2006-11-25, 20:13
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Googla på "revisionism kfi" för en massa torrents av detta lysande radioprogram:

With its 24-hour 50,000-watt signal, and enormous listening audience in the Los Angeles metropolitan area, KFI is easily the biggest talk-radio station on the west coast. And Ted O'Keefe and Mark Weber were scheduled for a live in-studio debate with Aaron Breitbart, senior researcher from the Los Angeles-based Simon Wiesenthal Center. Breitbart chickened out at the last minute, so for over 2 hours — from 7:30 PM until 10:00 PM — on the evening of December 17, 1990, roughly a million KFI listeners from as far away as Oregon and Texas got an unforgettable dose of history in accord with the facts. This is probably the most effective case for Holocaust revisionism ever carried over the airwaves.

Det är intressant att höra hur Weber och O'Keefe behåller sitt lugn, medan programledaren tappar fattningen titt som tätt. Och att han - liksom de som ringer in till programmet - har så in i helvete svårt att lyssna till vad som verkligen sägs av revisionisterna. Mönstret känns igen...
Roligast är väl kvinnan som ringer in till programmet, kritiserar som fan och tror att Auschwitz ligger i Tyskland...

(Vet inte om det är tillåtet att posta en rapid share-länk till programmet i mp3-format här? Om inte så kan länken fås av mig via PM. Om det är tillåtet med rapid share-länk så säg gärna till så länkar jag direkt här i tråden.)
Citera
2006-11-26, 10:00
Medlem
Ja, den var bra. Jag fäste mig också vid han som ringde menade sig ha varit inne i en nyligen använd gaskammare i Dachau!? De talades om att Simon Wiesenthalinstitutet kunde komma med ett genmäle. Det skulle vara intressant att höra. Vet du om de utnyttjade den möjligheten?
Citera
2006-11-26, 20:45
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
on the evening of December 17, 1990

Tala om gamla nyheter... diskuterades för 16 år sedan...
Citera
2006-11-26, 21:16
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar111
De talades om att Simon Wiesenthalinstitutet kunde komma med ett genmäle. Det skulle vara intressant att höra. Vet du om de utnyttjade den möjligheten?
Nja, vet inte riktigt... Det finns någon liknande "dispyt" där icke-revisionister kommit med svar efter en debatt, tror Weber var inblandad även den gången, men hur det är i just det här fallet vet jag inte.
Citera
2006-11-26, 21:17
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Tala om gamla nyheter... diskuterades för 16 år sedan...
Och?
Har du ens lyssnat på inslaget?
Citera
2006-11-26, 21:29
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackie_lawless
Har du ens lyssnat på inslaget?

Varför skulle jag göra det?

Har du läst vad O'Keefe har skrivit om Mark Weber och Greg Raven?
Citat:
On June 14, 2001, President Raven informed the staff that the Liberty Lobby would soon be bankrupt, and that LSF/IHR was prepared to sell a key Liberty Lobby asset, the Spotlight mailing list, to the highest bidder. He mentioning two possible buyers: the Anti-Defamation League and the Church of Scientology. When I protested that such a sale would badly damage IHR’s reputation, Raven defended it on the grounds that LSF/IHR’s "current situation is not sustainable," that without selling the list to ADL "the IHR has no future."
http://www.vho.org/GB/c/TOK/Whistleblower.html

Är du prenumerant? Vilka 'judar' de är, dessa revisionister...
Citera
2006-11-27, 07:55
Medlem
Goggens avatar
Posta länken.
Citera
2006-11-27, 20:59
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Posta länken.
Ja va fan... pentry postar ju sina inspelningar av radioprogrammet Rockbox i Musik-forumet utan repressalier från moderatorerna, så då utgår jag ifrån att det är lugnt med den här inspelningen också:
http://rapidshare.com/files/4799784/...1990_.mp3.html
Citera
2006-11-27, 21:06
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Varför skulle jag göra det?
Det säger väl det mesta om din inställning till kunskap...
Citat:
Har du läst vad O'Keefe har skrivit om Mark Weber och Greg Raven?
http://www.vho.org/GB/c/TOK/Whistleblower.html

Är du prenumerant? Vilka 'judar' de är, dessa revisionister...
Nej, jag är inte prenumerant.
Och ja, det var faktiskt ganska lustigt (fastän jag inte vet exakt vad denna Spotlight list är för något), men vad har det med topic att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in