2011-11-14, 16:12
Medlem
danzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Fixade CSS idag, i alla fall så vägrar det starta. Det enda som händer är att i Aktivitetshanteraren startar hl2.exe och ligger och tuggar på allt mellan 5k kB's till 25k kB's. Kollar jag på min friendslista så står det att jag spelar. Men spelet startar aldrig.

FIX

Steam>starta steam som administratör

problem solved
Citera
2011-11-14, 20:13
Medlem
barncoaching32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barncoaching32
Jag har ett litet udda problem som jag skulle vara ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig att rätta till. Det är nämligen så att jag bara får fram rumänska och ryska servers när jag söker..

Vad har jag gjort för fel??

tacksam för svar

Snälla, någon??????????????????
Citera
2011-11-15, 17:21
Medlem
LordChesterfields avatar
Citat:
Jag har ett litet udda problem som jag skulle vara ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig att rätta till. Det är nämligen så att jag bara får fram rumänska och ryska servers när jag söker..

Vad har jag gjort för fel??

tacksam för svar

Har exakt samma problem. Har tidigare kunnat lira cs utan några som helst problem. Härom veckan isntallerade jag det igen och nu har jag stora problem. Dels hittar jag knappt några servrar, max 200 varav 170 är ryska där jag pingar 50. Ett annat problem, och detta är det som oroar mig mest, är att cs verkar förstöra min internetanslutning. Det händer ganska ofta när jag spelar cs att internet dör och jag disconnectas. Det är inte bara kontakten till cs som försvinner, kan inte gå ut på nätet alls efter detta har hänt. Ofta kommer det igång igen efter någon minut bara och då kan jag spela ett tag till (tills det händer igen). Detta problem uppstår på såväl ryska pub-servrar som på playnation osv.

Jag använder mig av en router (Belkin F5d9320-4), men har den kopplad med internetsladd till datorn så använder inte det trådlösa nätverket.

Vad är det som orsaker problemet? Har det någonting med portarna att göra? tacksam för svar!
Citera
2011-11-19, 18:33
Medlem
Gantss avatar
Varför fuckar steam upp för mig? När jag försöker logga in så fryser hela fönstret och jag måste stänga av programmet via aktiveringshanteraren. När jag väl kommer inte och ska spela TF2 så fryser den och jag måste göra om samma procedur igen!

Någon som vet varför den gör så här mot mig och segar sig?
Citera
2011-11-20, 18:07
Medlem
Kan jag på något sätt spela utan svarta kanter med upplösningen 800x600?
Citera
2011-11-22, 14:24
Medlem
Citat:
Snälla, någon??????????????????

Inte säker på att detta hjälper men det finne en möjlighet.

I steam-settings ska du kunna välja region. Många har tidigare fått nederländerna som original här, pröva ändra till sweden. Det är alltså steam-settings, inte inne i cs
Citera
2011-11-25, 06:49
Medlem
barncoaching32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevietheTV
Inte säker på att detta hjälper men det finne en möjlighet.

I steam-settings ska du kunna välja region. Många har tidigare fått nederländerna som original här, pröva ändra till sweden. Det är alltså steam-settings, inte inne i cs

Funkar inte det heller, det var redan Sweden satt men ja testade att byta för att sedan byta tillbaka men fortf samma resultat, enbart rumänska servers..
Citera
2011-11-25, 14:12
Medlem
Citat:
Funkar inte det heller, det var redan Sweden satt men ja testade att byta för att sedan byta tillbaka men fortf samma resultat, enbart rumänska servers..
Det har med din router att göra, den begränsar antalet inkommande anslutningar till ditt nät, pröva att stänga av "Ip Flooding" och liknande settings som möjligen kan blockera steam master listorna.
Citera
2011-11-29, 10:22
Medlem
Lätt som en plätt! Steam äger för övrigt rent allmänt i sig själv oxå må jag säga...
Citera
2011-11-29, 18:24
Medlem
tjena har en fråga angående cs 1.6 när jag å mina polare ska lira en pcw så kommer alla in på servern utan jag! dom säger pw jag skriver pw men det står incorrect. så ibland funkar det att byta nick då kommer jag in 2 ggr av 10 men oftast funkar det inte att byta nick. har inte caps skriver inte fel och jag har testat att skriva ip + pw i console direkt inget funkar. vad ska man göra för att kunna spela på servrar med pw på!?
Citera
2011-12-01, 22:44
Medlem
dismembers avatar
jag laddade ner cs 1,6 för att jag ville pröva om det var så häftigt som jag vill minnas att det var. Tanken var att bara lira det via lan.

Så på första datorn gick allting helt perfekt, (Win 7) men på den andra, också Win 7, så går det att installera men det kommer inte fram någon .exe fil. Alla filer verkar finnas där men inte startfilen. vad kan tänkas vara fel?

Någon som kan hjälpa till kanske?
Citera
2011-12-02, 22:22
Medlem
Jag har gjort en egen dedicated server på steam. Men jag kommer inte in på den själv. kommer upp "Retrying to connect"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in