017-09-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos

Det går att kommentera hennes inlägg om Lyxfällan. Jag tror hon behöver vakna upp och skulle må bra om ganska många skrev till henne att hon är för bra för sin lata, feta, korkade pojkvän.
Citera
2017-09-15, 16:11
Medlem
blir spännande och se hur deras förhållande utvecklas om dom skulle gå in o läsa i denhär tråden jag tkr synd om killen faktiskt, får se om jag ändrar åsikt efter att ha sett programmet. Vet själv att livet inte är så lätt alltid och ingen av oss vet något om honom eller hans problem, kanske han har självöftroende och eller depression/socialfobi whatever som sätter käppar i hjulet för honom.
Senast redigerad av Yolo1234 2017-09-15 kl. 16:14.
Citera
2017-09-15, 16:38
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
blir spännande och se hur deras förhållande utvecklas om dom skulle gå in o läsa i denhär tråden jag tkr synd om killen faktiskt, får se om jag ändrar åsikt efter att ha sett programmet. Vet själv att livet inte är så lätt alltid och ingen av oss vet något om honom eller hans problem, kanske han har självöftroende och eller depression/socialfobi whatever som sätter käppar i hjulet för honom.

Jag förstår vad du menar! Det kan ju klippas så att man framstår som en idiot och man kan ha haft otur, eller må dåligt psykiskt, det har jag full respekt för, det har jag själv gjort och jag dömer ingen för att denne skulle råka vara arbetslös, det har jag själv vart. Men när det berättas att hon, står för allt på i och utanför hemmet, han behandlar henne som skit lånar pengar till höger och vänster och dessutom får inte hon röra HANS mjölk i kylen, eller att HON ska Swisha så fort han betalar en jävla chockladbit, då blir det liksom bara för mycket! Dessutom om man ska vara riktigt ärlig ger han ett lite sinneslött intryck faktiskt, hans andas tungt och ser liksom tom ut, det måste ni ju ha sett.

Så kan jag inte för mitt liv komma på en anledning utan att känna dem att hon ska stanna kvar som mjölkkossa och extramamma åt honom. Han kanske är världens snällaste...mm det är ju bra men så säger tjejer som blir slagna också, att han EGENTLIGEN är vääärldens gooaste, bara det att han slår mig, det är samma sak här fast ekonomiskt! Som jag sade hon borde flytta till e större stad, skaffa lite bättre självförtroende än hon troligen har (tyvärr) och börja leva lite! Elin du har framtiden för dig!
Citera
2017-09-15, 16:42
Medlem
Förstår inte riktigt hur de två kan vara tillsammans, de verkar så totalt olika. Han beskrev sig själv som väldigt glad, ändå såg han bara uttråkad ut genom hela programmet. Och att påstå att han inte har en enda negativ sida, konstigt att han inte fick jobbet Hon verkar inte tycka att hon är värd något bättre och försvarar hans beteende. Nej, det känns väldigt märkligt
Citera
2017-09-15, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jag förstår vad du menar! Det kan ju klippas så att man framstår som en idiot och man kan ha haft otur, eller må dåligt psykiskt, det har jag full respekt för, det har jag själv gjort och jag dömer ingen för att denne skulle råka vara arbetslös, det har jag själv vart. Men när det berättas att hon, står för allt på i och utanför hemmet, han behandlar henne som skit lånar pengar till höger och vänster och dessutom får inte hon röra HANS mjölk i kylen, eller att HON ska Swisha så fort han betalar en jävla chockladbit, då blir det liksom bara för mycket! Dessutom om man ska vara riktigt ärlig ger han ett lite sinneslött intryck faktiskt, hans andas tungt och ser liksom tom ut, det måste ni ju ha sett.

Så kan jag inte för mitt liv komma på en anledning utan att känna dem att hon ska stanna kvar som mjölkkossa och extramamma åt honom. Han kanske är världens snällaste...mm det är ju bra men så säger tjejer som blir slagna också, att han EGENTLIGEN är vääärldens gooaste, bara det att han slår mig, det är samma sak här fast ekonomiskt! Som jag sade hon borde flytta till e större stad, skaffa lite bättre självförtroende än hon troligen har (tyvärr) och börja leva lite! Elin du har framtiden för dig!
Kollar just nu på avsnittet och kan inte säga annat än att jag håller med dej fullt ut, min teori är att dem varit tillsammans väldigt länge, och han är endå 4 år äldre, kanske hon var låt säga 15/16 , då blir han genast mycket mer attraktiv och kan köpa ut, körkort osv. Sen som du säger har hon förmodligen dåligt självförtroende.

om han är seriös med att ändra sig osv, så förtjänar han dock ens chans till att visa det tycker jag!
Senast redigerad av Yolo1234 2017-09-15 kl. 17:17.
Citera
2017-09-15, 17:26
Medlem
het tjej men hon verkar lika korkad som sin kille.
Citera
2017-09-15, 17:45
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Ingen som lade märke till det norrländska slutet med presenten? Mellan hyllorna på coop, en butiksanställd räcker fram en kupong och säger "här får ni en check för 3000:- att handla för, hej då" så går han vidare som om inget hänt, snabbt och effektivt.
Citera
2017-09-15, 18:22
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Kollar just nu på avsnittet och kan inte säga annat än att jag håller med dej fullt ut, min teori är att dem varit tillsammans väldigt länge, och han är endå 4 år äldre, kanske hon var låt säga 15/16 , då blir han genast mycket mer attraktiv och kan köpa ut, körkort osv. Sen som du säger har hon förmodligen dåligt självförtroende.

om han är seriös med att ändra sig osv, så förtjänar han dock ens chans till att visa det tycker jag!

Skönt att någon gör det ibland! jo absolut, men i detta fall tror jag det kan bli svårt...
Ps. Försökte feta, detta med att om han ändrar sig så förtjänar han en chans, men det ville inte funka, är det annorlunda nu, eller har jag bara glömt hur man gör? jaja OT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in