Citat:
Ursprungligen postat av barncoaching32
Jag har ett litet udda problem som jag skulle vara ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig att rätta till. Det är nämligen så att jag bara får fram rumänska och ryska servers när jag söker..
Vad har jag gjort för fel??
tacksam för svar
Har exakt samma problem. Har tidigare kunnat lira cs utan några som helst problem. Härom veckan isntallerade jag det igen och nu har jag stora problem. Dels hittar jag knappt några servrar, max 200 varav 170 är ryska där jag pingar 50. Ett annat problem, och detta är det som oroar mig mest, är att cs verkar förstöra min internetanslutning. Det händer ganska ofta när jag spelar cs att internet dör och jag disconnectas. Det är inte bara kontakten till cs som försvinner, kan inte gå ut på nätet alls efter detta har hänt. Ofta kommer det igång igen efter någon minut bara och då kan jag spela ett tag till (tills det händer igen). Detta problem uppstår på såväl ryska pub-servrar som på playnation osv.
Jag använder mig av en router (Belkin F5d9320-4), men har den kopplad med internetsladd till datorn så använder inte det trådlösa nätverket.
Vad är det som orsaker problemet? Har det någonting med portarna att göra? tacksam för svar!