Hannes hade inte tagit kokain när han gjorde det, han hade inte blazat, han hade inte druckit, jag vet inte varför han gjorde det, men jag vet att han inte gjorde det för att han var påverkad eller för att han hade tråkigt!
Jag var med i bilen när han krockade, och han hade druckit och rökt.
Efter krocken sa han åt oss andra att "Baila nu vafan, jag tar smällen", sen tog han upp en cigg och tände den, lutade sig mot bakluckan och började fiffla med mobilen.
Ang. hans kretsar; Han var inte med i samma umgänge som Simon S***sk, han har alltid varit trevlig mot alla, visst har han knarkat, men det är ju inte heroin eller kokain han har hållit på med, cannabis är det, och vad fan ni än har hört så kan jag lova att cannabis är ingen drog som man blir aggressiv av, tvärtom
Hans föräldrar var strikta, JÄVLIGT strikta, men aldrig orättvisa, och hur konstigt det än låter så är Hannes en smart kille, han visste själv när han gjort fel, och han visste att han förtjänade skäll, när han fick det
Jag finner ingen annan förklaring än att han måste ha snäppt:/
Han ringde mig i torsdags natt, jag vet att han hade gjort det då, jag vet bara inte om han nyss hade gjort det eller om han gjorde det flera timmar tidigare.
Men vet att han lät glad och trevlig, jag frågade vadfan han hade tagit, och han sa "Ingenting, men det är en grejj som har gett mig årets kick

"
och även om han ljög, och att han faktiskt tagt något, så tycker man han på något sätt borde ha sänt signalerna att han hade gjort nått grovt, men nejdå
[IMG]http://img234.imageshack.us/img234/5482/dsc00070ig1.jpg[/IMG]
Bilden är på bilen som vi sladdade in i, jag och en till satt på sidan som det smällde på, och hannes och en till satt på andra sidan
\\ Hannes bästis
btw, Hej Fredrik^^,