2007-03-26, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-X-X
Precis det här jag snackar om.
Ni för inga vettiga diskussioner, istället så har ni en väldig förmåga att komma till väldigt känsliga områden som man bara inte ska snacka om.
Zigenare från zigenien låt vara så att du älskar såsom alla andra människor bara det att du älskar fel saker här i livet.
Tänk på det här alltså det kommer bara skapa en massa onödiga problem annars om ni fortsätter.
Robert, Y är med dig

din lilla fjant du är inte ens den riktiga yamel..yamel har inte ens nåt konto på flashback han vet inte ens va flasback forum e för nåt så radera ditt konto innan nån raderar det åt dig
Citera
2007-03-27, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
Han är turkisk assyr; http://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrier (även om innehållet känns lite felaktigt och amatörmässigt)

Han är född i Turkiet men fortfarande Assyrier, förstår inte hur man kan vara Turkisk Assyrier, man kallar det inte Svensk Somalier när en neger är född här.
Citera
2007-04-02, 16:23
Medlem
Trollishs avatar
Precis det här jag snackar om.
Ni för inga vettiga diskussioner, istället så har ni en väldig förmåga att komma till väldigt känsliga områden som man bara inte ska snacka om.
Zigenare från zigenien låt vara så att du älskar såsom alla andra människor bara det att du älskar fel saker här i livet.
Tänk på det här alltså det kommer bara skapa en massa onödiga problem annars om ni fortsätter.
Robert, Y är med dig

Bästa jag läst idag.
Citera
2007-04-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
Han är född i Turkiet men fortfarande Assyrier, förstår inte hur man kan vara Turkisk Assyrier, man kallar det inte Svensk Somalier när en neger är född här.
Det är som termen finlandsvensk antar jag. Det finns ju kulturella och geografiska skillnader på mellan t.ex. irakiska och turkiska kurder, detsamma gäller assyrier. Varför skulle man inte skriva turkisk assyrier då?
Citera
2007-04-02, 23:46
Awaiting Email Confirmation
Den där dano har hållt sig borta mkt längre än vad folk trodde och han har som sagt kontakterna,pengarna,smartheten för att hålla sig borta en längre tid.
Men nu är det i alla fall Kennedy.A som styr och ställer OG tills vidare.
Citera
2007-04-03, 00:28
Bannlyst
Ja du KENNEDYANGERED! Låt han leka rommen av sig Dano han tinar nog fram i sinom tid, så han klarar av år han skall sitta sen!
Citera
2007-04-03, 00:43
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja du KENNEDYANGERED! Låt han leka rommen av sig Dano han tinar nog fram i sinom tid, så han klarar av år han skall sitta sen!
Varför skulle han sitta polisen har ingen koppling mellan honom och händelsen och han har väldigt goda skäl för att hålla sig borta just nu så det kommer till din stora besvikelse bli så att han kommer han kommer att frikännas för som det ser ut just nu så kommer han att bli det, om inte några andra bevis kommer fram.
Citera
2007-04-03, 02:34
Bannlyst
är det du på bilden som är K.A ??

Citat:
Ursprungligen postat av KENNEDYANGERED
Varför skulle han sitta polisen har ingen koppling mellan honom och händelsen och han har väldigt goda skäl för att hålla sig borta just nu så det kommer till din stora besvikelse bli så att han kommer han kommer att frikännas för som det ser ut just nu så kommer han att bli det, om inte några andra bevis kommer fram.

bara nyfiken ??
Citera
2007-04-09, 15:35
Bannlyst
Kan avslöja att Acar är i Turkiet och gör militärtjänst, han har ringt åklagaren och frågat om hon/han skulle lägga ner fallet, det skulle dom inte därför har han valt att stanna där tills allt lugnat ner sig.
Citera
2007-04-09, 16:32
Bannlyst
Citat:
Kan avslöja att Acar är i Turkiet och gör militärtjänst, han har ringt åklagaren och frågat om hon/han skulle lägga ner fallet, det skulle dom inte därför har han valt att stanna där tills allt lugnat ner sig.
hahahaha jo just det
Citera
2007-04-09, 18:11
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Citera
2007-04-09, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankCostello
Hur vet du det?

Jag behöver inte bevisa någonting, tror du mig inte får du helt enkelt vänta och se om jag hade rätt eller bara satt och ljög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in