Är ju för fan repris av förra helgens avsnitt ikväll? Ska det verkligen vara så, eller ha jag missat något?
Är väl på måndagar det visas nya avsnitt och sedan är det väl repriser ett antal gånger sedan i veckan ungefär som Alla mot alla repriseras i oändlighet
Idag imponerade journalisten från Malmö, Doreen. Ett rejält rekord för nystartade Jeopardy.
Titti vann i mitt hjärta även om hon bara flamsade, hon kunde saker i garaget precis som en gammal gävlebo ska kunna.
Jag hoppas att vi får se mycket nysvenskar såsom araber och afrikaner som visar hur mycket dom kan, man kan slänga in lite HBQT-folk också, alla ska ju med.
vem är hon Doreen som va med i tredje avsnittet?
Att man ställer upp i ett sånt här program om man tydligen är superkorkad är för mig obegripligt.
hon såg ut som ett frågetecken under varenda svar som Tornving sa.
menmen, det va underhållning
Måndag igen och dags för tre nya kändisar att larva sig i TV. (Som vi har längtat!)
Efter tre gubbar förra veckan, är det dags för tre --- kvinnor den här gången.
Titti Schultz Programledare i radio. Började sin karriär i den kommersiella radiovärlden under slutet av 90-talet. Gjorde morgonshower där i närmare två decennier, främst ihop med bögen Roger Nordin och snuskgubben Gert Fylking på Rix FM. Sen tröttnade hon förmodligen på dem och ville göra lite mer "riktig och seriös" radio och hoppade därför över till Sveriges Radio i mitten av 10-talet. Just nu mest känd och aktuell med "P4 Extra" som hon fick ta över efter att Lotta Bromé blev metoo:ad och kastades ut ur Radiohuset med huvudet före. Har de senaste åren även dykt upp i diverse tv-program, bland annat som panelmedlem i "Postkodmiljonären".
Anna Charlotta Gunnarson Programledare i radio. Förra veckan var den gamle "Melodikryssaren" Anders Eldeman med och tävlade. Denna veckan är det dags för en av de nya "Melodikryssarna" att vara med. Precis som sina motståndare så började hon sin karriär på 90-talet, när reklam-TV och radio var nytt och spännande. Jobbade både på ZTV och P3, två creddiga musikkanaler, när det begav sig. Är en sån kändis/journalist som dyker upp lite här och där i både radio och TV utan att bli något jättekänt namn bland den breda allmänheten. Har tydligen skrivit ett gäng böcker både för barn och vuxna, alltså både aktiv(ist) och kreativ. Gjorde en populär radioserie för UR"Pop och politik" som sänts i flera år och har även tävlat i "På spåret", likt många andra i den här tävlingen. Som sagt, programledare för "Melodikrysset" just nu, förmodligen det mest framträdande mediajobb hon haft.
Doreen Månsson Programledare i TV. Har framförallt lett barnprogram. (Många av den typen i "Jeopardy!" - och fler kommer det att bli). Förmodligen fortfarande mest känd från "Bolibompa" som hon ledde under mitten av 00-talet. Har gjort andra typer av tv-program också, till exempel haft en egen talkshow, varit över en sväng på TV4 och gjort Idols eftersnack, dokumentärer, välgörenhetsgalor och fler barnprogram. Även jobbat bakom produktionen på SVT och haft chefspositioner. Senast syntes hon i "Kompani Svan", också på Kanal 5. Precis som många andra rastlösa, kvinnliga journalister gör hon andra jobb vid sidan av TV. Bloggar, skriver för tidningsmagasin och har en egen PR-byrå.
Får se vem av donnorna som är smartast och trycker snabbast.
Hon är ju bara löjlig när hon står och viftar och försöker resonera sig fram när hon har 5 sekunder på sig Det är Jeopardy hon deltar i nu och inte i Postkodmiljönärens stjärnpanel.
Inför nästa säsong, givet att det blir en nästa säsong, måste gnället om att knapparna inte fungerar förbjudas. Det förstör hela programmet. Svagsinta kändisar som är livrädda att framställa sig själva som obildade och korkade - "meen min knaaapp fungeerar inte juuuh!". Sy igen käften och tryck snabbare nästa gång.
vem är hon Doreen som va med i tredje avsnittet?
Att man ställer upp i ett sånt här program om man tydligen är superkorkad är för mig obegripligt.
hon såg ut som ett frågetecken under varenda svar som Tornving sa.
menmen, det va underhållning
Hoppas Erik vinner!!
Det har inte något med intelligens att göra. Snarare hur mycket man kollar på TV:n. De flesta spöar mig i frågesporter men jepp, det här var en rätt låg nivå och de är energimässigt jobbiagare än vad man själv känner sig när humöret är gladare (flamsigare) än andras.
Jag blir mer imponerad av folk som är kunniga och bildade.
Alltså Doreen, jag är inte den som brukar dissa deltagare i frågesportprogram men hon måste ju gå till historien som en dom sämsta någonsin i detta program. Och inte var hon bra i På Spåret heller .