Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-31, 08:33
  #5449
Medlem
Stryp-Enoks avatar
Tack för svar. Är ett gammalt spel, Car Mechanic Simulator 2015. Är single player offline. Laddningstiderna uppstår när man ska ta in en ny bil i verkstan för reparation vilket man gör ofta. Är kanske något bättre trots allt nu men är jäkligt marginellt.

Men tack igen för svar. Var på väg att testa avinstallera steam helt och lägga in det på SSD disken. Slipper pröva det nu då, sparade tid.
Citera
2017-10-31, 10:59
  #5450
Medlem
SebastianIngrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stryp-Enok
Tack för svar. Är ett gammalt spel, Car Mechanic Simulator 2015. Är single player offline. Laddningstiderna uppstår när man ska ta in en ny bil i verkstan för reparation vilket man gör ofta. Är kanske något bättre trots allt nu men är jäkligt marginellt.

Men tack igen för svar. Var på väg att testa avinstallera steam helt och lägga in det på SSD disken. Slipper pröva det nu då, sparade tid.


Om du vill flytta spelet till en annan hårddisk så kan du göra det med följande mjukvara

http://www.traynier.com/software/steammover
Citera
2017-10-31, 11:03
  #5451
Awaiting Email Confirmation
Kan länka det jag gjorde. Mycket enklare metod. Det funkade för mig iallafall. Det är väl på ett sätt att du inte behöver ladda ner det spelet igen. Du behöver också inget program för att flytta spel. Finns alltid ett sätt utan att ladda ner program.


https://www.howtogeek.com/269515/how...ownloading-it/
Citera
2017-10-31, 12:36
  #5452
Medlem
Analretendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianIngrosso
Om du vill flytta spelet till en annan hårddisk så kan du göra det med följande mjukvara

http://www.traynier.com/software/steammover

Steam har en inbyggd funktion för att flytta spel till andra foldrar.
Citera
2017-11-23, 19:41
  #5453
Medlem
Necrotrusts avatar
Så det ena ledde till det andra och jag skrev från ett steamkonto angående ett annat.
Det vill säga, uppgav alla ursprungliga kortuppgifter för att återfå det konto som blivit kapat.

Vad gör steam support?
Reset på kontot jag skriver ifrån. Alltså vad fan händer? XD
Citera
2017-11-26, 20:51
  #5454
Medlem
Necrotrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrotrust
Så det ena ledde till det andra och jag skrev från ett steamkonto angående ett annat.
Det vill säga, uppgav alla ursprungliga kortuppgifter för att återfå det konto som blivit kapat.

Vad gör steam support?
Reset på kontot jag skriver ifrån. Alltså vad fan händer? XD


Och 9 meddelanden senare är problemet faktiskt löst. Phew.
Citera
2017-11-27, 21:26
  #5455
Medlem
troyanhorsefinders avatar
Lirade CS 1.6 idag och det känns som att jag har slösat tid, samtidigt som det är tråkigt att man endast har CS 1.6 att lira eftersom Dice stängt ner BF2. Är det inte konstigt att Dice förstör sitt egna spel BF2 så att vi bara har CS 1.6 kvar?
Fungerar COD4 fortfarande att lira online?
Citera
2017-11-29, 13:56
  #5456
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troyanhorsefinder
Lirade CS 1.6 idag och det känns som att jag har slösat tid, samtidigt som det är tråkigt att man endast har CS 1.6 att lira eftersom Dice stängt ner BF2. Är det inte konstigt att Dice förstör sitt egna spel BF2 så att vi bara har CS 1.6 kvar?
Fungerar COD4 fortfarande att lira online?
BF2 går fortfarande att spela online, sök på Google och du kommer hitta
Citera
2018-01-12, 16:43
  #5457
Medlem
kukflashs avatar
Varför är mina favorit-servrar borta...? Hur får jag tillbaka dom?

edit:csgo
Citera
2018-01-28, 17:03
  #5458
Medlem
Någon som vet om det finns något sätt att se privata steam profiler? Dvs kunna se de som oprivata?
Citera
2018-01-30, 04:10
  #5459
Medlem
Klarar min data global offensive? Har en lenovo ideapad 500 med AMD A 10. Kan inte så mycket om data det är en lapptop. Får bara 30 fps typ laggar
Citera
2018-02-02, 09:15
  #5460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Någon som vet om det finns något sätt att se privata steam profiler? Dvs kunna se de som oprivata?
Inte vad jag vet. Enda sättet är väl att bli vän med personen och hoppas att profilen är satt som privat utåt men att vänner får se den.

Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Klarar min data global offensive? Har en lenovo ideapad 500 med AMD A 10. Kan inte så mycket om data det är en lapptop. Får bara 30 fps typ laggar
AMD A10, beroende på vilken det är bör duga till CSGO. Får du bara 30 fps antar jag att du inte har något grafikkort och då kommer de flesta spel vara en pina att köra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback