2006-11-26, 19:11
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Ghandi, har du körkort och fast inkomst?

Har KK, men ingen direkt "fast" inkomst som e samma o kommer vis samma tid varje månad....men är ekonomin behöver jag inte oroa mig för. Alls.
Citera
2006-11-26, 20:56
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensuellQ
Det var män i min ålder kring 45, ofta nyskilda eller singel sen ett par år tillbaks, kalvar på grönbete eller inbitna ungkarlar som bara var där för att skaffa sig one night stands utan att behöva bjuda på något.

Okej, jag tror jag förstår typen. Definitivt en faktor bakom företeelser som feminismen.
Citera
2006-11-26, 21:01
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Har KK, men ingen direkt "fast" inkomst som e samma o kommer vis samma tid varje månad....men är ekonomin behöver jag inte oroa mig för. Alls.

Jaha, du är kriminell. Ja, i så fall är det väl meningslöst att tillägga något.
Citera
2006-11-27, 09:18
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Jaha, du är kriminell. Ja, i så fall är det väl meningslöst att tillägga något.

Förstår jag dig rätt om du påstår att jag är kriminell ?

Du vet att man kan ha tjänat "x" antal kronor tidigt som gör att man inte behöver jobba mer alls, utan pengarna jobbar för en o växer o man kan ta ut hur mycket man vill när det behövs.

Det enda som behövs är en bra produkt/affärsidé med patent, som sen större företag vill köpa för "X" antal kr.

typ som youtube.....

man kan vinna på/i spel oxå. ex. poker/lotta osv.

Att man har pengar betyder inte at man e kriminell, även ett sådant statement är typsikt svenskt, där e d fult o ha pengar, även om man inte flashar med det. Inte konstigt många med $$ lämnar sverige, både privata o företag.
Citera
2006-11-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Jag tycker att det är bra att du gör det.
Dom har väl sidor som SA där dom kan sköta sina affärer?

Tack.

Jag brukar även rapportera trådar här som berör piratkort. Handlar ju om att man stödjer forumet/communitiet man är på tycker jag.
Citera
2006-11-27, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Tack.

Jag brukar även rapportera trådar här som berör piratkort. Handlar ju om att man stödjer forumet/communitiet man är på tycker jag.

.. och när man hör någon på jobbet prata om piratkopierade program eller misstänker det så anämäler jag det till polisen med en gång. En gång så letade en kollega efter windows och undrade om jag hade det, sa inte ett ord utan ringde polisen med en gång, där fick han det svinet, och han bjöd jag på tårta. Fy fan.
Citera
2006-11-27, 21:19
Medlem
Måttligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwingkvack
.. och när man hör någon på jobbet prata om piratkopierade program eller misstänker det så anämäler jag det till polisen med en gång. En gång så letade en kollega efter windows och undrade om jag hade det, sa inte ett ord utan ringde polisen med en gång, där fick han det svinet, och han bjöd jag på tårta. Fy fan.

Snälla, säg att du bara glömde den ironiska smileyn...
Citera
2006-11-28, 08:27
Medlem
NoRestrictionss avatar
Har inte det här spårat ut lite grann?
Det var ju dold prostitution som skulle diskuteras....inte piratkopiering svarta pengar, piratkort och annat tjafs!
Citera
2006-11-28, 17:21
Medlem
Överliggarens avatar
Ghandi, jag ber om ursäkt om jag fick ett felaktigt intryck. Erfarenheter kan ibland ställa till det för en.

Piratkopierade Windows är väl inte att betrakta som särskilt kriminellt, det har väl större delen av Sveriges befolkning. Snarare är piratkopieringen ett tecken i miniskala på att den tekniska utvecklingen håller på att äta upp de kapitalistiska produktionsförhållandena.

EDIT: Mitt tangentbord kan inte stava till "pirat".
Citera
2006-11-28, 18:50
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ghandi, jag ber om ursäkt om jag fick ett felaktigt intryck. Erfarenheter kan ibland ställa till det för en.

nemas problemas
Citera
2006-11-28, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Måttlig
Snälla, säg att du bara glömde den ironiska smileyn...

Jag har en inramad bild av Henrik Pontén på mitt sängbord, kanske liiiiite sjukt men jag har alltid haft en förkärlek för moralens väktare.

Men åter till topic. Kontaktannonser innehåller till stor del prostitution. Jag råder folk att ta en titt själa, har man tur så hittar man kanske 0.5% äkta annonser ifrån tjejer. Resten är prostituerade eller bögar som vill se hetrokuk i webcam.
Citera
2006-12-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoRestrictions
Vad säger egentligen den här löjliga sexköpslagen om kontaktannonser som
-"Sensuell kvinna, 26, söker man med god ekonomi, gärna äldre"

Kan inte se annat än att det ska tydas som
-"Har du slantar får du knulla mig, skiter i om du är gammal!"

Eller har jag missuppfattat det hela?
det finns inte 1 enda kvinna som inte vill bli ekonomiskt oberoende vare sig dom är horor eller inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in