2006-11-26, 19:05
Medlem
ja gillar inte att man kan kolla på folks gamla inlägg.. kan ja inte ta bort mina gamla tänk om nån kommer på vem jag är o börjar läsa alla inlägg.. inte för ja har nåt speciellt men ändå fan jobbigt
Citera
2006-11-26, 19:32
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Inga inlägg tas bort om de inte bryter mot någon regel. Det handlar om att tänka efter innan man postar. Lagt kort ligger.

Obs, så var det iaf på den tiden jag moddade, jag tror inte att det har ändrats.
Citera
2006-11-26, 19:38
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Inga inlägg tas bort om de inte bryter mot någon regel. Det handlar om att tänka efter innan man postar. Lagt kort ligger.

Obs, så var det iaf på den tiden jag moddade, jag tror inte att det har ändrats.

Nej, ingen ändring - skulle ju se idiotiskt ut om folk började plocka bort sina inlägg från diskusioner.

Som 47:an skrev, tänk efter före.
Citera
2006-11-26, 19:40
Medlem
micaeles avatar
Skriv ingenting som du inte kan stå för i 'verkligheten'. Om du redan nu har sådana här tankar kanske du borde fundera på om du ska fortsätta ventilera dina åsikter här?
Citera
2006-11-26, 20:15
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Skriv ingenting som du inte kan stå för i 'verkligheten'.

precis sen orka bry sej typ.
själv bryr jag mej inte så jäkla mycke om nån jag känner skulle få reda på vem jag är och ändå skrivit ett å annat inlägg som kan ses som "känsligt", kan dom jag känner inte ta det kan man ifrågasätta om dom verkligen ska fortsätta få va "vänner"
Citera
2006-11-26, 20:25
Medlem
Z4Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangook
ja gillar inte att man kan kolla på folks gamla inlägg.. kan ja inte ta bort mina gamla tänk om nån kommer på vem jag är o börjar läsa alla inlägg.. inte för ja har nåt speciellt men ändå fan jobbigt
Seriöst, antingen så håller du dig anonym eller så skriver du inte något du kommer att ångra

Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
tänk efter före
Okej...
Citera
2006-11-26, 20:33
Medlem
aha ja tänkte inte så långt.. tänkte mera på när man går in på någons profil o kan kolla på alla olika inlägg.. just den funktionen ja ogillar.. klart inläggen ska va kvar i forumen..
Citera
2006-11-26, 20:34
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
aha ja tänkte inte så långt.. tänkte mera på när man går in på någons profil o kan kolla på alla olika inlägg.. just den funktionen ja ogillar.. klart inläggen ska va kvar i forumen..

Den funktionen är ju lysande. Hittar man en intressant debattör kan man där gå in och kolla var han eller hon skrivit tidigare.
Citera
2006-11-26, 20:47
Medlem
ni tror ni är så jävla smarta
aja jag låter er väl behålla den funktionen
Citera
2006-11-26, 20:48
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
aja jag låter er väl behålla den funktionen

Tack så hemskt mycket, blev lite orolig först
Citera
2006-11-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Tack så hemskt mycket, blev lite orolig först
Citera
2006-11-26, 20:52
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
handlar inte om hur smart man är utan om nåt så grundläggande som sunt förnuft.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in