• 8
  • 9
2008-01-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Men här ljuger du igen Doktorn. Vilka undersökningar gjordes av mordvapnen? Hur många kroppar obducerades för att fastställa dödsorsaken?

Nej, jag ljuger inte.

Vilka undersökningar gjordes av mordvapnen i Dresdenbombningarna, hur många kroppar av offren obducerades för att fastställa dödsorsaken? Jaså, inga säger du? Ja men då ser du, då kan inte Dresdenbombningarna ha skett. Då är de bara ett försök att smutskasta de allierade...

Hur många undersökningar och obduceringar gjordes av tyska civila flyktingar,offer, vid krigsslutet? Jaså, inga säger du...? Ja men du vet, då har det ju inte hänt. Bara ont förtal mot de stackars rysarna och andra allierade....

Dr Tinnitus
2008-01-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fröken
Se bara hur du gör nu!

Du besvarar inte mina frågor utan kommer bara med en massa generaliserande påhopp, varför? Varför besvarar du inlägg innan du hunnit tänka igenom vad de säger? Det är tråkigt att det inte finns någon "troende" i tråden som kan argumentera för sin ståndpunkt på ett sakligt sätt. En saklig diskussion om saker och ting är vad jag skulle vilja ha, jag avskyr när allt blir känslomässigt och urartar till rena pajkastartrådar!

Som ett bevis på att jag är beredd att ta dig på allvar, även om du bara avfärdar mig på ditt hemskt tråkiga sätt, ber jag dig att kort och sakligt redovisa några av dessa "odiskutabla (vilket dumt ord egentligen - allt går väl att diskutera) bevis" för förintelsen. Varsågod!

Ja hur gör jag? Jag sa som det var, som verkligheten är, svider den i dig?

Och du, är du en gökunge? Varför i hela friden ska jag sitta och leta och mata dig med sånt som redan diskuterats hur många gånger som helst dessa trådar? Bevisen finns, de har lagts fram många gånger. Det vet du. Att du och dina gelikar sen vägrar erkänna dem betyder totalt NOLL, därför att ni har ingen som helst trovärdighet i dessa frågor, och inga som helst egna hårda bevis att komma med som tål en seriös kritiskt granskning mot andra redan kända fakta.

Så, prova SÖK du....

Dr Tinnitus
2008-01-25, 22:51
Medlem
frökens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja hur gör jag? Jag sa som det var, som verkligheten är, svider den i dig?

Och du, är du en gökunge? Varför i hela friden ska jag sitta och leta och mata dig med sånt som redan diskuterats hur många gånger som helst dessa trådar? Bevisen finns, de har lagts fram många gånger. Det vet du. Att du och dina gelikar sen vägrar erkänna dem betyder totalt NOLL, därför att ni har ingen som helst trovärdighet i dessa frågor, och inga som helst egna hårda bevis att komma med som tål en seriös kritiskt granskning mot andra redan kända fakta.

Så, prova SÖK du....

Dr Tinnitus

Du gör som du brukar, och nej, doktorn, det är inget här som svider, jag lovar.

Någon vidare ornitolog är du inte heller, jag är ingen gök, det kan jag bevisa!

Forensiska bevis, dvs hårda bevis, finns inte, och det vet du. Man tillåter inte att försök att finna forensiska bevis görs, och det vet du. Det finns vittnesmål, och synar man dem i sömmarna så är de inte hållbara som bevis, och det vet du.

Vilka är mina gelikar? Det vet inte jag, men du är säkerligen villig att upplysa mig på denna punkt.
2008-01-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fröken
Du gör som du brukar, och nej, doktorn, det är inget här som svider, jag lovar.

Någon vidare ornitolog är du inte heller, jag är ingen gök, det kan jag bevisa!

Forensiska bevis, dvs hårda bevis, finns inte, och det vet du. Man tillåter inte att försök att finna forensiska bevis görs, och det vet du. Det finns vittnesmål, och synar man dem i sömmarna så är de inte hållbara som bevis, och det vet du.

Vilka är mina gelikar? Det vet inte jag, men du är säkerligen villig att upplysa mig på denna punkt.

Lögn, igen.

Bevis av alla slag finns, så även forensiska. Om du visste vad just forensiska undersökningar innefattar så kanske du skulle förstå bättre. Det handlar alltså inte endast om att gräva upp och peta i lik.

Men, som jag sa, det finns massor med bevis, så överväldigande i mängd och bredd, att förintelsen utan tvivel är det absolut mest väldokumenterade och välbevisade folkmordet i historien. Bara okunniga, korkat folk och revisionister är ovetande om detta eller förnekar det. Vilken grupp anser du dig tillhöra?

Dr Tinnitus
2008-01-25, 23:04
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Men, som jag sa, det finns massor med bevis, så överväldigande i mängd och bredd, att förintelsen utan tvivel är det absolut mest väldokumenterade och välbevisade folkmordet i historien.

Det var dagens skämt. Att inte så är fallet kan man med enkelhet se i tråden "bevis för förintelsen". Och nej, det beror inte på att vi bara ignorerar och blundar, utan för att det faktiskt är brist på dokument osv.
2008-01-25, 23:08
Medlem
frökens avatar
Citat:
Lögn, igen.

Bevis av alla slag finns, så även forensiska. Om du visste vad just forensiska undersökningar innefattar så kanske du skulle förstå bättre. Det handlar alltså inte endast om att gräva upp och peta i lik.

Men, som jag sa, det finns massor med bevis, så överväldigande i mängd och bredd, att förintelsen utan tvivel är det absolut mest väldokumenterade och välbevisade folkmordet i historien. Bara okunniga, korkat folk och revisionister är ovetande om detta eller förnekar det. Vilken grupp anser du dig tillhöra?

Dr Tinnitus

Jag har sett CSI, jag vet vad forensiska undersökningar innefattar.

Och du Tinnitus, inte anser jag mig höra till samma grupp som du i alla fall, och det utesluter ju då direkt ett par av de kategorier du radat upp; och revisionist har vi väl kommit överens om att jag inte har rätt att kalla mig, eller hur?
Senast redigerad av fröken 2008-01-25 kl. 23:13. Anledning: lade till ett "och"
2008-01-25, 23:21
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Nej, jag ljuger inte.

Vilka undersökningar gjordes av mordvapnen i Dresdenbombningarna, hur många kroppar av offren obducerades för att fastställa dödsorsaken? Jaså, inga säger du? Ja men då ser du, då kan inte Dresdenbombningarna ha skett. Då är de bara ett försök att smutskasta de allierade...

Hur många undersökningar och obduceringar gjordes av tyska civila flyktingar,offer, vid krigsslutet? Jaså, inga säger du...? Ja men du vet, då har det ju inte hänt. Bara ont förtal mot de stackars rysarna och andra allierade....
Du slingrar dig som ett litet barn ertappat med handen i kakburken för att du saknar argument och du ljuger så din näsa når ända till oljeplattformen du tjänstgör på.
Du kan alltså inte avge ett svar på mina enkla frågor? Så förvånande!

Blev de som utförde den onödiga terrorbombningen av Dresden ställda inför rätta?

Är det inte kallt att stå med byxorna nere i den här blåsten?
2009-02-21, 15:17
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Fyra femtedelar av Birkenaus drygt 300 byggnader ödelades - varför inte alla? Tid och material kanske saknades, om det nu var SS som gjorde det. Hursomhelst är det inget märkligt att även Kremalokalerna skadades.

Var har du källorna? Och hur mycket förstördes i Auschwitz I och III?
2009-02-21, 17:34
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303

Det var dagens skämt. Att inte så är fallet kan man med enkelhet se i tråden "bevis för förintelsen". Och nej, det beror inte på att vi bara ignorerar och blundar, utan för att det faktiskt är brist på dokument osv.

Att man inte tar till sig bevis och dokument är inte detsamma som att det råder brist på bevis och dokument.

Om man blundar så är det alltid mörkt.
2009-02-21, 17:42
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Du slingrar dig som ett litet barn ertappat med handen i kakburken för att du saknar argument och du ljuger så din näsa når ända till oljeplattformen du tjänstgör på.
Du kan alltså inte avge ett svar på mina enkla frågor? Så förvånande!

Blev de som utförde den onödiga terrorbombningen av Dresden ställda inför rätta?

Är det inte kallt att stå med byxorna nere i den här blåsten?

Vem skulle hålla den rättegången? Tyskarna, ryssarna eller de allierade?

Knappast de allierade va? För deras sätt att sköta rättegångar har du ju redan underkänt. Ryssarnas likaså.

Då återstår tyskarna...... Men de är ju jäviga och endast ute efter att smutskasta de allierade, som ju beskyllt dem för att mörda judar i gaskammare.
2009-02-22, 13:26
Medlem
feldgraus avatar
Eftersom det är ohållbart med fyra och fler trådar som diskuterar i princip samma sak fast med olika inriktning, som ingen håller sig till, testar jag att låsa övriga trådar och hänvisar till: https://www.flashback.org/showthread.php?t=849758 /MOD

/feldgrau
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in