2012-08-04, 23:10
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckTheWhat
FInns det någon bra svensk server utan en massa jävla tjafs som wc3 server och där dom bara kör skitbanan dust 2,, Söker efter en med random maps.
Kolla spelarenan.se! Du måste registrera dig på hemsidan men det är gratis och det finns det lite goa publicservrar. Är tyvärr inte så homogent som det var för några år sedan utan det finns lite rumäner och sådant löst folk också.
Citera
2012-08-05, 21:37
Medlem
Kolonns avatar
Nu behöver jag seriöst hjälp! Hela steam kan suga min jävla kuk!

Programmet funkar inte. Har installerat om HELA JÄVLA programmet men ändå vill skiten inte fungera. Sen att hemsidan suger kuk gör inte saken bättre. Först måste man ha en jävla aktiveringskod bara för att det ska fungera. Att logga in på affären funkar men varför kan jag inte logga in på det jävla forumet!?!?! Den säger att det är fel lösenord!!

http://forums.steampowered.com/forums/
Citera
2012-08-08, 20:47
Medlem
Nu har jag ett stort problem! När jag försöker ansluta till dom flesta servrar så kraschar spelet å jag får upp texten "File read failure". Allt har flutit på fint tills igår då de kraschade. Sen får jag upp de där meddelandet varje gång jag försöker joina en server. Nån som vet vad problemet är? Har redan testat ta bort alla maps och modeller i mappen men inget funkar.
Citera
2012-08-09, 13:34
Bannlyst
Omformaterade om datorn igår. När jag försöker logga in på steam så har dom det här jävla "steam guard". Jag måste tydligen skriva in någon kod som jag fått på min varitify-email.

Men jag kommer inte ihåg vad det var för konto som jag valde att ha som varitify-konto. Och jag kommer defenitivt inte ihåg lösenordet till det.

Skrev ett mail till deras support igår men dom har inte svarat....

Finns det något sätt att gå runt det hära "steam guard" tjaffset?
Citera
2012-08-09, 21:37
Medlem
någon annan som har problem att logga in på sitt konto atm? loggade ut på mitt, sen kunde jag inte komma in igen pga. "steam is having some trouble connecting to steam servers" -.-

Men kan logga in på min brorsas konto utan problem :C WTF ;(!!!!!
Citera
2012-08-10, 12:06
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka500
Omformaterade om datorn igår. När jag försöker logga in på steam så har dom det här jävla "steam guard". Jag måste tydligen skriva in någon kod som jag fått på min varitify-email.

Men jag kommer inte ihåg vad det var för konto som jag valde att ha som varitify-konto. Och jag kommer defenitivt inte ihåg lösenordet till det.

Skrev ett mail till deras support igår men dom har inte svarat....

Finns det något sätt att gå runt det hära "steam guard" tjaffset?

Det finns till för att du inte skall kunna gå runt det.

Så mer eller mindre NEJ
Citera
2012-08-10, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Det finns till för att du inte skall kunna gå runt det.

Så mer eller mindre NEJ
Då är det ju värdelöst! Dessutom så har deras support inte svarat änn, det var ju 2 dagar sedan jag skicka iväg mailet....
Citera
2012-08-10, 18:27
Medlem
jiddishs avatar
Citat:
Då är det ju värdelöst! Dessutom så har deras support inte svarat änn, det var ju 2 dagar sedan jag skicka iväg mailet....
Sjukt seg kan dom vara ibland, se till att byta email efter detta bara. Men dom ger dig svaret, skicka ett till mail ganska konstigt att det gått 2 dagar faktiskt.
Citera
2012-08-10, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jiddish
Sjukt seg kan dom vara ibland, se till att byta email efter detta bara. Men dom ger dig svaret, skicka ett till mail ganska konstigt att det gått 2 dagar faktiskt.
Ja, om dom bara kunde skriva vilken mail dom skickat koden till från första början så hade det varit lite okej...

Följande står i rutan.
Hello!

We see you're logging in to Steam from a new browser or a new computer. Or maybe it's just been a while...
As an added account security measure, you’ll need to grant access to this browser by entering the special code we’ve just sent to your email address at hotmal.com.

Men om man har typ 5 stycken email-konton då?
Senast redigerad av gurka500 2012-08-10 kl. 20:00.
Citera
2012-08-10, 21:48
Medlem
immenses avatar
nån som fått betan?
Citera
2012-08-11, 15:07
Medlem
jiddishs avatar
Citat:
Ja, om dom bara kunde skriva vilken mail dom skickat koden till från första början så hade det varit lite okej...

Följande står i rutan.
Hello!

We see you're logging in to Steam from a new browser or a new computer. Or maybe it's just been a while...
As an added account security measure, you’ll need to grant access to this browser by entering the special code we’ve just sent to your email address at hotmal.com.

Men om man har typ 5 stycken email-konton då?
Skicka personuppgifter sedan ger du dom en email du har tillgång till
Citera
2012-08-11, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jiddish
Skicka personuppgifter sedan ger du dom en email du har tillgång till
Gjort det
Senast redigerad av gurka500 2012-08-11 kl. 16:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in