2023-10-25, 19:32
Medlem
Snattaren Anders har alltid skrikit och gapat på folk som inte kan något inom hans område. Hur lätt är det om man inte är snickare? Men för övrigt så verkar han inte veta någonting, och då är han inte så kaxig längre. Önskar att han kunde få lika mycket skäll för detta som han har utsatt andra för. Desto mer program han försöker att vara med i, desto mindre och mindre blir han som människa.
Och jag förstår inte varför han plockas in i olika program, han är ju inte särskilt populär.
Citera
2023-10-25, 23:47
Medlem
nickeh84s avatar
Bjud aldrig mer in den där Pia till ett frågesportprogram. Jävla tramsande.
Citera
2023-10-26, 19:15
Medlem
Den här kändishysterin i Sverige går för långt. Jag förstår att dom behöver liknande framträdande för att försörja sig, men att dom gör det till sin privata show är för jävligt. Kan dom inte svara på frågorna så är det väl bara att hålla käften och låta programmet gå vidare. Jävla trams!
Citera
2023-10-30, 19:28
Medlem
VoktorDodkas avatar
"Blümchen", den hittills bästa frågan på nya Jeopardy,.

Det borde ha varit en löjligt enkel finalfråga med tanke på att det står tre fullt kostmedvetna vid pulpeterna, men inte då.
Citera
2023-10-30, 19:42
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Sista rundan i grundomgången väntar snart med bara sportprofiler i pultarna.

Tre professionella bollsparkare gör upp om sista platsen i semifinalerna. 2 män och 1 kvinna (precis som förra veckan).

Här är dem:

Då så, Vilken av dessa tre gamla fotbollslirare har nickat sönder minst antal hjärnceller?
Citera
2023-10-30, 20:28
Avslutad
Wernblom är en störtskön karaktär
Citera
2023-10-30, 20:42
Avslutad
Herregud kunde dom inte Njupeskär

Pinsamt faktiskt
Citera
2023-11-01, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Den här kändishysterin i Sverige går för långt. Jag förstår att dom behöver liknande framträdande för att försörja sig, men att dom gör det till sin privata show är för jävligt. Kan dom inte svara på frågorna så är det väl bara att hålla käften och låta programmet gå vidare. Jävla trams!

Postkod kör just nu ”kändis”-special
Jeopardy - ”kändis”
Alla mot alla - ”kändis”
Smartare än en femteklassee - ”kändis”
Muren _ ”kändisar” som pladdrar.

Jag vill se vanliga människor tävla. Ingenjörer, sjuksyrror, pensionärer, vetgiriga ungdomar.
Totalt ointresserd av att se totala sopor (inte alla) stå och flamsa bort allt. Vi vill se frågesport …

Men uppenbarligen vill svenska folket se kändisar eftersom alla program är kändisfokus
Citera
2023-11-03, 01:11
Medlem
MrSokratess avatar
Senaste avsnittet hade nog den kunskapsmässigt sämsta uppställningen jag sett på Jeopardy.
Citera
2023-11-05, 11:59
Medlem
För mycket tramsande!
Citera
2023-11-05, 19:20
Medlem
JeyPeyys avatar
Är det någon annan som stör sig något enormt på att de spoilar en massa i början av avsnitten när de visar "höjdpunkter"? Även om man inte får höra frågorna till svaren de ger så blir det ganska uppenbart när frågan väl kommer. Någon borde få sparken för att ens ha föreslagit en så dålig idé, och jag kan inte förstå att någon sen har godkänt den idén.

Sen är det, precis som många poängterat, alldeles för dålig pli på deltagarna. Man borde verkligen ta in vanligt folk och se till att de vinner åtminstone en del av pengarna så de blir motiverade att vinna. Men av någon anledning har femman bestämt sig för att det bara ska vara kändisar överallt och att alla pengar ska gå till välgörenhet.
Citera
2023-11-11, 09:13
Medlem
MrSokratess avatar
Såg precis veckans avsnitt och den avslutningen såg jag inte komma.
För övrigt ett riktigt trevligt avsnitt med lagom mycket tramsande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in