2008-08-31, 11:33
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Har Pike torskat ett ben?

Japp.
Blev överkörd av tricken.
2008-08-31, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Jag hängde nere vid frysen några gånger under mitten på 90-talet, mest för att en kompis gillade dom killarna Fanns en kille som jobbade i "baren" som hette Fabbe, inte samma Fabbe som spelade i samma band som 19, det här var den andra Fabbe, någon som vet hur det gått för honom?

19 vet jag började knarka en hel del under den tiden, men jag har ingen aning hur det gick för honom.

Någon av er som var på "Decade to the fans" (tror det hette så), det var utanför Jakan ner mot Görveln, nästan vid gravgården, vid en mc-klubb? Jag var där och året var 1995.

Har för mig att han var kock,tror han bodde på söder..Senast jag hörde nått så jobbade han i typ fjällen el nå sånt!..

Ang 19 tror jag inte riktigt att han knarka en del..Kanske nån annan du tänker på?..

Jag var på den turnen som du nämner..Bla squadron spelade..Kommmer dock inte ihåg namnet på mcklubben..
2008-08-31, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pleyg
Har för mig att han var kock,tror han bodde på söder..Senast jag hörde nått så jobbade han i typ fjällen el nå sånt!..

Ang 19 tror jag inte riktigt att han knarka en del..Kanske nån annan du tänker på?..

Jag var på den turnen som du nämner..Bla squadron spelade..Kommmer dock inte ihåg namnet på mcklubben..

Okej, det där med 19 var iofs rykten, så det kanske inte alls var så.

Jaså, du spelade där Jag kanske vet vem du är då, jag dejtade en kille i ett av banden då
2008-08-31, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Okej, det där med 19 var iofs rykten, så det kanske inte alls var så.

Jaså, du spelade där Jag kanske vet vem du är då, jag dejtade en kille i ett av banden då

Nej,jag tror att det mest var rykten,han är ju iofs gammal punkare,men att han skulle pundat rejält har jag svårt att tro!..

Jag spelade där,utan jobbade..Detta var ju som du skrev 1995..Lever ett helt annat liv idag!.
2008-08-31, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pleyg
Jag spelade där,utan jobbade..Detta var ju som du skrev 1995..Lever ett helt annat liv idag!.

Ja, vem gör inte det

Alla gamla synder är förlåtna
2008-09-01, 00:54
Medlem
Fettogubbens avatar
Grymt intressant tråd måste jag säga! Eftersom jag inte ens levde under vissa perioder ni berättar om, så känner/kände jag ju ingen. Men trots det, så är det riktigt underhållande att lyssna på alla historier och "vad som hände sen"-berättelser.

Tack för en ypperlig trådstart!
2008-09-06, 14:46
Medlem
Felons avatar
ÖÖÖÖÖÖEEEEE

vem vet?
2008-09-06, 14:46
Medlem
Själv är jag en gammal bula ifrån Kungsängen runt 90talet.. familj och skötsamt jobb så jag har städat upp mig men tankarna finns kvar, och barnen genomgår en "rätt" uppfostran. Kan inte tänka mig den dagen om dotra kommer hem med abbdula ...

Resten från Kungsängen-Bålsta-Bro.. skulle vara kul att snacka lite .. var ju ett tag sen.
2008-09-16, 02:10
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Japp.
Blev överkörd av tricken.

Shit var det någon fight eller olyckshändelse? Trist i alla fall.....
2008-09-16, 08:12
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Shit var det någon fight eller olyckshändelse? Trist i alla fall.....

Olyckshändelse.
2008-09-17, 21:15
Medlem
Skankens avatar
Oi

Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Olyckshändelse.

Jag väcker Pike och det är en syn att se, det fula ludret vi visst fick mé, min drule svider verkar inte bra men könssjukdommar är smällar man får ta, dricker bira till frukost för att komma igång, dag är kort men natten är lång !! Vilket jävla liv man för, konstigt att man inte dör, tänk att kroppen pallar mé, men hur länge får man see, dagen efter och man är lite seg, vi drar några bira och sticker iväg och försöker förståss känga ner nån jävel som ville slåss, men när snuten kommer är vi nån annanstans, dom som bråkar med oss har ingen chans........
2008-09-18, 00:04
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Sen var det en kille med som tatuerade in en Stockholm Skins logga med kängor på sidan av huvudet. Kommer inte ihåg vad han hette.

Hade nöjet att få jobba med han ett kort tag, sen försvann han & jag vetefan var han tog vägen. Det sista jag hörde var att han strök med mitten 90-talet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in