2008-01-28, 19:58
Bannlyst
Adam förstör hela programmet, pratar för mycket dessutom så att de inte hinner med alla frågor.
Citera
2008-01-28, 22:32
Bannlyst
Fan vad jag ska va publik när man flyttar till Australien. Skönt att slippa detta landet
Citera
2008-01-28, 22:53
Medlem
galts avatar
Riktigt risigt.
Varför ha med "kändisar" i jeopardy?! Visst, om de har något enstaka program med sådana är det ok, men ska de bara köra på det här spåret?
För lätta frågor och för mycket spex... tråkigt jävla spex. Sedan det där med tittarfrågan, fyfan vad trött jag är på utvecklingen i alla tävlingsprogram.
Ta exempelvis "Vem vill bli miljonär" vilket var bra underhållning för att sedan snedevolveras till "Postkodmiljonären" vilket endast är bra för att uppmuntra någon till självmord... Jeopardy går säkert åt samma håll.

Visst, jag har full förståelse för att de utnyttjar dumma människor så att de ska få in så mycket pengar som möjligt, men det är bara så trist.
Citera
2008-01-28, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galt
Riktigt risigt.
Varför ha med "kändisar" i jeopardy?! Visst, om de har något enstaka program med sådana är det ok, men ska de bara köra på det här spåret?
För lätta frågor och för mycket spex... tråkigt jävla spex. Sedan det där med tittarfrågan, fyfan vad trött jag är på utvecklingen i alla tävlingsprogram.
Ta exempelvis "Vem vill bli miljonär" vilket var bra underhållning för att sedan snedevolveras till "Postkodmiljonären" vilket endast är bra för att uppmuntra någon till självmord... Jeopardy går säkert åt samma håll.

Visst, jag har full förståelse för att de utnyttjar dumma människor så att de ska få in så mycket pengar som möjligt, men det är bara så trist.

Kommer nog va ännu coolare kändisar i australien dit man flyttar!
Citera
2008-01-28, 23:36
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star

Vem fan bryr sig om vilka kändisar som är med i Australien, din jävla moggis. Det är ju kändisarnas medverkan samt Adam Alsings nuna som förstör Jeopardy.
Citera
2008-01-29, 00:56
Medlem
AddeColciagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star

Så du har bestämt dig nu?
Citera
2008-01-29, 15:22
Medlem
Famouss avatar
Jag förstår inte...
Lucky Star, vem är det du berättar för att du gick in på inspelning 17,05 eller 17,25?
Vill du bara visa på att du har sett många kändisar eller vad är syftet?
Är det nån som förstår? Är det någon som är intresserad?
Citera
2008-01-29, 19:55
Medlem
quaertys avatar
Adam Alsing: -Msu.
Frågan: Vad är mus?

Svaret på frågan vad är mus är väl knappast msu? Mycket irriterande.
Citera
2008-01-29, 21:33
Bannlyst
Och skulle inte Peter till Thailand i jul: Trodde det eftersom han på "Fredag hela veckan" frågade om nån skulle dit. Himla skumt! Han var ju inte et dugg brun så han kan ej varit i thailand!
Senast redigerad av Lucky_star 2008-01-29 kl. 21:38.
Citera
2008-01-29, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vem fan bryr sig om vilka kändisar som är med i Australien, din jävla moggis. Det är ju kändisarnas medverkan samt Adam Alsings nuna som förstör Jeopardy.

Nu ska jag ej flytta dit!
Citera
2008-01-29, 21:52
Bannlyst
Wtf?!

Du är så konstig Lucky Star
Citera
2008-02-02, 15:36
Bannlyst
Hmm Peter Magnusson hade ju inte alls varit i thailand över jul. trodde han skulle dit eftersom han sa så på fredag hela veckan alltså frågade om nån i publiken skulle dit över jul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in