2009-02-17, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ralle--b
Undrar om någon kan lista dom bästa console-cheatsen och cheats som inte är sk "nedladdningsbara" cheats, självklart med sv_cheats 1 på.. Jag kan ju typ sånna som: r_drawothermodels, noclip (lite väl mkt cheat) o dyl. Jag kör även med cl_crosshairscale 999999, vilket gör siktet lika stor som en ^ <-- på skärmen, som är riktigt gött
Kör även med skins till scout som gör att man ser en laserstråle och en laserprick när man kör noScope
Tack på förhand!

cl_bob kan man fuska med lite. Man kan ställa in typ.. cl_bob 2, eller någonting i den stilen, vilket gör att den punkten som man ser ifrån sitter en bit högre upp än vad huvudet på modellen gör, så om du står vid en låda så kan du se vad som är framför den lådan medans de personerna som är framför lådan inte kan se dig.
Citera
2009-02-18, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr33k
nej
P12 som försöker få upp sin status genom att frenetiskt posta onödiga kommentarer.
Stick härifrån om du inte har något vettigt att säga till om angående tråden eller folks frågor.
Citera
2009-02-19, 02:01
Medlem
800x600 med wide screen?

Har inte spelat CS (1.6) på länge och sitter numera på en wide screen. Skulle vilja köra 800x600 fullscreen med svart på sidorna för att fylla ut eller något i den stilen. Kör 1680x1050 i windows.

Sen jag började lira igen har jag även fått sprakande ljud, endast i CS.
Citera
2009-02-20, 18:29
Medlem
Skalas avatar
Har ett problem, Har alltid legat på 100 fps när jag lirar. Alltid haft 'Virtual Sync' avstängt. Så det är inte det som är problemet.

För 2 veckor sen tillbaka så sjönk min fps till 60 och laggar något extremt jämfört med innan.

Vad kan det vara för fel?
Citera
2009-02-21, 19:01
Medlem
Methones avatar
Viktigt, startar en tråd snart!

Har ett problem med Counter-strike. Inte steam utan snarare hl.exe. Går in på steam, trycker på cs, spelet startar men inget händer förutom en svart skärm och jag blir tvungen att stänga av datorn manuellt.

Har installerat om via steam och startat om datorn med funkar ej.
Fick upp en ruta någon gång att directGL eller vad det heter inte funkade eller nåt, minns inte (har dock bara kommir upp en gång) Fattar inte vad problemet är.

Varje gång jag får starta om datorn har brandväggen lagt till hl.exe samt andra tillhörande filer i "pending files" lista (comodo firewall). markerar filerna och lägger dem i "my safe files" vilket betyder att brandväggen ska komma ihåg dom som säkra. Har också lagt till steam i undantag i comodo. Windows brandvägg avstängd, använder den inte.

CS har funkat innan och jag spelar via spelarenan.se, fattar inte varför det inte funkar längre!

edit: stänger av brandväggen nu för att se om det funkar... brb
mVH
Citera
2009-02-21, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methone
Har ett problem med Counter-strike. Inte steam utan snarare hl.exe. Går in på steam, trycker på cs, spelet startar men inget händer förutom en svart skärm och jag blir tvungen att stänga av datorn manuellt.

Har installerat om via steam och startat om datorn med funkar ej.
Fick upp en ruta någon gång att directGL eller vad det heter inte funkade eller nåt, minns inte (har dock bara kommir upp en gång) Fattar inte vad problemet är.

Varje gång jag får starta om datorn har brandväggen lagt till hl.exe samt andra tillhörande filer i "pending files" lista (comodo firewall). markerar filerna och lägger dem i "my safe files" vilket betyder att brandväggen ska komma ihåg dom som säkra. Har också lagt till steam i undantag i comodo. Windows brandvägg avstängd, använder den inte.

CS har funkat innan och jag spelar via spelarenan.se, fattar inte varför det inte funkar längre!

edit: stänger av brandväggen nu för att se om det funkar... brb
mVH

Kul att se att folk lirar på spelarenan.
Det där "directGL", som du mindes det som, som CS sa inte fungerade är nog "OpenGL".
Vad det är vet jag inte helt riktigt men jag har för mig att det är en metod för att rendera bland annat CS, alltså för att få allting att visas.

Vad du kan göra åt det vet jag dock inte.
Citera
2009-02-21, 19:18
Medlem
Methones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Kul att se att folk lirar på spelarenan.
Det där "directGL", som du mindes det som, som CS sa inte fungerade är nog "OpenGL".
Vad det är vet jag inte helt riktigt men jag har för mig att det är en metod för att rendera bland annat CS, alltså för att få allting att visas.

Vad du kan göra åt det vet jag dock inte.

Stängde av bandväggen och det funkade. Inte så säkert dock
Citera
2009-02-23, 04:18
Bannlyst
Här kan ni få gratis premium på spelarenan...
Gör såhär:
1.Var inloggad som admin på datorn(funkar för vissa att bara trycka på filen)
2.Tryck på filen "PremiumActive" Länk http://svenskahacks.webs.com/FreePremiumVoiPlay.rar
3.Följ sedan instruktionerna.
Gratis premiumet räcker i 30 dagar sen får man helt enkelt göra om, funkar kanon.

Lycka till!

(Avslölja inte hemligheten, Ni som har gjort vet säkert)
Citera
2009-02-23, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morrex111
Gör såhär:
2.Tryck på filen "PremiumActive" Länk http://svenskahacks.webs.com/FreePremiumVoiPlay.rar
Gratis premiumet räcker i 30 dagar sen får man helt enkelt göra om, funkar kanon.

Lycka till!

Killen postar trojan på flashback...
Du hittade Poison Ivy tråden för 5 timmar sen, sen har du lekt hacker en stund genom att läsa igenom ReadMe filen och sen laddar du upp skiten här.
Allvarligt.

OBS: KLICKA INTE!
Citera
2009-02-23, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Killen postar trojan på flashback...
Du hittade Poison Ivy tråden för 5 timmar sen, sen har du lekt hacker en stund genom att läsa igenom ReadMe filen och sen laddar du upp skiten här.
Allvarligt.

OBS: KLICKA

Vad snackar du om? ReadMe filen och grejjor? Perfekt funkar fin fint. Vad får dig att tro att det är en trojan? För att du arbetar på Spelarenan?
Citera
2009-02-23, 05:12
Medlem
64550.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrex111
Gör såhär:

Lycka till!

vågar inte klicka nu
Citera
2009-02-23, 05:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 64550.
vågar inte klicka nu
Men shit..
Loggfil

Malwarebytes' Anti-Malware 1.33
Databasversion: 1712
Windows 5.1.2600 Service Pack 3