2011-05-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAAxel
Det är inte så att du använder trådlöst internet?

Om du skriver in net_graph 3 i console och kollar på fps värdena där, visar de 99-100?

Nope, trådlöst internet används inte här. Och ja, fpsen hoppar mellan 99-100. Spelat skitspelet i ca. 4 år nu och funderar på att seriöst ge upp om inte mitt lagg slutar. Hållt på i 2 månader nu och jag har inte kunnat fixa de än
Citera
2011-05-25, 19:21
Medlem
RAAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexier
Nope, trådlöst internet används inte här. Och ja, fpsen hoppar mellan 99-100. Spelat skitspelet i ca. 4 år nu och funderar på att seriöst ge upp om inte mitt lagg slutar. Hållt på i 2 månader nu och jag har inte kunnat fixa de än

Kanske känns lite jobbigt.. men att formatera datorn då? Installera om alla drivrutiner osv?
Om det inte fungerar efter det så vet jag inte vad.
Citera
2011-05-25, 19:25
Medlem
Citat:
Kanske känns lite jobbigt.. men att formatera datorn då? Installera om alla drivrutiner osv?
Om det inte fungerar efter det så vet jag inte vad.
Redan gjort, fan blir så lack på skit spelet. Min choke ligger på allt från 1-10 och äger mig
Citera
2011-05-25, 19:33
Medlem
RAAxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexier
Redan gjort, fan blir så lack på skit spelet. Min choke ligger på allt från 1-10 och äger mig

Fast det lät lite konstigt det du skrev om att du laggar mer med låg ping än hög?
Det kanske är nått skit med ditt internet?

Har för mig att man kan ringa till sin leverantör och be dem ta bort ett "pingfilter", vad det nu är, som tydligen kan bli ett problem för en del
Citera
2011-05-25, 19:35
Medlem
Citat:
Fast det lät lite konstigt det du skrev om att du laggar mer med låg ping än hög?
Det kanske är nått skit med ditt internet?

Har för mig att man kan ringa till sin leverantör och be dem ta bort ett "pingfilter", vad det nu är, som tydligen kan bli ett problem för en del
Dags att ringa min leverantör och se vad dom säger, tack för hjälpen
Citera
2011-05-25, 20:46
Medlem
LaZZi3s avatar
Lånar tråden lite om det är okey, har en liten fundering!
Jag sitter med steam och CS1.6 sitter nu och drar ner CS till 2 andra datorer (inget steam) Kommer detta att funka o köra lan med?? Eller kommer det bli några problem??
Citera
2011-05-27, 19:15
Medlem
glasbords avatar
nån som lirar 1.5 längre hehe? jag har börjat göra det igen men det är dåligt med folk som lirart.
Citera
2011-05-28, 13:52
Medlem
HJÄLP!!!
När jag dubbelklickar på steam-ikonen kommer detta meddelande upp: http://imageshack.us/photo/my-images/811/steamerror.png/ vad ska jag göra
Citera
2011-05-28, 18:53
Medlem
kan någon hjälpa mej plixor?

hittar inga servrar nästan.

Har köpt version, det har med routern att göra, men har ingenaning om hur jag fixar det.
Citera
2011-05-28, 19:03
Medlem
Roadblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viiggeee
HJÄLP!!!
När jag dubbelklickar på steam-ikonen kommer detta meddelande upp: http://imageshack.us/photo/my-images/811/steamerror.png/ vad ska jag göra
Starta om datorn och kör steam igen.
Googla på felmeddelandet
Som sista utväg kan du installera om steam.
Citera
2011-05-28, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadblock
Starta om datorn och kör steam igen.
Googla på felmeddelandet
Som sista utväg kan du installera om steam.
redan gjort de första två, och om jag installerar om steam, försvinner mina favoritservrar o history o sånt då?
Citera
2011-05-28, 19:28
Medlem
Roadblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viiggeee
redan gjort de första två, och om jag installerar om steam, försvinner mina favoritservrar o history o sånt då?
Jag har inte gjort det själv, men det kommer de säkert göra. SKriv upp dem bara så kan du söka rätt på dem igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in