2023-02-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Är ju för fan repris av förra helgens avsnitt ikväll? Ska det verkligen vara så, eller ha jag missat något?

Är väl på måndagar det visas nya avsnitt och sedan är det väl repriser ett antal gånger sedan i veckan ungefär som Alla mot alla repriseras i oändlighet
Citera
2023-02-13, 11:10
Medlem
VoktorDodkas avatar
Idag imponerade journalisten från Malmö, Doreen. Ett rejält rekord för nystartade Jeopardy.

Titti vann i mitt hjärta även om hon bara flamsade, hon kunde saker i garaget precis som en gammal gävlebo ska kunna.

Jag hoppas att vi får se mycket nysvenskar såsom araber och afrikaner som visar hur mycket dom kan, man kan slänga in lite HBQT-folk också, alla ska ju med.
Citera
2023-02-13, 15:58
Medlem
vem är hon Doreen som va med i tredje avsnittet?
Att man ställer upp i ett sånt här program om man tydligen är superkorkad är för mig obegripligt.
hon såg ut som ett frågetecken under varenda svar som Tornving sa.
menmen, det va underhållning

Citera
2023-02-13, 19:44
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Måndag igen och dags för tre nya kändisar att larva sig i TV. (Som vi har längtat!)

Efter tre gubbar förra veckan, är det dags för tre --- kvinnor den här gången.

Får se vem av donnorna som är smartast och trycker snabbast.

Citera
2023-02-13, 20:05
Medlem
Fan vad jobbig Doreen är

Tog 9 minuter för henne att svara rätt
Senast redigerad av Azdz 2023-02-13 kl. 20:09.
Citera
2023-02-13, 20:29
Medlem
DenimDemons avatar
Orkar inte se mer. Vilket jävla kacklande på dessa kvinnor!
Citera
2023-02-13, 20:42
Medlem
Titti förstår ju inte reglerna .

Hon är ju bara löjlig när hon står och viftar och försöker resonera sig fram när hon har 5 sekunder på sig Det är Jeopardy hon deltar i nu och inte i Postkodmiljönärens stjärnpanel.
Citera
2023-02-13, 20:43
Medlem
Inför nästa säsong, givet att det blir en nästa säsong, måste gnället om att knapparna inte fungerar förbjudas. Det förstör hela programmet. Svagsinta kändisar som är livrädda att framställa sig själva som obildade och korkade - "meen min knaaapp fungeerar inte juuuh!". Sy igen käften och tryck snabbare nästa gång.
Citera
2023-02-13, 20:51
Medlem
Som befarat är nya Jeopardy total katastrof .

Massa tramsande och flamsande , lågstadienivå på flera frågor och överlag uselt .

Ska Jeopardy överhuvudtaget överleva så får dom nog börja med vanliga deltagare . Känns inte seriöst när det enbart är kändisar
Citera
2023-02-13, 20:51
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacobgnaget97
vem är hon Doreen som va med i tredje avsnittet?
Att man ställer upp i ett sånt här program om man tydligen är superkorkad är för mig obegripligt.
hon såg ut som ett frågetecken under varenda svar som Tornving sa.
menmen, det va underhållning

Det har inte något med intelligens att göra. Snarare hur mycket man kollar på TV:n. De flesta spöar mig i frågesporter men jepp, det här var en rätt låg nivå och de är energimässigt jobbiagare än vad man själv känner sig när humöret är gladare (flamsigare) än andras.

Jag blir mer imponerad av folk som är kunniga och bildade.
Citera
2023-02-13, 20:56
Medlem
Alltså Doreen, jag är inte den som brukar dissa deltagare i frågesportprogram men hon måste ju gå till historien som en dom sämsta någonsin i detta program. Och inte var hon bra i På Spåret heller .

Vem ville att hon skulle vara med i programmet?
Citera
2023-02-13, 21:04
Medlem
kl4sseKocks avatar
Azdz, du sa det vi andra tänkte om Doreen.
Är det bara den som vinner som donerar sina pengar, eller donerar alla oavsett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in