2011-10-22, 15:21
Medlem
jacoooops avatar
Jag får connection problem nästan hela tiden när jag är inne på en server i CS, fastän mitt internet fungerar utmärkt (skype fungerar under tiden + alla servrar kommer fram när jag direkt refreshar favourites) Jag kan reconnecta på en gång efteråt men får sedan en connection problem igen. Aningen tröttsamt, någon som kan lösning - fel rates osv osv?
Citera
2011-10-23, 01:03
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Eller g2play.net, de är oftast billigast av alla.

Japp, instämmer.

Har dock aldrig testat handla därifrån själv, har du?
Senast redigerad av r0land 2011-10-23 kl. 01:06.
Citera
2011-10-23, 01:49
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Japp, instämmer.

Har dock aldrig testat handla därifrån själv, har du?
Japp, har köpt både Black Ops och Portal 2 därifrån. Typ halva priset om man jämför med Steam.
Citera
2011-10-23, 13:37
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Japp, har köpt både Black Ops och Portal 2 därifrån. Typ halva priset om man jämför med Steam.

Härligt. Och man får CD-keyn med en gång antar jag. Tack för informationen
Citera
2011-10-23, 14:32
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Härligt. Och man får CD-keyn med en gång antar jag. Tack för informationen
Ja Portal 2 fick jag direkt i mailen, Black Ops tog lite längre tid men det var för att jag förbokade till releasedagen och det var så många som ville ha. Men kan iaf starkt rekommendera sidan.
Citera
2011-10-24, 17:43
Medlem
Om jag köper ett fysiskt Steam spel och lägger till produktkoden i Steam, vad händer då om jag blir bannad på Steam? Kan jag då köra på som vanligt genom att avinstallera Steam sen installera om spelet med skivan? Eller cd-keyn blir låst till Steam så att man aldrig kan köra online igen typ?

Undrar detta då jag har sett många blivit bannade för fusk fast att dom inte har fuskat så kan vara bra att veta.
Citera
2011-10-24, 18:04
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werewolf88
Om jag köper ett fysiskt Steam spel och lägger till produktkoden i Steam, vad händer då om jag blir bannad på Steam? Kan jag då köra på som vanligt genom att avinstallera Steam sen installera om spelet med skivan? Eller cd-keyn blir låst till Steam så att man aldrig kan köra online igen typ?

Undrar detta då jag har sett många blivit bannade för fusk fast att dom inte har fuskat så kan vara bra att veta.
CD-keyn låser sig till ditt Steam-konto och om du blir bannad kan du inte längre spela på servrar som är VAC secure.

F.ö. så är det väldigt ovanligt att någon blir VAC-bannad utan att ha fuskat, de flesta gånger är det bara ren lögn.
Citera
2011-10-29, 15:18
Medlem
presarios avatar
När jag ska spela counter strike 1.6 så kan jag inte sikta till höger eller vänster men upp och ner går bra, så hur fixar jag detta ?
Citera
2011-10-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av presario
När jag ska spela counter strike 1.6 så kan jag inte sikta till höger eller vänster men upp och ner går bra, så hur fixar jag detta ?
ingen expert på cs men prova kolla i dina inställningar för siktet eller vad det nu heter, blev förresten sugen på lite cs nu när jag såg detta
Citera
2011-10-29, 15:25
Medlem
En fråga om VAC här nu bara. Jag har inte tänkt hacka eller nåt men min polare och jag började fundera på om man t.ex hackar och blir VAC-bannad när man lirar CS, blir man då också bannad från VAC-securade servrar på t.ex TF2 då också?
Citera
2011-10-29, 16:41
Medlem
presarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
ingen expert på cs men prova kolla i dina inställningar för siktet eller vad det nu heter, blev förresten sugen på lite cs nu när jag såg detta
Har kollat inställningar nu och problemmet är kvar :/
Citera
2011-10-30, 11:46
Medlem
danzos avatar
Cs 1.6

Tjenare, tänkte byta C4LED till blått eller vitt (vet inte vilket av dom än)
Kör just nu på EAC och tänkte fråga

1. I vilket folder ska c4ledin?
2. Eftersom EAC (playnation.se) inte kör med VAC så blir det ingen ban? (vill försäkra mig, om någon vet)

Citat ur regelboken:

MvH // Danzo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in