2008-08-18, 13:24
Bannlyst
Finns det fler liknande sidor som www.spelarenan.se ? Orkar inte betala 9 kronor i veckan för att hamna i samma lag som de man är kompis med, särskilt med tanke på att jag inte lirar särskillt ofta.
Citera
2008-08-18, 18:51
Bannlyst
Hur få tag i dessa skins utan att betala?

http://cs-srpskacast.serbiangames.com/screenshoots.html

Hur får jag tag i dessa skins utan att behöva betala, finns det någon länk där det finns många olika skins att ladda ner?
Citera
2008-08-18, 20:03
Medlem
Arasalls avatar
När CS först kom var det inget jag brydde mig om, för då satt jag på ett gammalt hederligt modem. Men nu har jag en 10-årig son som har spelat CoD4på nätet hela sommarlovet och är jämrans trött på det, så jag tänkte att CS kanske kunde vara nåt för honom.

Jag har sett Orange Box i affären för 99:- - om jag köper det, får jag ett steamkonto då och kan ladda ner CS, eller hur är det? För det ingår inte i boxen, så mycket har jag sett.

Jag är nämligen själv sugen på att spela Portal, så isf kunde man slå två spel i en smäll, om man säger så.
Citera
2008-08-19, 00:22
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasall
När CS först kom var det inget jag brydde mig om, för då satt jag på ett gammalt hederligt modem. Men nu har jag en 10-årig son som har spelat CoD4på nätet hela sommarlovet och är jämrans trött på det, så jag tänkte att CS kanske kunde vara nåt för honom.

Jag har sett Orange Box i affären för 99:- - om jag köper det, får jag ett steamkonto då och kan ladda ner CS, eller hur är det? För det ingår inte i boxen, så mycket har jag sett.

Jag är nämligen själv sugen på att spela Portal, så isf kunde man slå två spel i en smäll, om man säger så.

Om du köper Orange Box får du inte CS, nej.
Du kan köpa det med samma steam-account och tanka ner till datorn, dock. ($9.99 för 1.6 och $19.99 för Source)
Citera
2008-08-19, 00:23
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harmynte_Harald
Finns det fler liknande sidor som www.spelarenan.se ? Orkar inte betala 9 kronor i veckan för att hamna i samma lag som de man är kompis med, särskilt med tanke på att jag inte lirar särskillt ofta.

r60.org är ju en. Inte riktigt samma sak, bara ladder och liga.
Citera
2008-08-19, 01:50
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasall

Ladda ner steam på www.steampowered.com så köper du det genom deras sida istället så kan du välja exakt vilka spel du vill ha.
Citera
2008-08-19, 01:55
Bannlyst
Citat:
Hur får jag tag i dessa skins utan att behöva betala, finns det någon länk där det finns många olika skins att ladda ner?
http://www.fpsbanana.com/
Citera
2008-08-19, 08:09
Medlem
sparv3ns avatar
Jag har samma fel som en annan i början av tråden, när jag ansluter till en viss server med en viss karta så stängs CS av utan felmeddelande eller någonting, har tagit bort alla .wad och .bsp osv och sedan laddat hem från servern jag försöker ansluta till men det stängs ändå ner när den ansluter. Hade samma fel på två olika datorer dessutom, samma steamkonto dock.
Citera
2008-08-19, 10:49
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nex112
haha! om du bara är ute efter singel player spelet så finns det faktiskt igen anledning att köpa!! Go for it!
Förutom det faktum att man bör stödja Valve eftersom deras spel är så jävla bra?
Citera
2008-08-19, 18:23
Bannlyst
Nåt har hänt med mitt cs, kan liksom inte gå åt sidorna när jag rör mig framåt, hjälp ! Vad har hänt
Citera
2008-08-19, 20:32
Medlem
nex112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shotta
Nåt har hänt med mitt cs, kan liksom inte gå åt sidorna när jag rör mig framåt, hjälp ! Vad har hänt

Så är det för mig också. antingen kan du försöka uppdatera tangentbordets drivrutiner (?) eller köpa nytt tangentbord. Bah.. jag har inte orkat bry mig, utan lärt mig spela med min dators handikapp -.-
Citera
2008-08-19, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nex112
Så är det för mig också. antingen kan du försöka uppdatera tangentbordets drivrutiner (?) eller köpa nytt tangentbord. Bah.. jag har inte orkat bry mig, utan lärt mig spela med min dators handikapp -.-

löste problemet, cl_forwardspeed 400 och cl_backwardspeed 400
inget nytt tangentbord här inte hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in